Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ratkaista tämä umpisolmu parisuhteessa?

Vierailija
21.04.2025 |

Suhteen eka vuosi oli seksiä aika paljon ja avovaimo ei koskaan kieltäytynyt seksistä. Nyt kulunut vuosi ollut lähes pelkkää kieltäytymistä hänen osalta. Keskustelu aiheesta hyvin vaikeaa. Hän on tehnyt selväksi että käyttää seksiä vallankäytön välineenä ja myös ettei pidä siitä millaista se on. 

Mulla on kokemusta useammasta naisesta jotka olen saanut tyydytetyksi. Naiset ovat olleet saatavilla aivan milloin vain ja yksi jopa jätti lapset keskenään ja halusi ajaa luokseni panemaan 60 km päähän vaikka edellisestä kerrasta oli vasta yksi päivä.

Kun yritän tehdä pitkää esileikkiä avovaimoni kanssa, niin hän ei enää heittäydy rennoksi tuolla sängyssä. On vaan jäykkänä ja säikkynä, eikä ollenkaan heittäydy nauttimisen tunnelmaan. Mitenkään en voi edistää hänen nautintoa tuossa tilanteessa. Yritän sitten yhdynnän kautta löytää sitä fiilistä joka on satunnaisesti löytynytkin, mutta nuo tilanteet eivät ole minullekaan enää rentoja kun tapahtuma saatetaan jopa keskeyttää ennenaikaisesti.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy häneltä millaisesta seksistä hän sitten pitää?

2/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Ei ole järkeä olla yhdessä, jos seksuaaliset kemiat ei toimi.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse kysymykseesi. Avovaimosi ei pidä siitä millaista seksi on teidän välillä. Se mikä toimi Riitta-Marjatalle, ei tarkoita, että toimii nykyiselle kumppanillesi. Kuulostaa minusta siltä, että olet heijastanut edellisiä kumppaneitasi nykyiseen kumppaniisi kysymättä mistä hän pitää. 

Vierailija
4/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero taitaa olla paikallaan. 

Vierailija
5/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa aloitukselta, jossa alkaa ap:n jatkoviestien myötä paljastua, miten mies on kova s/m-harrastaja ja nainen pelkää miestä...

Vierailija
6/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuttunut? Onko nainen aloittanut hormonaalisen ehkäisyn joka vähentää haluja? Onko ikää sen verran, että voi olla kuivuutta? Tähän auttaa mm.  lukuvoiteen käyttö. Onko alkuhuuma haihtunut etkä näytä enää naisen silmissä unelmien prinssiltä? 

Vierailija
7/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mistä kiikastaa ja jos hänellä ei ole halua ratkaista ongelmaa, niin paras erota, sillä tulet todennäköisesti harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa selän takana, kun paine ja puute on paha ja tilaisuus tekee varkaan. 

Hänellä saattaa olla joku ongelma, josta kertominen hävettää, mutta vakuuta, että hänen ei tarvitse kertoa yksityiskohdista, kunhan tiedät, että hän hoitaa asiaa ja kertoo edistymisestä. 

Vierailija
8/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on, että et osaa tehdä naisesi toivomia asioita, ette ole yhteensopivia. Puhun kokemuksesta ja tuo kuvaus osui nappiin omalla kohdallani ja syy haluttomuuteen on yhteensopimattomuus. Kosketat tavalla joka ei puhuttele kumppaniasi. 

Se ensimmäinen vuosi on ollut uutuuden viehätystä, toisena vuotena ei enää jaksa teeskennellä, kun kehitystä ei ole tapahtunut, pelkkää pettymystä.

Vierailija
9/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä kysyminen ei todennäköisesti auta, koska teet kuitenkin samalla tavalla kuin ennenkin ja kumppanisi turhautuu vain lisää ja haluttomuus kasvaa entisestään. Meillä jokaisella on oma tapamme olla ja kaikkien tavat eivät käy yksiin.

Vierailija
10/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on rakastaja. Erotkaa. 

Vierailija
11/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapas kun tiivistän ja suomennan tämän:

"Hän on tehnyt selväksi ettei pidä siitä millaista seksi on, mutta minä en kuuntele vaan pidän tätä vallankäyttöä. Minun mielestäni kaikki naiset pitävät samanlaisesta seksistä eikä avovaimolla saa olla asiaan omaa mielipidettä. 

Avovaimo pelkää esileikkiä kanssani, koska se on kivuliasta ja teen asioita joista hän ei pidä. Koska " yhden tyylin esileikki" ei tunnu hänestä hyvälle, enkä minä halua vaihtaa tyyliäni, alan sitten suoraa  panemaan. Se tietysti on kivuliasta hänelle ja suutun, kun hän ei enää kestä kipua vaan anelee minua lopettamaan ennen kuin sain r41skaukseni päätökseen. "

Vierailija
12/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka siitä, että laitat tämän aloituksen seksiosioon.

Vierailija
13/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on muuttunut? Onko nainen aloittanut hormonaalisen ehkäisyn joka vähentää haluja? Onko ikää sen verran, että voi olla kuivuutta? Tähän auttaa mm.  lukuvoiteen käyttö. Onko alkuhuuma haihtunut etkä näytä enää naisen silmissä unelmien prinssiltä? 

Varmasti on alkuhuuma haihtunut mutta nythän olisi oiva mahdollisuus ihastua uudelleen. Seksiä se tosin vaatisi. Pidän itsestäni huolta ja kokeillut kaikki temput miten eri tavoin voin panostaa häneen ja suhteeseemme sekä tietysti myös antanut omaa tilaa. 

Jotain lääkkeitä hän johonkin menkkakipuihin syö mutta muutoin ei johdu hormonaalisesta ehkäisystä tämä. Hän haluaa hyvän suhteen kanssani mutta aika tekemätön paikka näissä olosuhteissa.

Mitään s/m juttuja emme harrasta. Saisin hänet varmasti tyydytettyä jos hän loisi ajatukselle aidon mahdollisuuden.

Vierailija
14/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset ovat olleet saatavilla aivan milloin vain..."

Tämä kertookin sinusta paljon.

Vierailija
15/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta naisen hyväksikäyttö ja painostus tai tee itsestäsi vaikka rikosilmoitus.

Eroa tuosta naisesta, hän ei selvästikään halua olla mikään siitospatjasi. Pane vaikka sitä kolmen lapsen äitiä sitten.

Vierailija
16/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapas kun tiivistän ja suomennan tämän:

"Hän on tehnyt selväksi ettei pidä siitä millaista seksi on, mutta minä en kuuntele vaan pidän tätä vallankäyttöä. Minun mielestäni kaikki naiset pitävät samanlaisesta seksistä eikä avovaimolla saa olla asiaan omaa mielipidettä. 

Avovaimo pelkää esileikkiä kanssani, koska se on kivuliasta ja teen asioita joista hän ei pidä. Koska " yhden tyylin esileikki" ei tunnu hänestä hyvälle, enkä minä halua vaihtaa tyyliäni, alan sitten suoraa  panemaan. Se tietysti on kivuliasta hänelle ja suutun, kun hän ei enää kestä kipua vaan anelee minua lopettamaan ennen kuin sain r41skaukseni päätökseen. "

Jeps, aloitus oli suoraan kuin narsisti gaslightaajan todistukssta kun r aiskari naistaan puoli vuotta.

Aivan käsittämättömän toksista ja pääperseistä soopaa.

ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. ERO. 

Vierailija
17/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisellasi terapiasuhde? Vinkkaa, että voisi hakeutua YKSILÖTERAPIAAN käsittelemään esim. seksielämäänne ja sitä miten tunkeudut häneen siittimelläsi vaikka hän ei ole edes kiihottunut. R aiskari.

Vierailija
18/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on alkuhuuma haihtunut mutta nythän olisi oiva mahdollisuus ihastua uudelleen. Seksiä se tosin vaatisi. Pidän itsestäni huolta ja kokeillut kaikki temput miten eri tavoin voin panostaa häneen ja suhteeseemme sekä tietysti myös antanut omaa tilaa. 

Jotain lääkkeitä hän johonkin menkkakipuihin syö mutta muutoin ei johdu hormonaalisesta ehkäisystä tämä. Hän haluaa hyvän suhteen kanssani mutta aika tekemätön paikka näissä olosuhteissa.

Mitään s/m juttuja emme harrasta. Saisin hänet varmasti tyydytettyä jos hän loisi ajatukselle aidon mahdollisuuden.

Minusta ei kuulosta hyvältä, kun puhut tempuista. Voin olla tietysti väärässä, mutta jotenkin saan sellaisen kuvan, että et nyt aidosti kuuntele puolisoasi. Et mitä hän sanoo, etkä sitä miten hän näihin temppuihisi reagoi. Emme me naiset mitään (ainakaan itse) mitään temppuja kaipaa, vaan rakkautta, arvostusta, hyväksyntää, hellyyttä, huomioimista, kuuntelemista. Ja sitä, että se tapahtuu aidosta halusta, ei siksi, että ohje löytyy jostakin temppukirjasta.

Vierailija
19/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot ottanut riesakseks jonkun lihavan? 

Vierailija
20/44 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää hyväksyä seksitön elämä jos vainosi ei seksiä halua. Sinulla ei ole mitään oikeutta jättää häntä seksittömyyden takia!!! Kyllä sinun miehenä pitää tietää että sinulla ei ole mitään oikeutta vaatia seksiä jos vaimosi ei sitä halua!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän