Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sairaanhoitajat oo taistelukentällä, enkä usko että oot lääkintämies
Lets be honest, sinä et olisi rintamalla tositoimissa, vaan mt-syistä C-paperimiehenä kotirintamalla toheloimassa ja muiden taakkana.
Oisinpa saanu c-miehen paperit niin ei oiw menny vuotta hukkaan siel intis
Siviilipalvelus on myöskin olemassa vaihtoehtona. Voi kartuttaa oman alan tai muuta työkokemustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se jaksaa ulista ja uhriutua omista ja muiden miesten tekemisistä, yliherkkä pikku persukka.
Miehet inflatoi itsensä tyrkyttämällä yrpäänsä ihan kaikille.
Jos naamasi on vino, äläpä syytä siitä peiliä (YLEä).
Toksista feminiinisyyttä.
Siis se, että sinä tai muut miehet eivät saa pillua on toksista feminisyyttä?
Peilikuva toksisesta miehisyydestä. Onko se mahdoton uskoa?
Taisit tarkoittaa, että se ei ole todistetusti aiheuttanut ainuttakaan kuolemaa. Mutta teit nyt virheen. Ensin väitit, että sitä ei edes ollut olemassa. Nyt sanot vain, että siihen ei liitetä kuolemaan liittyviä piirteitä.
Sinä et osaa lukea. Kuolemat ja muu harmi olisi todiste sen olemassa olosta. Mutta koska todisteita ei ole, sitä ei ole olemassa.
Sinun työ on todistaa sen olemassa olo, koska väität sen olevan. Ei toisin päin.
Näissä tinder-ketjuissa tosi usein tulee esille mieskirjoittajan katkeruus ja suoranainen viha. Varmaan tinderissä on myös mukavia miehiä, eli kirjoittaja ei ehkä edusta valtavirtaa, mutta kyllä se silti saa varovaiseksi. Tästä syystä itse en ikinä etsisi seuraa sieltä, perustuen siihen millaisen kuvan olen saanut tältä palstalta. En halua ottaa mitään riskejä. Luulen että moni nainen ei edes halua tinderiin tästä syystä.
🇺🇦🇮🇱
Kyllähän miehiä saa haukkua, arvostella ja nöyryyttää!! jos oikein tarkkoja ollaan niin miehiä pitää haukkua, arvostella ja nöyryyttää niin kauan kun kaikki miehet ei toimi naisten ehdoilla naisia varten!!
Me naiset olisimme erittäin iloisia, jos ulisijamiehet eläisivät omaa elämäänsä ja tekisivät siitä onnellisen. Kukaan ei haukkuisi tai arvostelisi. Sen sijaan ulisijamiehet syyttävät ja kehtaavat suorastaan uhkailla ja kostofantasioida, koska heidän mielestään naisten tulisi toimia heidän ehdoillaan heitä varten. Heille ei yksinkertaisesti sovi, että jokainen eläisi omaa elämäänsä rauhassa rinnakkain, toisiaan kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi selvä parannusehdotus olisi se ettei sarjatykkääminen olisi mahdollista, vaan tykätä voisi vain hyvin rajoitetusta määrästä, oletuksena että sen verran monen kanssa on realistista jutella yhtä aikaa. Pakottaisi miehet tutustumaan niihin profiileihin ja olemaan valikoivampi.
Tai sitten nähtävät profiilit määräytyisi itse säätämän tarkan filtterin mukaisesti. Pitäisi nähdä vaivaa sen täyttämiseen ennenkuin pääsee edes aloittamaan. Jos esim. Jorma 70v hakee 25v naisia, niin hän ei edes näkisi niiden 25v naisten profiileja jotka ovat itse laittaneet filtteriinsä että etsivät vain 25v miehiä.
Jo näin pieni muutos tekisi Tinderistä huomattavasti käyttäjäystävällisemmän.
Ei käy! Silloinhan miehet ei voisi kokeilla kepillä niitä nuoria kauniita naisia joita oikeasti haluaa, ja samalla kokeilla jos saisi seksiä keneltäkään muultakaan joita ei oikeasti halua. Syrjintää! The west has fallen millions must die!
