Purskahdin itkuun kun näin millaisia hirviöviestejä kiusaajat olivat lähettäneet mun lapselle
Eikä lapsi ollut sanonut kiusaamisesta sanallakaan ennen kuin näytti ne viestit. En tajua miten en ole huomannut mitään. Oikeastaan ollaan riidelty lapsen kanssa, kun hän on antanut ymmärtää, että on itse hukannut ja rikkonut toistuvasti tavaroitaan. Tästäkään en tajunnut mitään.
Kommentit (280)
Mulla on lapsia. Puhelimiin tulleet törkyviestit olen käsitellyt törkyviestien lähettäjien ja heidän vanhempiensa kanssa.
Ap, ota yhteys viestien lähettäjien perheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppu päähän ja pieksää ne kiusaajat sairaalaan
Ylläolevasta huomaa miksi koulukiusatut ovat koulukiusattuja. Muut lapset kyllä haistaa väkivaltaisen ja sosiaalisesti taidottoman hullun.
Tuo sinun asenne on se miksi kouluampumiset on taas kohta trendi <3
Oliko niissä viesteissä mitään itse kekattua omaperäistä vai samat kuin viimeset parikytvuottanytmäpääsensanoon?
Entiset koulukiusaajat etsimässä tekosyitä kiusata koulukiusatun lapsen vanhempaa täysin normaaleista tunteista, te vtun urpot olette just niitä joiden oven taakse minä saatan joku päivä ilmestyä vääntään äijää solmuun sen takia miten olette kasvattanut lapsenne.
Aika kosmista minusta.
- Aika "kosmista minusta" vastaavasti on se, että yksi Urpo siellä vastaavasti vääntää vakavan asian niin että vanhempaa tässä nyt entiset koulukiusaajat kiusaa. Ainoa jonka sinä siellä väännät solmuun on oma käsityskykysi keskustelun pointeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kouluvuotta ei ole enää paljoa jäljellä, joten anna lapsen suorittaa tämä kouluvuosi loppuun etänä. Ensi syksyksi sitten uusiin ympyröihin uuteen kouluun ja uudelle luokalle.
Vanhemmatko sen päättää? Vau.
T. Rehtori
Tässä hyvä esimerkki miksi kannattaa toimia poliisin eikä koulun kanssa.
Poliisi nauraa teidät pihalle :D
Ei naura. Niin toki kiusaajien vanhemmat toivoo. Tämä nyt ei hoidu sillä, että teidän Pekka käy karkkipussin kanssa ovella pahoittelemassa. Huomenna jatkuisi sama peli
No sehän jatkuu ja pershedelmänne suljetaan kaiken ulkopuolelle. Noin ei kavere
Ilmeisesti koulukiusaaja on täälä nyt itse yrittämässä manipuloida kiusattujen vanhempia toimettomuuteen ja passiivisuuteen.
Tiäks miten mun tytär sai kavereita?
Kun minä tein kiusaajalla mahdottomaksi jatkaa koulunkäyntiä.
Miksi tätä aloitusta pidetään koulukiusaamisena ja käsketään ottamaan yhteys rehtoriin ja lapsi kotiopetukseen? Kertoisiko joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kouluvuotta ei ole enää paljoa jäljellä, joten anna lapsen suorittaa tämä kouluvuosi loppuun etänä. Ensi syksyksi sitten uusiin ympyröihin uuteen kouluun ja uudelle luokalle.
T. Rehtori
Ei naura. Niin toki kiusaajien vanhemmat toivoo. Tämä nyt ei hoidu sillä, että teidän Pekka käy karkkipussin kanssa ovella pahoittelemassa. Huomenna jatkuisi sama peli
Kyllä nauraa. Ei siellä riitä resurssit ja mielenkiinto selvittelemään mitä viestejä Pikku-Pirkko on saanut. Poliisilla vähän tärkeämpääkin tekemistä kuin jotkut "Olet tyhmä, lällällää!" viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huppu päähän ja pieksää ne kiusaajat sairaalaan
Ylläolevasta huomaa miksi koulukiusatut ovat koulukiusattuja. Muut lapset kyllä haistaa väkivaltaisen ja sosiaalisesti taidottoman hullun.
Tuo sinun asenne on se miksi kouluampumiset on taas kohta trendi <3
MOT. Väkivaltaiset hullut pitäisikin sulkea pois muiden joukosta. Ehkä joku eritysoppilaitos näille.
Vierailija kirjoitti:
Entiset koulukiusaajat etsimässä tekosyitä kiusata koulukiusatun lapsen vanhempaa täysin normaaleista tunteista, te vtun urpot olette just niitä joiden oven taakse minä saatan joku päivä ilmestyä vääntään äijää solmuun sen takia miten olette kasvattanut lapsenne.
Aika kosmista minusta.
