Purskahdin itkuun kun näin millaisia hirviöviestejä kiusaajat olivat lähettäneet mun lapselle
Eikä lapsi ollut sanonut kiusaamisesta sanallakaan ennen kuin näytti ne viestit. En tajua miten en ole huomannut mitään. Oikeastaan ollaan riidelty lapsen kanssa, kun hän on antanut ymmärtää, että on itse hukannut ja rikkonut toistuvasti tavaroitaan. Tästäkään en tajunnut mitään.
Kommentit (280)
Jösses mikä lapsellinen valehtelu ja kaasusumuttaminen täälä alkoi.
Ilmeisesti vastuu omista epäonnistumisista ottaa nyt koville koulukiusaajilla ja heidän ilmeisen ihanilla vanhemmilla.
Ihan sairasta porukkaa, tän takia minä en juttele noiden eläimien kanssa, vaan vien koko touhun heidän pään yli.
Paikalliset liivijengit on muuten yleensä aika herkkiä tarttuun näihin jos viranomaiset on kyvyttömiä, wink wink!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vastuu omista epäonnistumisista ottaa nyt koville koulukiusaajilla ja heidän ilmeisen ihanilla vanhemmilla.
Ihan sairasta porukkaa, tän takia minä en juttele noiden eläimien kanssa, vaan vien koko touhun heidän pään yli.
Paikalliset liivijengit on muuten yleensä aika herkkiä tarttuun näihin jos viranomaiset on kyvyttömiä, wink wink!
Taas todisteita sen puolesta että nämä ns. kiusatut ovat sosiaalisesti kyvyttömiä väkivaltaisia kahjoja. Ei pitäisi muita lapsia pakottaa olemaan näiden kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ollaan, vttu että pistää vihaks lukea näitä uhkailijoita ja valehtelijoita.
Hattu kourassa koputtaan kerhon ovelle ja selittään asia, pahin mitä voi käydä on se että sanovat etteivät pysty auttaan!
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia ei nynnyvanhemmille lapsi kerro. Kun ne purskahtaa itkuun sen sijan että välittömästi vahvoina alkaisivat toimiin ja puolustamaan lastaan.
Itkupilli-vanhemmista ei ole mihinkään.
P.s Minäkään en kertonut. Suojelin "herkkis"-vanhempaa. Ja siedin 8 v kiusaamista.
Minä en kertonut vanhemmilleni koskaan mistään mitään. Ei heitä olisi kiinnostanut pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ollaan, vttu että pistää vihaks lukea näitä uhkailijoita ja valehtelijoita.
Hattu kourassa koputtaan kerhon ovelle ja selittään asia, pahin mitä voi käydä on se että sanovat etteivät pysty auttaan!
Eiköhän ne vedä köniin tuollaisia rauhanhäiritsijöitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas todisteita sen puolesta että nämä ns. kiusatut ovat sosiaalisesti kyvyttömiä väkivaltaisia kahjoja. Ei pitäisi muita lapsia pakottaa olemaan näiden kanssa missään tekemisissä.
Osaaks mitään muuta kun valehdella ja teeskennellä mustaa valkoseks?
Tätä minä juuri tarkoitan, nuo eläimet ei kykene nornaaliin keskusteluun, se on helmiä sioille.
Kannattaa ehkä opettaa lapselle että kiusaajaa voi humauttaa turpaan hyvällä omallatunnolla, itselläni ainakin kiusaus loppui yläasteella kun yhdelle kiusaajista pistin niin hyvin turpiin että kukaan ei enää uskaltanut sen jälkeen. Olin nörtti mutten pieni kukkapeppi ja kun muut näkivät kiusaajan tipahtavan tajuttomana se kertoo jonkinlaisen viestin, en ole tästä ylpeä mutta se lopetti kaiken kiusaamisen.
Esimerkiksi tämän takia en halua koskaan hankkia lapsia (toki on miljoona muutakin syytä). Koulukiusaamista on liikaa ja Suomen julkisissa kouluissa siihen ei voida puuttua. Eikä haluta. Kiusaajia ei eroteta eikä tuomita oikeusasteissa vaan pääsevät ikänsä vuoksi kuin koira veräjästä. Yksityiskouluja ei ole saatavilla kuin harvoissa paikoissa joten joutuu tyytyä julkisiin rupukouluihin.
Nuorten maailma on tosi raadollista.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä opettaa lapselle että kiusaajaa voi humauttaa turpaan hyvällä omallatunnolla, itselläni ainakin kiusaus loppui yläasteella kun yhdelle kiusaajista pistin niin hyvin turpiin että kukaan ei enää uskaltanut sen jälkeen. Olin nörtti mutten pieni kukkapeppi ja kun muut näkivät kiusaajan tipahtavan tajuttomana se kertoo jonkinlaisen viestin, en ole tästä ylpeä mutta se lopetti kaiken kiusaamisen.