Kaffebulla kirjoitti:
Näissä tinder-ketjuissa tosi usein tulee esille mieskirjoittajan katkeruus ja suoranainen viha. Varmaan tinderissä on myös mukavia miehiä, eli kirjoittaja ei ehkä edusta valtavirtaa, mutta kyllä se silti saa varovaiseksi. Tästä syystä itse en ikinä etsisi seuraa sieltä, perustuen siihen millaisen kuvan olen saanut tältä palstalta. En halua ottaa mitään riskejä. Luulen että moni nainen ei edes halua tinderiin tästä syystä.
Tutkitusti naiset karttaa Tinderiä. Joku 70% käyttäjistä miehiä. Ainoa keino pelastaa koko appi olisi tehdä siitä miellyttävämpi ja ennen kaikkea turvallisempi naisille. Miehet kyllä sitten seuraa perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se jaksaa ulista ja uhriutua omista ja muiden miesten tekemisistä, yliherkkä pikku persukka.
Miehet inflatoi itsensä tyrkyttämällä yrpäänsä ihan kaikille.
Jos naamasi on vino, äläpä syytä siitä peiliä (YLEä).
Toksista feminiinisyyttä.
Siis se, että sinä tai muut miehet eivät saa pillua on toksista feminisyyttä?
Peilikuva toksisesta miehisyydestä. Onko se mahdoton uskoa?
Sinä et osaa lukea. Kuolemat ja muu harmi olisi todiste sen olemassa olosta. Mutta koska todisteita ei ole, sitä ei ole olemassa.
Sinun työ on todistaa sen olemassa olo, koska väität sen olevan. Ei toisin päin.
Jep.
Russellin teekannu on filosofi Bertrand Russellin kehittämä analogia, jonka tarkoituksena on ilmentää, ettei filosofinen todistustaakka koske epäilijöitä, eikä heidän siten tule joutua todistamaan väittämiä vääriksi, etenkään uskonnon tapauksessa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä.
"Olen kyllä (koulusurman kokeneena ja radikalisoitumiseen syvästi perehtyneenä) sitä mieltä että ne ideat juuri saavat monet ihmiset tappamaan, aivopesun lailla. Inceliyden kaltaiset kuolemankultit ovat nyt trendikkäitä."
Vain jos tuollaista käytöstä tai toimintaa siinä kannustetaan. Silloin menee pää sekaisin ja alkaa yhdistämään asioita ristiin. Kuten Tukholma-syndrooman tai vaikka ihan pahoinpitelyn tapauksessa. Pahoinpidelty alkaa pitämään sitä lyömistä osoituksena esimerkiksi rakkaudesta.
Tämä tietenkin on vain omaa päättelyäni. Olen jonkin verran tietoinen aika monestakin psykologiaan liittyvästä. Osittain tiedonjanon ja osittain opiskelun myötä, mutta en tosiaan ole alan ammattilainen, eli nauti sanani suolan kanssa.
Olen muuten joskus koulusurman kokeneita tavannut. En voi kuvitellakaan, miten järkyttävä kokemus tuo on. Eli (mikäli väitteesi siis on totta - kun todistaminen lienee turhaa/mahdotonta), toivottavasti oma tilanteesi on ainakin paranemaan päin ja jaksat elämässäsi eteenpäin.
Voimia myös muille sellaisille, jotka ovat järkyttäviä asioita elämässään kokeneet.
Tämä tulee sitten melkein nelikymppiseltä mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajamies voisi nyt vihdoin antaa sen osoitteensa niin katotaan kuka tappaa ja kenet. Pelkuri huutelee vaan anonyymisti.
Joo hyvä idea. Eikä varmasti mene väärin...
Läskisamihan kuolisi jo pelkkään sydäriin jos joutuisi näistä naisviha mielipiteistään väittelyyn kasvokkain.
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jankkaaja mies täällä.
Okei, kiitos. Pitää muistaa lopettaa ennen kuin mullekin keksitään oma nimi...
-sejollevastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lets be honest, sinä et olisi rintamalla tositoimissa, vaan mt-syistä C-paperimiehenä kotirintamalla toheloimassa ja muiden taakkana.
Siviilipalvelus on myöskin olemassa vaihtoehtona. Voi kartuttaa oman alan tai muuta työkokemustakin.