- Aika "kosmista minusta" vastaavasti on se, että yksi Urpo siellä vastaavasti vääntää vakavan asian niin että vanhempaa tässä nyt entiset koulukiusaajat kiusaa. Ainoa jonka sinä siellä väännät solmuun on oma käsityskykysi keskustelun pointeista.
Älä jaksa jauhaa paskaa, minä olen ollut jokaisen näistä manipulointi yrityksien kohteena itsekkin, te narsistit olette yhtä uniikkeja ja älykkäitä kun kasa kuivunutta koiran paskaa.
Tyttäreni erään kaverin isä on saattanut olla koulukiusaaja, jostakin hänen sanomastaan tuli hiukan tällainen vaikutelma. On kasvattanut omat lapsensa huomattavan suojelevasti ja alakoulussa ohjeisti heitä, että jos joku sinua lyö, lyöt välittömästi kovempaa takaisin. Niitä lapsia ei kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehtori
Et sinä mikään rehtori ole. Yksikään rehtori ei kirjoittaisi noin.
Mutta ap:lle, riippuen tilanteesta anna lapsen olla mahdollisimman paljon kotona, jos pärjää hyvin koulussa, lukuvuotta on tosiaan vähän jäljellä. Kokeisiin ja muihin voi valmistautua itsekseen ja jos voit tukea häntä tässä. Monet lapset oppivatkin kodin rauhassa paremmin kuin lähemmäs 30 oppilaankin luokissa. Ja jos vielä kiusataan. Laita heti myös viestiä sekä rehtorille että luokanvalvojalle. Kirjoita heille myös, millaisia viestejä lapsesi on saanut. Ihan laitat esimerkkejä pahimmista viesteistä. Eivät sitten ihmettele, jos lapsi on poissa. Heidän tehtävä on kertoa kiusaajien vanhemmille. Tarvittaessa voi ottaa yhteyttä poliisiin. Nykyisin on myös koulupoliiseja. Vanhemmista osa välittää. Mutta jos vanhemmat ovat jotain riskasakkia tai eivät kykene hyväksymään, että omaa lasta kiusataan, niin apua on turha odottaa.
Jos mahdollista, vaihtakaa koulua, jos on isompi paikkakunta. Pyydä tähän apua omalta koulultasi. Lapsesi mielenterveys on tärkeintä. Jokaisella on perusoikeus käydä koulua turvallisessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehtori
Suomessa ei ole koulupakkoa vaan oppivelvollisuus. Lapsen ei tarvitse mennä kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehtori
Kyllä nauraa. Ei siellä riitä resurssit ja mielenkiinto selvittelemään mitä
Riittää, nyt puhutaan vakavasta väkivallan muodosta, tämmöiset menee tärkeysjärjestyksessä melkein kärkeen heti.
Sinä valehtelet ja manipuloit uhreja koska pelkäät seuraamuksia.
Ap ei sanallakaan maininnut, että hänen lastaan kiusataan koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kosmista minusta.
Semmoset voimafantasiat. Sinä et väännä muuta kuin haisevan ripulipaskan pönttöön.
Miksi sinä olet noin hermostunut ja puolustuskannalla jos sinä olet kasvattanut lapsesi oikein?
Minä puhun kokemuksesta, mistä sinun tunteet tulee?
Ei minulla ole lapsia. Ja itseasiassa minun sisarusta kiusattiin koulussa. Mutta se on aina helppo netissä uhota kuin todellisuudessa mennä paikan päälle ja tehdä asialle jotain.
Ole hyvä vaan ;DDDDD
Ei mitenkään eroa sun paskastasi joka ketjuun.
Minähän tulen näihin sun ketjuihisi vain, että saat alapeukuttaa ja haukkua jotakuta :DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehtori
Kyllä nauraa. Ei siellä rii
Riittää, nyt puhutaan vakavasta väkivallan muodosta, tämmöiset menee tärkeysjärjestyksessä melkein kärkeen heti.
Sinä valehtelet ja manipuloit uhreja koska pelkäät seuraamuksia.
Olet harhainen kohjo ja lapsesi varmaan samaa maata. Ei ole ihme että muut ottavat silmätikuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia ei nynnyvanhemmille lapsi kerro. Kun ne purskahtaa itkuun sen sijan että välittömästi vahvoina alkaisivat toimiin ja puolustamaan lastaan.
Itkupilli-vanhemmista ei ole mihinkään.
P.s Minäkään en kertonut. Suojelin "herkkis"-vanhempaa. Ja siedin 8 v kiusaamista.
Tämä on oikeasti totta, vaikkakin vähän ehkä provosoivasti kirjoitettu. Sellainen vanhempi, joka välittömästi kääntää sen huomion itseensä just itkemällä tai järkyttymällä niin tekee siitä asiasta pahemman ja se lapsi alkaa säälimään sitä vanhempaa ja seuraavasta kerrasta ei varmasti kerro mitään.
No sehän jatkuu ja pershedelmänne suljetaan kaiken ulkopuolelle. Noin ei kavereita hankita.