Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla

Vierailija
22.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss

Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...

Kommentit (1272)

Vierailija
721/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te naiset oo mitään nunnia ja siveyden sipuleita. Tiedän naisen joka oli jo 19-vuotiaana ollu 12 miehen kanssa

Ja jos sinä ja kaltaisesi miehet saisitte päättää, hänet olisi pitänyt rai s k ata jo 12-vuotiaana +19 kertaa.

Naiset ei saa seurustella tai harrastaa seksiä, mutta ei myöskään pihdata - eli koskaan ei voi tehdä oikein sinun mielestäsi.

No, jos nainen on parisuhteessa tai avioliitossa miehen kanssa, niin miksi ihmeessä nainen alkaa pihdata tai kiristää seksillä? Eikö naiset täällä aina kerro haluavan itse seksiä kanssa, mutta tosielämässä se menee toisinpäin.

Pihtaaminen ja kiristäminen on vain huonon miehen kuvitelmaa. Sinun pakkomielteesi. Mene hoitoon.

Vierailija
722/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa naiset nalkuttaminen ja antakaa sitä pimpsaa! Elätte kuitenkin miesten rakentamassa yhteiskunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arneijahan oli ihan pyllystä eikä siitä saanu mitään rahaa. Se käytiin vaan siks et isä ja pappa ei katkasis välejä.

Sivari, mielipidevankila tai ulkomaat olisi ollut vaihtoehtona, mutta itse päätit mennä. Ei ollut miestä edes perustelemaan sellaista valintaa miessukulaisille. Normaalit ihmiset eivät katko välejä jos osaa perustella hyvin, tosin sinustakin on kasvatettu aika epänormaali mies eli lienee ns. periytyvää. Pääasia että pääset uhriutumaan omista valinnoistasi ja to

Ihan hyvä tapa toimia tuo, että ehdottaa seksiä haluamilleen miehille, eikä jakele yhdellekään miehelle, joka seksiä pyytää.

Vierailija
724/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lohduttaudu sillä jos se auttaa. Väärin tutkittu öyh öyh"

Miksi peukutat omia...ulostulojasi? Pelkäätkö niin paljon jääväsi huomiotta, että laitat omat tykkäykset?

Miksi sinä vartiot jotain peukkuja ja peukutat itseäsi hädissäsi? Tuleeko niistä alapeukuista pahamieli? Itse en jaksa piitata sellaisista. Arvostaisin enemmän sitä että kommentoisit itse viestin sisältöön jotain jos osaat, ja kerrankin rehellisesti.

En voi olla huomaamatta jatkuvia kirjoitusvirheitä. Ongelmia käännösohjelman kanssa vai täydellinen koulutuksen puute?

Vierailija
725/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arneijahan oli ihan pyllystä eikä siitä saanu mitään rahaa. Se käytiin vaan siks et isä ja pappa ei katkasis välejä.

Sivari, mielipidevankila tai ulkomaat olisi ollut vaihtoehtona, mutta itse päätit mennä. Ei ollut miestä edes perustelemaan sellaista valintaa miessukulaisille. Normaalit ihmiset eivät katko välejä jos osaa perustella hyvin, tosin sinustakin on kasvatettu aika epänormaali mies eli lienee ns. periytyvää. Pääasia että pääset uhriutumaan omista valinnoistasi ja toivomaan naisille pahaa vaikka pakkoarmeija ei ole heidän keksintönsä tai ylläpitämä systeemi.

Siis isä ja pappa olis katkaisseet välit, mutta olet vihainen naisille ?

Ei se, että te ette tee mitään maanpuolustuksen eteen oo ainoa sy

Ja edelleen naiset ovat ainoita, jotka ovat yrittäneet saada naisia armeijaan. Yks Ellu sai aikaan ees vapaaehtoisuuden. 

Se on pieni osa naisia, jotka antaa irtoseksiä pienelle osalle miehiä. Iso osa naisista ei anna irtoseksiä kenellekään ja iso osa miehistä ei halua keneltäkään irtoseksiä. Se on ihan ok asia, mut täysin vapaaehtoista.

Vierailija
726/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te naiset oo mitään nunnia ja siveyden sipuleita. Tiedän naisen joka oli jo 19-vuotiaana ollu 12 miehen kanssa

Ja jos sinä ja kaltaisesi miehet saisitte päättää, hänet olisi pitänyt rai s k ata jo 12-vuotiaana +19 kertaa.

Naiset ei saa seurustella tai harrastaa seksiä, mutta ei myöskään pihdata - eli koskaan ei voi tehdä oikein sinun mielestäsi.