Minä tein aikoinaan sen virheen, että kuvittelin pääseväni intin kautta nopeammin. Jooei. En sinänsä pidä kumpaakaan sen parempana tai huonompana. Ehkä enemmänkin suosittelisin valitsemaan sen, josta kokee saavansa enemmän. Sivarin kautta tosiaan voi päästä työelämäänkin kiinni, juuri haluamalleen alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan teitä, naiset.
Koska yle teki miehille noin katalan tempun? Vihaa vaan jos se oloasi helpottaa.
Eikä se ollut mikään katala temppu. Feikkiprofiileja tehtiin miehistäkin naisia varten ja oli yksi nonbinäärikin.
Tuo tykkääminen on sentään pienempi vaiva kuin kirjoittaa hakemus työpaikkailmoituksen johdosta, joka onkin loppujen lopuksi pelkkä firman mainos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaajamies voisi nyt vihdoin antaa sen osoitteensa niin katotaan kuka tappaa ja kenet. Pelkuri huutelee vaan anonyymisti.
Läskisamihan kuolisi jo pelkkään sydäriin jos joutuisi näistä naisviha mielipiteistään väittelyyn kasvokkain.
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jankkaaja mies täällä.
-sejollevastasit
Ei nimi miestä pahenna jos..
Minua on kutsuttu täällä tämän yhden miehen toimesta feministiksi (kohteliaisuus vaikka yritti haukkua) ja varmaan kymmenellä eri väännöksellä huornaksi. Naisena olen tietysti tottunut sellaiseen ettei edes tunnu missään, vaan jatkan sananvapauteni käyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi selvä parannusehdotus olisi se ettei sarjatykkääminen olisi mahdollista, vaan tykätä voisi vain hyvin rajoitetusta määrästä, oletuksena että sen verran monen kanssa on realistista jutella yhtä aikaa. Pakottaisi miehet tutustumaan niihin profiileihin ja olemaan valikoivampi.
Tai sitten nähtävät profiilit määräytyisi itse säätämän tarkan filtterin mukaisesti. Pitäisi nähdä vaivaa sen täyttämiseen ennenkuin pääsee edes aloittamaan. Jos esim. Jorma 70v hakee 25v naisia, niin hän ei edes näkisi niiden 25v naisten profiileja jotka ovat itse laittaneet filtteriinsä että etsivät vain 25v miehiä.
Jo näin pieni muutos tekisi Tinderistä huomattavasti käyttäjäystävällisemmän.
Ei käy! Silloinhan miehet ei voisi kokeilla kepillä niitä nuoria kauniita naisia joita oikeasti haluaa, ja samalla kokeilla jos saisi seksiä keneltäkään muultakaan joita ei
Ja tästäkin huolimatta miehet ihmettelevät, miksi naiset eivät halua parisuhdetta, kun suurimman osan miehistä oikeasti haluama nainen on se mqx 25-vuitias kaunotar, ja kaikki muut naiset ovat tyytymistä!?!?!?!? Mitä nainen saa tuollaisessa suhteessa? Kodinkone, maksaja, miehen tsemppaaja, panoalusta-roolin, joka vielä huonontaa naisen onnellisuutta, terveyttä, taloutta ja elämänlaatua.
"Sinä et osaa lukea. Kuolemat ja muu harmi olisi todiste sen olemassa olosta. Mutta koska todisteita ei ole, sitä ei ole olemassa.
Jep.
Russellin teekannu on filosofi Bertrand Russellin kehittämä analogia, jonka tarkoituksena on ilmentää, ettei filosofinen todistustaakka koske epäilijöitä, eikä heidän siten tule joutua todistamaan väittämiä vääriksi, etenkään uskonnon tapauksessa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä."
En ottanut kantaa. Totesin tekemäsi ajatusvirheen. Eikä minua kiinnosta väitellä kenenkään kanssa mistään. Väitelkää te keskenänne. Olette toisenne ansainneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein aikoinaan sen virheen, että kuvittelin pääseväni intin kautta nopeammin. Jooei. En sinänsä pidä kumpaakaan sen parempana tai huonompana. Ehkä enemmänkin suosittelisin valitsemaan sen, josta kokee saavansa enemmän. Sivarin kautta tosiaan voi päästä työelämäänkin
Sivari. Miesten etuoikeus (naiset ei pääse sinne lainkaan). Ainoa kerta kun joutuu pakosta jonnekin ja se voi oikeasti työllistää.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä et osaa lukea. Kuolemat ja muu harmi olisi todiste sen olemassa olosta. Mutta koska todisteita ei ole, sitä ei ole olemassa.
Jep.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä."
En ottanut kantaa. Totesin tekemäsi ajatusvirheen. Eikä minua kiinnosta väitellä kenenkään kanssa mistään. Väitelkää te keskenänne. Olette toisenne ansainneet.
Ja sinun luulemasi ajatusvirhe (olikin oma lukuvirheesi) kumottiin vahvoin perusteluin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on läskisami?
-tuojollevastasit
Jankkaaja mies täällä.
-sejollevastasit
Ei nimi miestä pahenna jos..
Minua on kutsuttu täällä tämän yhden miehen toimesta feministiksi (kohteliaisuus vaikka yritti haukkua) ja varmaan kymmenellä eri väännöksellä huornaksi. Naisena olen tietysti tottunut sellaiseen ettei edes tunnu missään, vaan jatkan sananvapauteni käyttämistä.
Jatka vaan sananvapautesi käyttämistä. Minä puolestaan yritän opetella pitämään paremmin omia puoliani. Luulisi, että se on miehille helpompaa (olen mies), mutta ne samat miehet, jotka tekevät monelle naiselle pahaa, tekevät pahaa myös muille miehille. Osittain myös naisten kautta. Saamalla nainen ajattelemaan pahaa kaikista miehistä.
Sellaiselle miehelle, jolla oikeasti on hyvät aikeet ja sydän paikallaan, tuo on todella raskasta. Ei, en vertaa tuota seksuaaliseen hyväksikäyttöön (tai siihen, joka sanana täällä heti sensuroidaan). Sellaiseen verrattuna tuo on pientä. Ymmärrän tämän.
Mutta tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
"Olen kyllä (koulusurman kokeneena ja radikalisoitumiseen syvästi perehtyneenä) sitä mieltä että ne ideat juuri saavat monet ihmiset tappamaan, aivopesun lailla. Inceliyden kaltaiset kuolemankultit ovat nyt trendikkäitä."
Vain jos tuollaista käytöstä tai toimintaa siinä kannustetaan. Silloin menee pää sekaisin ja alkaa yhdistämään asioita ristiin. Kuten Tukholma-syndrooman tai vaikka ihan pahoinpitelyn tapauksessa. Pahoinpidelty alkaa pitämään sitä lyömistä osoituksena esimerkiksi rakkaudesta.
Tämä tietenkin on vain omaa päättelyäni. Olen jonkin verran tietoinen aika monestakin psykologiaan liittyvästä. Osittain tiedonjanon ja osittain opiskelun myötä, mutta en tosiaan ole alan ammattilainen, eli nauti sanani suolan kanssa.
Olen muuten joskus koulusurman kokeneita tavannut. En voi kuvitellakaan, miten järkyttävä kokemus tuo on. Eli (mikäli väitteesi siis on totta - kun todistaminen lienee turhaa/mahdotonta), toivotta
Mulla jäi siitä koulusurmasta käteen vain se että kiinnostuin psykologiasta enemmän ja nimenomaan mikä ajaa ihmisen radikalisoitumaan niin. Sanoisin että se on aina monen asian tuotos, ei esim. pelkän mt-ongelman, sillä suurinosa mt-ongelmaisista ei tee mitään sellaista. Ainoat asiat mitkä tekijöissä korostuu on miessukupuolen yliedustus (omien päätelmien mukaan ei biologisista syistä vaan kulttuurillisista, koska kaikki miehetkään ei tee niin) ja teon perustelu yleensä keskenään samankaltaisella aatteella. Ja se aate on eskaloinut sitä tekijän sekoamista kauan ennen tekoa. Eli en vähättelisi sen osuutta sanomalla että ihmiset tap p aa, ei aatteet tms..
Aika harva nainen haluaa löytää tinderistä sen kumppanin. No ehkä jotkut haluavat, mutta ovat vähemmistö.
ollaan ihan kavereiden kanssa puhuttu, että olisi jotenkin niin epäromanttista ja noloa kertoa omaa rakkaustarinaa jossain häissä että no tavattiin tinderissä :D että en yhtään ihmettele ettei sielä naisia ole yhtä paljon kuin miehiä.
Jankkaaja mies täällä.