Juuri tämmöisiä väkivaltafantasioita riittää mutta sosiaalisia taitoja ei. Tyypillinen ns. kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama jannu joka teeskentelee että poliisi ei auta...
Ei auta itku markkinoilla, sanottiin ennen. Huoltajankin täytyy nyt kuivata kyyneleensä ja kääntää katse itsestään kohti lastaan. Huoltaja ottaa nyt kännykän käteensä ja lähtee selvittämään asioita kiusaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisiä väkivaltafantasioita riittää mutta sosiaalisia taitoja ei. Tyypillinen ns. kiusattu.
Sinä olet ihan sairas ja kyvytön normaaliin keskusteluun, sinähän sinne laitokseen kuulut, olet syöpä joka vaarantaa meidät muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sama jannu joka teeskentelee että poliisi ei auta...
Ihan helvetin surkeat fantasiat teillä kun kuvittelette että poliisi tai mopopojat auttaisivat sosiaalisesti kyvyttömän pershedelmänne ongelmiin :D. Pistäisitte urpon vaikka harrastamaan jotain että saisi kavereita + itsevarmuutta eikä olisi täysi lapanen kuten vanhempansa.
Kertoisin kaikille tutuille ja työkavereille kenen lapset kiusaavat ja miten. Jatkossa heidän olisi hankalampaa mm, saada kesätöitä ja maine olisi muutenkin pilattu myös vahemmilta.
Olisin yhteydessä poliisiin ja kirjoittaisin somekanaville ja yleisönosastolle paikalliseen lehteen, mainitsisin koulun nimen.
Olisin yhteydessä myös vanhempiin ja vannottaisin oikeudellisten toimenpiteiden uhalla lopettamaan kaikenlaisen kiusaamisen.
Tein itse kaiken tämän noin 15 vuotta sitten. Kiusaajat ovat dropanneet ammattikoulun ja heillä menee pääsääntöisesti surkeasti. Oma lapseni on hyvässä työpaikassa ja valmistumassa akateemiseen tutkintoon. Hänellä on hyviä ystäviä ja välimme ovat läheiset.
Paha tuppaa saamaan palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi-ilmoitus heti!
Eiköhän nyt ihan ensimmäisenä yhteys opettajaan ja rehtoriin. Sen jälkeen kiusaajien vanhempiin.
Miksi? Jos tuon menee tekemään, ei poliisi ryhdy asiaa selvittämään eikä kiusaajille tule tietoja poliisin rekistereihin.
"Ihan helvetin surkeat fantasiat teillä kun kuvittelette että poliisi tai mopopojat auttaisivat sosiaalisesti kyvyttömän pershedelmänne ongelmiin :D. Pistäisitte urpon vaikka harrastamaan jotain että saisi kavereita + itsevarmuutta eikä olisi täysi lapanen kuten vanhempansa."
Ei me yritetä auttaa sen poloisen sosiaalisia taitoja, mikä vtun kaikkivoipaisuus harha sulla on jos meinaat kiihdyttäväsi lapsen aikuisuuteen olemalla hirviö? Me yritetään lopettaa toi sun touhu että se lapsi sais aikaa kasvaa ja aikuistua reilusti, ilman sun sekopäistä terorisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi-ilmoitus heti!
Eiköhän nyt ihan ensimmäisenä yhteys opettajaan ja rehtoriin. Sen jälkeen kiusaajien vanhempiin.
Miksi? Jos tuon menee tekemään, ei poliisi ryhdy asiaa selvittämään eikä kiusaajille tule tietoja poliisin rekistereihin.
Tämä epätoivoinen valehtelu vaan alleviivaa kuinka paljon kiusaajaa pelottaa se että joutuis vastuuseen teoistaan.
Kertokaa KAIKILLE.
Vierailija kirjoitti:
"Ihan helvetin surkeat fantasiat teillä kun kuvittelette että poliisi tai mopopojat auttaisivat sosiaalisesti kyvyttömän pershedelmänne ongelmiin :D. Pistäisitte urpon vaikka harrastamaan jotain että saisi kavereita + itsevarmuutta eikä olisi täysi lapanen kuten vanhempansa."
Ei me yritetä auttaa sen poloisen sosiaalisia taitoja, mikä vtun kaikkivoipaisuus harha sulla on jos meinaat kiihdyttäväsi lapsen aikuisuuteen olemalla hirviö? Me yritetään lopettaa toi sun touhu että se lapsi sais aikaa kasvaa ja aikuistua reilusti, ilman sun sekopäistä terorisointia.
Kaikesta päätellen selvää että olet sekaisin kuin seinäkello :D No ei tarvitse ihmetellä jos huonot hoksottimet ja olemattomat sosiaaliset taidot ovat lapselle periytyneet myös.