Sitä ei ollu kukaan raiskannu vaan se oli vapaaehtosesti jakanu pyrstöään jo noin nuorena noin monelle miehelle

Mistähän sinä sen lukumäärän tiedät?

Siks ku se kerto mulle

Ikäänkuin kukaan tyttö tai nainen uskoutuisi sun kaltaselle, saati pyrkisi edes kaverillisesti lähelle. Täälläkin joudut tyrkyttää itseäsi väkisin. 😆

Vierailija
727/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei ollu kukaan raiskannu vaan se oli vapaaehtosesti jakanu pyrstöään jo noin nuorena noin monelle miehelle

Ja niille kaikille vieläpä yhtäaikaa...

Tämän jälkeen oli vielä pyytänyt uusintakierrosta.

Näinhän se menee. Tällaisia me naiset olemme, emme toki kaikki, mutta noin 99%.

Vielä kun mies olisi mies, ja antaisi avoläpsyjä kesken aktin ja miksei myös sen jälkeenkin.

Vierailija
728/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari, mielipidevankila tai ulkomaat olisi ollut vaihtoehtona, mutta itse päätit mennä. Ei ollut miestä edes perustelemaan sellaista valintaa miessukulaisille. Normaalit ihmiset eivät katko välejä jos osaa perustella hyvin, tosin sinustakin on kasvatettu aika epänormaali mies eli lienee ns. periytyvää. Pääasia että pääset uhriutumaan omista valinnoistasi ja to

Sen naisen tuntien se oli varmaan ite ehotellu miehille seksiä

Miksi se sinua häiritsee tai vaikuttaa sinun elämääsi?

Vierailija
729/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos miehet itse sanoo netissä, tutkimuksissa, julkisuudessa ja livenäkin että hakee vaan seksiä, niin tarkoitatko ettei heitä saa uskoa vaan pitää ajatella siellä rivien välissä olevan joku jalompi merkitys? Ei saa yleistää jokaiseen yksilöön, mutta tutkimuksia varten on vähän pakko tehdä joku loppupäätelmä"

Teet ne loppupäätelmät, mitkä haluat tehdä. Niistä "tutkimuksista", mitkä haluat lukea. Tai uskoa. Sinua ei näköjään haittaa tehdä yleistyksiä yhtään mistään. Ja arvaa mitä. En ikinä noihin kyselyihin osallistu. Koska ne kaikki ovat johdattelevia. Koska ne kaikki ovat tarkoitushakuisia. Koska tyhmä ihminen tekee niistä aina tyhmiä johtopäätöksiä. Ja se on noiden "tutkimusten" tarkoitus. Enkä pidä siitä, että ihmisiä manipuloidaan. Tai yritetään manipuloida.

Mistä vetoa, että noiden vastaajat ovat lähes aina se sama varsin pieni osuus miehistä? Samat t

Tietenkin se on väärin tutkittu, jos tulos on epämieluisa. Kun ei mitään ikävää saa kenestäkään kertoa. 

Vierailija
730/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa naiset nalkuttaminen ja antakaa sitä pimpsaa! Elätte kuitenkin miesten rakentamassa yhteiskunnassa.

Kysy äidiltäs. Ilman naista sinä et edes olisi olemassa. Kiitä häntä siitä ettei abortoinut sinua hyvän sään aikana ja pyydä samalla anteeksi.

Vierailija
731/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastaminen on vapaaehtoista. 

Vierailija
732/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos nainen on parisuhteessa tai avioliitossa miehen kanssa, niin miksi ihmeessä nainen alkaa pihdata tai kiristää seksillä? Eikö naiset täällä aina kerro haluavan itse seksiä kanssa, mutta tosielämässä se menee toisinpäin.

Pihtaaminen ja kiristäminen on vain huonon miehen kuvitelmaa. Sinun pakkomielteesi. Mene hoitoon.

Äitisi olisi ollut syytä pihdata, kun sinua tehtiin.

Minä anna miehelleni aina kun se pyytää, ja jos ei pyydä, niin minä pyydän.

Ei se ole niin vaikeeta.

Ymmärräthän minkälaisen kuvan se meistä muista naisista antaa, kun kirjoittelet ja julistat noita älyttömyyksiäsi niin että telaketjut kolisee.

Vierailija
733/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niille kaikille vieläpä yhtäaikaa...

Tämän jälkeen oli vielä pyytänyt uusintakierrosta.

Näinhän se menee. Tällaisia me naiset olemme, emme toki kaikki, mutta noin

Mitäpä jos yrittäisit kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
734/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivari, mielipidevankila tai ulkomaat olisi ollut vaihtoehtona, mutta itse päätit mennä. Ei ollut miestä edes perustelemaan sellaista valintaa miessukulaisille. Normaalit ihmiset eivät katko välejä jos osaa perustella hyvin, tosin sinustakin on kasvatettu aika epänormaali mies eli lienee ns. periytyvää. Pääasia että pääset uhriutumaan omista valinnoistasi ja toivomaan naisille pahaa vaikka pakkoarmeija ei ole heidän keksintönsä tai ylläpitämä systeemi.

