Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purskahdin itkuun kun näin millaisia hirviöviestejä kiusaajat olivat lähettäneet mun lapselle

Vierailija
21.04.2025 |

Eikä lapsi ollut sanonut kiusaamisesta sanallakaan ennen kuin näytti ne viestit. En tajua miten en ole huomannut mitään. Oikeastaan ollaan riidelty lapsen kanssa, kun hän on antanut ymmärtää, että on itse hukannut ja rikkonut toistuvasti tavaroitaan. Tästäkään en tajunnut mitään. 

Kommentit (280)

Vierailija
41/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset koulukiusaajat etsimässä tekosyitä kiusata koulukiusatun lapsen vanhempaa täysin normaaleista tunteista, te vtun urpot olette just niitä joiden oven taakse minä saatan joku päivä ilmestyä vääntään äijää solmuun sen takia miten olette kasvattanut lapsenne.

Aika kosmista minusta.

Vierailija
42/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kertoi että kiusataan. Itku tuli vanhemmalta? Lapsi varmaan alkoi lohduttamaan, että eipä tässä mitään, älä hei itke.

Silloin kun lapsi kertoo tuollaista rankkaa asiaa, ei ole vanhemman itkun aika. Lapselle sen sijaan tulee antaa tilaa itkeä paha olo pois.  Omat tunteet syrjään ja vahva vanhempi esiin.

Lapsi ei ollut silloin paikalla kun luin niitä viestejä ja ei lohduttanut mua. Ihan menin häntä lohduttamaan hänen huoneeseen, mutta anteeksi vain tarvitsin hetken aikaa koota itseni. En usko että hän siitä särkyi. 

Empatia ja suru oman lapsen puolesta on luonnollisia vanhemman tunteita tuollaisessa tilanteessa. Vahvakin vanhempi saa itkeä, ihan vaan tiedoksi kaikille niille vastaajille, joiden mielestä itkeminen ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien vanhemmat yleensä puolustelevat kiusaajakakaroitaan

Kannattaa suosiolla ottaa yhteys poliisiin

Vierailija
44/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia viestejä?

Vierailija
45/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Tässä on myös viestit todisteena. Ei mikään sana sanaa vastaan.

Vierailija
46/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minun kokemuksen mukaan siinä kohtaa kun on nenä veressä ja pää mun kainalossa he hylkäävät oman lapsensa ja vaimonsa.

"Miksi sinää minuu lyöt!? Mun lapsi oli se joka kiusaa!"

Vierailija
47/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minun kokemuksen mukaan siinä kohtaa kun on nenä veressä ja pää mun kainalossa he hylkäävät oman lapsensa ja vaimonsa.

"Miksi sinää minuu lyöt!? Mun lapsi oli se joka kiusaa!"

Jos joku lähtee tälle tielle, mitä en suosittele, kannattaa soita itse perään poliisit paikalle, minä selvisin pikku sakoilla.

Vierailija
48/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko viesteissä möröt, kummitukset ja muut kummajaiset hyvin edustettuina? "Mörkö lyö kohta kaaliin?"

Vierailija
49/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kouluvuotta ei ole enää paljoa jäljellä, joten anna lapsen suorittaa tämä kouluvuosi loppuun etänä. Ensi syksyksi sitten uusiin ympyröihin uuteen kouluun ja uudelle luokalle.

Vanhemmatko sen päättää? Vau.

T. Rehtori

Tässä hyvä esimerkki miksi kannattaa toimia poliisin eikä koulun kanssa.

Vierailija
50/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kouluvuotta ei ole enää paljoa jäljellä, joten anna lapsen suorittaa tämä kouluvuosi loppuun etänä. Ensi syksyksi sitten uusiin ympyröihin uuteen kouluun ja uudelle luokalle.

T. Rehtori

Poliisi nauraa teidät pihalle :D

Vierailija
51/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitatte koulukiusaamista? Eihän ap kirjoittanut, että hänen lastaan kiusataan koulussa, vaan että lapsen puhelimeen oli tullut hirveitä viestejä.

Kun kiusaaminen ei tapahdu koulussa, kyse on vapaa-ajasta. Vanhempien täytyy itse selvitellä vapaa-ajan asiat lasten ja vanhempien kanssa. Jos viestit ovat rikollista toimintaa, vanhemmat ottavat yhteyttä poliisiin - ei rehtoriin.

Koululla ei ole minkäänlaista puuttumisvaltaa lasten vapaa-aikaan.

Vierailija
52/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entiset koulukiusaajat etsimässä tekosyitä kiusata koulukiusatun lapsen vanhempaa täysin normaaleista tunteista, te vtun urpot olette just niitä joiden oven taakse minä saatan joku päivä ilmestyä vääntään äijää solmuun sen takia miten olette kasvattanut lapsenne.

Aika kosmista minusta.

Semmoset voimafantasiat. Sinä et väännä muuta kuin haisevan ripulipaskan pönttöön.

Vierailija
53/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu päähän ja pieksää ne kiusaajat sairaalaan

Vierailija
54/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rehtori

Ei naura. : )

Rikos on rikos myös lapsia kohtaan tehtynä.

Vierailija
55/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppu päähän ja pieksää ne kiusaajat sairaalaan

Ylläolevasta huomaa miksi koulukiusatut ovat koulukiusattuja. Muut lapset kyllä haistaa väkivaltaisen ja sosiaalisesti taidottoman hullun.

Vierailija
56/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kosmista minusta.

Mikään ei ole nolompaa kuin nainen joka kuvittelee harhoissaan pieksävän miehiä tuosta vaan. Olen muuten asiassa samaa mieltä.

Vierailija
57/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rehtori

Ei naura. Niin toki kiusaajien vanhemmat toivoo. Tämä nyt ei hoidu sillä, että teidän Pekka käy karkkipussin kanssa ovella pahoittelemassa. Huomenna jatkuisi sama peli

Vierailija
58/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi-ilmoitus heti!

Eiköhän nyt ihan ensimmäisenä yhteys opettajaan ja rehtoriin. Sen jälkeen kiusaajien vanhempiin.

Minä tekisin heti poliisi-ilmoituksen ja sen jälkeen rehtorin puheille sekä vanhempiin yhteyttä. Meillä myös kiusattu koulutyttö , nyt aikuinen.Joutui vaihtamaan koulua ja isänsä muutti lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle. 

Uskomattoman kaunis.Ja kuka aloitti kiusauksen? En kerro mutta arvatkaa itse. Eräs kikkarapää. Kateellinen. 

Vierailija
59/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo hirviöäiti-incel siellä vaan Porvoosta aloitti trollin.

Väärin. Olen teidän kaikkien tuntema läski katkera VANHAPIIKA.  Haluan haukkua ja repoateella Lasten ja äitien asioita . 👍👍👍👍🤮🤮🤮🤮

Vierailija
60/280 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kosmista minusta.

Semmoset voimafantasiat. Sinä et väännä muuta kuin haisevan ripulipaskan pönttöön.

Miksi sinä olet noin hermostunut ja puolustuskannalla jos sinä olet kasvattanut lapsesi oikein?

Minä puhun kokemuksesta, mistä sinun tunteet tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä