Työpaikkasuhde, miten käy jos se loppuu?
Pystyykö jatkamaan kaveripohjalla, jos joka päivä nähdään?
Kommentit (37)
Ei siinä kuinkaan käynyt. Johtaja palkkasi toisen, nuoremman. Palkkaniki nousi kun lupasin vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaromansseissa on aina sama lopputulos aivan sama onnistuiko se vai ei: toinen joutuu vaihtamaan työpaikkaa tai toimipistettä.
Ei välttämättä joudu. Suomessa on paljon työpaikkoja missä exät ja nyxät työskentelevät samassa paikassa. Kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä.
Valitettavasti läheskään kaikki aikuiset eivät osaa käyttäytyä järkevästi kun kokevat että heitä on jollain tavalla loukattu.
Joo, varsinkin jos työpaikka on nähnyt läheltä, miten toinen on jätetty, ja niiden tuttujen kanssa pitää olla joka arkipäivä, niin katkeruus voi kasvaa.
Harva osaa olla oikeasti niin aikuismainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaromansseissa on aina sama lopputulos aivan sama onnistuiko se vai ei: toinen joutuu vaihtamaan työpaikkaa tai toimipistettä.
Ei välttämättä joudu. Suomessa on paljon työpaikkoja missä exät ja nyxät työskentelevät samassa paikassa. Kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä.
Valitettavasti läheskään kaikki aikuiset eivät osaa käyttäytyä järkevästi kun kokevat että heitä on jollain tavalla loukattu.
Riippuu varmaan piireissä missä pyörii. Suurin osa tietämistäni eronneista pareista käyttäytyy järkevästi. Tietysti kyse ei ole teineistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ainakaan omalla työpaikallani yksikään romanssi ei ole johtanut tällaiséen. Yhdessä tehdään töitä ihan asiallisesti, vaikka romanssi olisi päättynyt ikävästi.
Onko teillä paljon työpaikkaromansseja?
Olen eri. Meillä on todella paljon. Jopa esimies-alainen suhteita on joitakin. Näiden edetessä yleensä toinen kyllä vaihtaa osastoa. On myös avio- ja avopareja ja monia ex-pareja. Itselläni oli yli 10 vuoden suhde työkaverin kanssa ja sen lisäksi ollut yhden illan suhde. Kaikki ollaan edelleen samassa työpaikassa. Kuulostaa varmaan sekopäiseltä, mutta ei se ole, kun puhutaan todella isosta organisaatiosta, joka on merkittävä työllistäjä alueella.
Mikä järjestely tuntuu parhaimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Ainakaan omalla työpaikallani yksikään romanssi ei ole johtanut tällaiséen. Yhdessä tehdään töitä ihan asiallisesti, vaikka romanssi olisi päättynyt ikävästi.
Meillä ehkä kolmasosalla pitkäaimaisista työntekijöistä on ollut työpaikkaromanssi. Ihan normaalia, kun vietteään paljon aikaa yhdessä päivittäin.
Ratkaisevaa on se, onko suhde ollut intiimi.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisevaa on se, onko suhde ollut intiimi.
Ei seksi ole yli 40-vuotiaille enää mikään erityinen intiimiyden huipentuma. Ongelma on, jos vuosikymmeniä hyviä ja läheisiä kavereita olleet suhteilee ja eroaa ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Olen työskennellyt tehtaissa joissa on 100-700 työntekijää. Mitäpä luulet onko työpaikkaromansseja varsinkin silloin kun töissä on paljon nuoria ihmisiä?
Mitäpä luulet, voiko tällä palstalla tietää jokaisen työpaikkatilanteen? Aika epätavallista tuokin että 700 nuorta ihmistä vapaasti on tekemisissä toistensa kanssa työpaikalla. Usein isoilla työpaikoilla on osastoja, joiden työntekijät ei juurikaan koskaan tapaa koska työt ei sivua toisiaan.
Mitä hyödyttää ihmistä, vaikka voittaisi omakseen naisen aviorikoksella, mutta saisi sielulleen vahingon.
Helvetin huonosti. Minulla meni mielenterveys,lopputili,lapset vieläkin aikuisina tramatisoituneita. Ja tämä saat..pa..elää kuin keisari kuplassaan. Toivottavasti lukee tämän ja lähettää 4990 € rahaa meille jokaiselle. Saan sillä summalla terapiat lapsille.Sukkahousu varastoherralle, pohjois- pirkanmaalle! Ps.itse lopetin suhteen moneen kertaan. Vonkaus painostus oli kuitenkin liian voimakasta joten annoin aina periksi!
En tiedä, koska olen jättänyt aloittamatta ennen kuin jompikumpi on jossain muualla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin huonosti. Minulla meni mielenterveys,lopputili,lapset vieläkin aikuisina tramatisoituneita. Ja tämä saat..pa..elää kuin keisari kuplassaan. Toivottavasti lukee tämän ja lähettää 4990 € rahaa meille jokaiselle. Saan sillä summalla terapiat lapsille.Sukkahousu varastoherralle, pohjois- pirkanmaalle! Ps.itse lopetin suhteen moneen kertaan. Vonkaus painostus oli kuitenkin liian voimakasta joten annoin aina periksi!
Ei kaikki työpaikkaromanssit ole puolisoiden pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Olen työskennellyt tehtaissa joissa on 100-700 työntekijää. Mitäpä luulet onko työpaikkaromansseja varsinkin silloin kun töissä on paljon nuoria ihmisiä?
Mitäpä luulet, voiko tällä palstalla tietää jokaisen työpaikkatilanteen? Aika epätavallista tuokin että 700 nuorta ihmistä vapaasti on tekemisissä toistensa kanssa työpaikalla. Usein isoilla työpaikoilla on osastoja, joiden työntekijät ei juurikaan koskaan tapaa koska työt ei sivua toisiaan.
Ei tarvitse tietää jokaista työpaikka. Tuntuu vain oudolta ettei ymmärretä mitä sosiaalisten suhteiden kannalta tarkoittaa se, että paljon ihmisiä on samassa paikassa.
Missä vankilassa sinä olet ollut töissä? Nuoret ihmisetkö eivät saisi olla vapaasti tekemisissä toistensa kanssa? Ei siihen tarvita samaa osastoa. Riittää kun tapaa vaikka ruokalassa. Tai töihin tullessa. Näkee tutut kasvot vapaalla. Paljon ihmisiä tarkoittaa sitä, että silloin on myös todennäköisempää tavata joku tuttu muuallakin kuin töissä.
Olin edellisessä työpaikassa ihastunut työkaveriini, aluksi se oli vain katseiden vaihtoa ja juttelua töissä. Töihin oli aina kiva mennä kun tiesi, että pääsee näkemään tämän ihmisen. Yksissä työpaikan juhlissa päädyimme suutelemaan useamman kerran. Tämän jälkeen sovimme olevamme kavereita, mutta mies oli tosi vaivaantunut tämän jälkeen töissä ja tuntui välttelevän minua. Ei kuulemma johtunut minusta.. Olin kyllä edelleen hieman ihastunut häneen, mutta kätkin tunteeni. Tätä vaivaantunutta jaksoa jatkui töissä reilun vuoden, sitten mies jäi pidemmälle vapaalle. Tunteeni laantuivat kun en nähnyt miestä, sitten kun hän palasi takaisin töihin, niin pystyimme olemaan taas kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyödyttää ihmistä, vaikka voittaisi omakseen naisen aviorikoksella, mutta saisi sielulleen vahingon.
Well, I guess there are substitutes.