Siis isä ja pappa olis katkaisseet välit, mutta olet vihainen naisille&n

"Ette te naiset oo mitään nunnia ja siveyden sipuleita. Tiedän naisen joka oli jo 19-vuotiaana ollu 12 miehen kanssa"

Mitä sitten? Ei se tarkoita, et me kaikki oltais oltu. Mut johtuuko katkeruutes tästä yhdestä, joka ei sit sun kaa suostunut kuitenkaan?

Vierailija
735/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi peukutat omia...ulostulojasi? Pelkäätkö niin paljon jääväsi huomiotta, että laitat omat tykkäykset?

Miksi sinä vartiot jotain peukkuja ja peukutat itseäsi hädissäsi? Tuleeko niistä alapeukuista pahamieli? Itse en jaksa piitata sellaisista. Arvostaisin enemmän sitä että kommentoisit itse viestin sisältöön jotain jos osaat, ja kerrankin rehellisesti.

En voi olla huomaamatta jatkuvia kirjoitusvirheitä. Ongelmia käännösohjelman kanssa vai täydellinen koulutuksen puute?

Sinun typeryydestä kertoo se ettet osaa väitellä vaan kompastut lillukanvarsiin. Vai onko se älyllistä epärehellisyyttä jotta vältät joutumasta myöntämään häviösi, että olet väärässä?

Vierailija
736/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis isä ja pappa olis katkaisseet välit, mutta olet vihainen naisille ?

Ei se, että te

Elisabeth Rehn on säälittävä katkera vasemmistolaismummo. 

Siitä oli ihan varmaan kuukausi sit haastattelu lehdes ja valitti vaan miten ei päässy haluamiinsa yk-virkoihin ja usko et se oli siinä syynä ku oli nainen. haukku tietysti myös orpon ja stubbin siinä haastattelus.Se akka pääs sen sukupuolen takia puolustusministeriks ku haluttiin rikkoa lasikattoja ja sit uhriutu vaan sukupuolestaan.

Vierailija
737/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks ku se kerto mulle

Ikäänkuin kukaan tyttö tai nainen uskou

Haha. Mä aloin vihaamaan naisia vasta paljon myöhemmin ku näin miten yhteiskunta oli jo sillon 20 vuotta sitten epäoikeudenmukanen miehille. Eikä asiat oo muuttunu ollenkaan hyvään suuntaan.

Vierailija
738/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun typeryydestä kertoo se ettet osaa väitellä vaan kompastut lillukanvarsiin. Vai onko se älyllistä epärehellisyyttä jotta vältät joutumasta myöntämään häviösi, että olet väärässä?"

Kiitos. Kerroit juuri kaiken, minkä halusin tietää. Etkä edes tajunnut sitä.

Vierailija
739/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks ku se kerto mulle

Haha. Mä aloin vihaamaan naisia vasta paljon myöhemmin ku näin miten yhteiskunta oli jo sillon 20 vuotta sitten epäoikeudenmukanen miehille. Eikä asiat oo muuttunu ollenkaan hyvään suuntaan.

No mikäs muka on huonoon suuntaan mennyt?

Vierailija
740/1272 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi olisi ollut syytä pihdata, kun sinua tehtiin.

Minä anna miehelleni aina kun se pyytää, ja jos ei pyydä, niin minä pyydän.

Ei se ole niin vaikeeta.

Ymmärräthän minkälaisen kuvan se meistä muista naisista antaa, kun kirjoittelet ja julistat noita älyttömyyksiäsi niin että telaketjut kolisee.

Ai nyt esität jo naista? Lol

Toivonkin että äidilläni olisi ollut mahdollisuus pihdata, mutta isäni oli tuon nulikan kaltainen ra i s kari, joten olen olemassa. No, käytän tilaisuuden hyväksi kouluttamalla nulikkoja.

Rais ka us on kielletty Suomen laissa, nykyään myös avioliitossa. Seksistä tykkääminen on aivan eri asia kuin r a i s katuksi alistumista. Pihtaaminen/kiristäminen kuuluvat ra u s kaa vien miesten sanavarastoon ja he käyttävät niitä tilanteessa jossa nainen ei anna suostumustaan seksiin, koska ei sillä hetkellä halua tai pysty. Ei se ole mitään pihistelyä tai kiristämistä vaan tavallista elämää ettei aina tee mieli ja kaikkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän