Juorujen levittelystä kunnianloukkaussyyte!
Työpaikallani on käynnissä kunnianloukkaussyyte jupakka epäasiallisista juoruista.Säikähdin itsekin kun olen ollut kuulemassa noita juttuja joissa ei ole totuuden häivääkään.Kaikkeen se kateus johtaakin.Näissä käy lopulta niin että joku puhuu jos oikeuteen mennään.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osallistuisi tällaiseen, sillehän nauraa hevosetkin. Akkojen touhua!
Ihan yhtälailla miehetkin näin toimii. Tiedän monia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen henkilö pyysi apua minulta, miten kirjoittaa työnantajalle, saatuaan varoituksen. Olin silloin niin sisällä ihmissuhteessa, etten tajunnut mistään mitään. Myöhemmin irtaannuin suhteesta ja tajusin hänen käyttävän minua hyviskilpenä. Omaksui ja matki käytöstäni antaakseen hyvän kuvan itsestään muille.
Joo nämä muka hyväntahtoiset tiedetään. Ollaan muka hyviä tyyppejä. Boustaillaan somessa ilman minkaanlaisia saavutuksia. Narsismin piirteitä ja epärealistisen suuri kuvitelma itsestä. Ympärillä olevat ihmiset eivät ole tyhmiä. Alkaako olla lopulta kuten laulun mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän fiksummissa työpaikoissa karsastetaan rajusti juorukelloja ja pahan puhujia. Asioista voi sanoa suoraan. Toki on vielä työpaikkoja, joissa on klikkejä ja ennakkoluuloja yms. Oma kokemukseni työpaikoilla viimeisen 10 vuoden ajalta on hyvä. Tällaiseen on nollatoleranssi, vaikka työ voi olla stressaavaa.
Mun pomo antoi yhdelle ihmiselle potkut myrkyllisestä käytöksestä. Työteho laskee, jos kaikilla on paha olla. Varoitti kyllä ennen potkuja monta kertaa. Tälläistä pitäisi olla enemmän jokaisessa työyhteisössä.
Oliko ehkä valtion töissä? Yksi paha selkäänpuukottaja-tapaus joutui lähtemään joskin hoidettiin siististi. Jäi pois eräällä verukkeella ja häipyi vähin äänin eikä takaisin ole kuulemma tulemista. Tavallaan surulli
Laiskuus kirsikkana kakussa sekä epämiellyttävä ulkomuoto
Jos on rahaa pääsee aina luikkahtamaan parhain päin. Jos ei ole rahaa, eipä kannattaisi koetella onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut epäasiallisten huhujen tai juorujen kohteeksi, kerää rauhassa evidenssiä pidemmältä ajalta. Varmista, että sinulla on todistajat. Sen jälkeen syyte menee eteenpäin ja tekijä saa lähes varmasti tuomion. Tämä on prosessi karkeasti. T. Tietäjä
Miten voi kerätä evidenssiä? Kulkea äänittämässä puheita esim entisellä työpaikalla? Puheet on puheita, jokainen paskanpuhuja kieltää puhuneensa yhtään mitään pahaa jos syytetään mistään. Todisteita on mahdotonta saada.
Ne jotka ovat kuulleet nämä puheet, käräyttävät. Tietysti! Olen itsekin oikein vauhdittanut puhetta sanomalla: kerro lisää jne. En puhu itse, mutta kernaasti todistan.
Ihmiset tuppaa vaan aina uskomaan juorut todeksi ja saattaa koko kaupunki hylkiä i
Kannattaa olla kärsivällinen. Toksisuus on no go. Käännä aika puolellesi ja niittaa ajan kuluessa p-puhuja. Se joka viimeksi nauraa, parhaiten nauraa. Tämä on kuten shakinpeluuta. Avaimet ovat kohteella. Vaatii toki älyä.
Tätä kunnianloukkausepidemiaa on sosiaalialan koulutuksen saaneilla.Eivät ole kovin skarppeja,mutta rakastavat mouhuamista ja hössötustä. Niin kutsutut miehetkin naisten tavoilla. Voee taikkelis sentään sanoovat kuorossa. Oee ihmettä sentään. Yök!
Pikkutakin nappi pingahti kaljamahan puristuksessa 🤩 Näin kertoi uusin juoru!
Jos kutsuu sian-silmäiseksi onko se syytteen aihe ?
Ihan oikein. On aika laittaa nämä paskanjauhajat kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Ouh ja aah, mikä alfa. Pientä elintasovatsaa ja luihu tukka sekä kukkaron pohja ammottaa plus käytös kuin karjalan muorilla. Me naiset kuumotellaan milloin kuullaan seuraavat juorut.
Entiset työntekijät kyllä varmasti todistavat sellaisen työpaikan ilmapiirin myrkyttäjän tekoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ouh ja aah, mikä alfa. Pientä elintasovatsaa ja luihu tukka sekä kukkaron pohja ammottaa plus käytös kuin karjalan muorilla. Me naiset kuumotellaan milloin kuullaan seuraavat juorut.
Tämä!Päivän parhaat naurut.Oikea karikatyyri.Menevät-kengät mielelään linttaan astuttuina vielä jalkaan.Siinä oikea catch🐠Päästäpä jakamaan geenit tuon kanssa.Ties minkalaista talenttia kehkytyisi.Akateemikkoja ja uusi Suomen Steve Jobs.Eipä haittaisi jos ollaan vähän kirjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut epäasiallisten huhujen tai juorujen kohteeksi, kerää rauhassa evidenssiä pidemmältä ajalta. Varmista, että sinulla on todistajat. Sen jälkeen syyte menee eteenpäin ja tekijä saa lähes varmasti tuomion. Tämä on prosessi karkeasti. T. Tietäjä
Miten voi kerätä evidenssiä? Kulkea äänittämässä puheita esim entisellä työpaikalla? Puheet on puheita, jokainen paskanpuhuja kieltää puhuneensa yhtään mitään pahaa jos syytetään mistään. Todisteita on mahdotonta saada.
Ne jotka ovat kuulleet nämä puheet, käräyttävät. Tietysti! Olen itsekin oikein vauhdittanut puhetta sanomalla: kerro lisää jne. En puhu itse, mutta kernaasti todistan.
Ihmiset tuppaa vaan aina uskoma
Olenkin erittäin pitkäpinnainen luonteeltani. Elämä opettanut että se todellakin parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Aina, ihan aina, minulle pilkkanauranut on päätynyt itse naurettavaksi. Yleensä eivät kehtaa katsoa silmiin enää koskaan. Minä vain odottelen ja asioita tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tai annat vain mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja jatkat elämääsi.
Hyvä että aika on muuttumassa. Ja työpaikan paskanpuhujat joutuvat vastuuseen puheistaan.
Vierailija kirjoitti:
Nimeä yksikin nainen joka on tuomittu juoruilusta vaikka lähes kaikki naiset tuota harrastaa?
. . ja miehen sanaan pitää luottaa
Nyt kun jälkikäteen miettii niin on ihan sairaan hullua, kuinka tällaista menoa on katsottu aiemmin läpi sormien. Ihan kuin valehtelu ja paskanpuhuminen, ts. henkinen väkivalta ja narsismi, nyt vaan kuuluisi suomalaiseen kansanluonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään saa olla tarkempi kuin ennen. Jos tulee syyte, voi mennä tai siis menee oma maine lopullisesti. Seurasin yhtä yliopiston tapausta vuosia sitten.
Voi mennä myös työpaikka. Tai siirretään puolikkaalle tai toimipistettä.
Ihmiset tuppaa vaan aina uskomaan juorut todeksi ja saattaa koko kaupunki hylkiä ihmistä jonka joku on valheellisesti leimannut. Kyllä silloin on mahdotonta löytää yhtään todistajaa. No totuus tulee aina ilmi ja onkin ollut hauskaa seurata miten ennen paskaa puhuneet alkavat yhtäkkiä kohtelemaan yliystävällisesti ikään kuin omatunto vähän kolkuttelisi? Haavoitetun haavat eivät koskaan parane ja ystävällisyyskin tuntuu sen jälkeen arvottomalta. Kaikki ihmiset tuntuvat arvottomilta.