Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihtuminen. En näe peilissä juuri muutosta mutta vaatteet pienenevät koko ajan. Vaikea uskoa laihtuneensa.

Vierailija
21.04.2025 |

Peilistä näen sen saman löllön mahan edelleen. Vyötärö erottuu hieman paremmin mutta silti. Jalat nyt näyttävät paremmalta ja pohjelihakset erottuvat pitkästä aikaa. Muuten en paljoa muutoksia näe. 

Vaatteet kuitenkin jatkuvasti muuttuvat päällä. Takki päällä liian iso kohta. Vanhat takit menevät jo kiinni vaikka aiemmin ei ollut toivoakaan. Farkut sopivat paremmin jalkaan jne. Vanhat housut menevät jo kiinni kun aiemmin ei toivoakaan niiden kiinni laitossa. 

Painokaan ei nyt niin hirveän nopeasti tipu vaikka koko ajan alas päin toki menee. En edes uskalla kovin usein punnita vaan luotan että kun liikun päivittäin ja syön suurimmaksi osaksi terveellisesti niin jotain tapahtuu. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaatteet pienenevät" - tuon voisi käsittää toisinpäinkin...  😉

Vierailija
22/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaatteet pienenevät" - tuon voisi käsittää toisinpäinkin...  😉

😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muutoksen painossa huomaa SELVÄSTI, pitää valitettavasti laihtua aika paljon.

Itseäni vähän masensi, kun otin alkukuvan jossa painoin 82 kg, ja 10 kilon painonpudotuksen jälkeen otin toisen kuvan, ja verratessani näitä keskenään, en huomannut oikeastaan mitään eroa. (vaatteet oli kyllä jääneet löysiksi). 

Kysyin kaveriltanikin, että arvaa kumpi ennen ja kumpi jälkeen, tiirasi kuvia tosi pitkään ja sitten epävarmasti veikkasi toista, osui oikeaan mutta ei siis ollut mikään selkeä muutos. 

Nyt kun painoa lähtenyt 5 kg lisää, alkaa muutoksen huomata. 

Toisaalta, onhan tää lohdullistakin, jos lihot muutaman kilon, tai vaikka sen 10 kiloakin, niin kukaan ei takuuvarmasti huomaa yhtään mitään. 

Vierailija
24/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että muutoksen painossa huomaa SELVÄSTI, pitää valitettavasti laihtua aika paljon.

Itseäni vähän masensi, kun otin alkukuvan jossa painoin 82 kg, ja 10 kilon painonpudotuksen jälkeen otin toisen kuvan, ja verratessani näitä keskenään, en huomannut oikeastaan mitään eroa. (vaatteet oli kyllä jääneet löysiksi). 

Kysyin kaveriltanikin, että arvaa kumpi ennen ja kumpi jälkeen, tiirasi kuvia tosi pitkään ja sitten epävarmasti veikkasi toista, osui oikeaan mutta ei siis ollut mikään selkeä muutos. 

Nyt kun painoa lähtenyt 5 kg lisää, alkaa muutoksen huomata. 

Toisaalta, onhan tää lohdullistakin, jos lihot muutaman kilon, tai vaikka sen 10 kiloakin, niin kukaan ei takuuvarmasti huomaa yhtään mitään. 

Just katselin eräässä facebookin laihdutusryhmässä jonkun rouvashenkilön "muutoskuvia", iloitsi muutoksesta, mutta ihan vilpittömästi en osannut sanoa kumpi kuva oli ennen ja kumpi jälkeen, en huomannut yhtään minkäänlaista eroa kuvien välillä. (En toki kommentoinut siihen mitään, olin kohteliaasti hiljaa) 

Vierailija
25/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
26/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut 45 kiloa ja vieläkin välillä hätkähdän kun näen itseni peilistä. Minä käytän kotona vanhoja t-paitoja ja se on huono juttu. Pitäisi hankkia muutama kivan värinen ja oikean kokoinen t-paita kotiin. Ihmisten ilmoilla en sentään ilkeä kulkea todella monta numeroa liian suurissa vaatteissa.

Se lihavan ihmisen kuva jää niin mieleen, että olisi hyvä kuvata ja peilata itseään paljon laihdutusprosessin aikana. Minä en edes käynyt kokovartalopeilin edessä ennen kuin BMI oli 27. Se oli virhe.

Vierailija
27/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niinpäin, että luulen laihtunerni, kun katson peiliin, mutta kun käyn punnitsemassa itseni, olenkin lihonut...

Vierailija
28/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut 45 kiloa ja vieläkin välillä hätkähdän kun näen itseni peilistä. Minä käytän kotona vanhoja t-paitoja ja se on huono juttu. Pitäisi hankkia muutama kivan värinen ja oikean kokoinen t-paita kotiin. Ihmisten ilmoilla en sentään ilkeä kulkea todella monta numeroa liian suurissa vaatteissa.

Se lihavan ihmisen kuva jää niin mieleen, että olisi hyvä kuvata ja peilata itseään paljon laihdutusprosessin aikana. Minä en edes käynyt kokovartalopeilin edessä ennen kuin BMI oli 27. Se oli virhe.

Upeaa, pakko onnitella! 

Minulla pudotettavaa tällä hetkellä noin 30 kiloa. 

Vierailija
29/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upeaa, pakko onnitella! 

Minulla pudotettavaa tällä hetkellä noin 30 kiloa. 

Kiitos! Jaoin homman 10-15 kilon etapeiksi. Ensimmäisen 15 kilon pudotuksen jälkeen annoin kehon tottua uuteen painoon ja pidin kolmen kuukauden ajan huolen, ettei paino noussut eikä laskenut kahta kiloa enempää. Sitten jatkoin ja taas 15 kilon jälkeen kolmen kuukauden tasapainoittelujakso. Viimeiset kilot olivat vaikeimmat, mutta nyt on etua siitä ettei enää ole yhtä hyvää ruokahalua kuin lihavana. Söin pääsiäisenä herkkujakin ja en ole lihonut yhtään.

Vierailija
30/33 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeLauerin Tomppa on 10 vuotta tehnyt mm. ravinto- ja liikunta-aiheisia tuubivideoita. Oheisella videolla hän luettelee 10 tärkeintä tuona ajan jaksona oppimaansa jutskaa. Vähän yllättäen tärkein hänen oppimansa seikka: syö enemmän (esim. pihviä,  hunajaa [!] ja raejuustoa) ja liiku enemmän! 

https://tinyurl.com/23j67rwr

Vierailija
32/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkuva päivittyy todella paljon hitaammin kuin todellisuus. Kehon kutistuessa tasaisesti mittasuhteetkin säilyy samoina. Vaaka ei valehtele, eikä vaatekoon pienentyminen. Onnea onnistumisesta, tsemppiä jatkoon! 

Vierailija
33/33 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozempic