Juorujen levittelystä kunnianloukkaussyyte!
Työpaikallani on käynnissä kunnianloukkaussyyte jupakka epäasiallisista juoruista.Säikähdin itsekin kun olen ollut kuulemassa noita juttuja joissa ei ole totuuden häivääkään.Kaikkeen se kateus johtaakin.Näissä käy lopulta niin että joku puhuu jos oikeuteen mennään.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeä yksikin nainen joka on tuomittu juoruilusta vaikka lähes kaikki naiset tuota harrastaa?
No kuule, niin harrastaa miehetkin. Ovat monta kertaa pahempia kuin yksikään juoruakka.
Possun silmät vaan kiiluu päässä kun tyhmänä hölöttelee. Niinhän se on mutta ne ajat ovat takana päin😘
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole työpaikkakiusaamista. Hyvä että joku vetänyt jutun oikeuteen. Ehkä se vahvistaa myös muita tekemään saman vastaavissa tapauksissa.
Hyvä, jos näin on. Sellainenkin mahdollista, että juoruja ihminen levitttää valheellisesti juttuja, väittää, että häntä kiusataan, vaikka on itse se kiusaaja. Käänteisesti siis. Kehittää päässään erikoisia tapahtumia, jotka olisivat tapahtuneet hänelle. Sairasta. Kertoo esihenkilölle että joutunut kiusatuksi nimeten siihen henkilön x, ja kaikki uskovat yhden henkilön puhetta, vyöryy lumipallon lailla, kateus, mustamaalaus, sekä väärin hoidettu keissi, x lähtee talosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut epäasiallisten huhujen tai juorujen kohteeksi, kerää rauhassa evidenssiä pidemmältä ajalta. Varmista, että sinulla on todistajat. Sen jälkeen syyte menee eteenpäin ja tekijä saa lähes varmasti tuomion. Tämä on prosessi karkeasti. T. Tietäjä
Miten voi kerätä evidenssiä? Kulkea äänittämässä puheita esim entisellä työpaikalla? Puheet on puheita, jokainen paskanpuhuja kieltää puhuneensa yhtään mitään pahaa jos syytetään mistään. Todisteita on mahdotonta saada.
Eiköhän nykyisin pelotella ja uhkailla aika paljon mutta totuus on sekin että juoruilu on lisääntynyt samoin kuten valehtelukin ja kaikki mustamaalaaminen.
Poliisi ei uskoakseni lähde kovin helposti selvittämään pikkujuttuja vaan täytyisi olla todellakin sitä näyttöä ja selkeää kiusaamista, valehtelua ja yksityistietojen levittämistä tai muuta rikollista toimintaa.
Nykyisin taas kuitenkin patistetaan helposti sinne käräjäoikeuteen tappelemaan sana sanaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän fiksummissa työpaikoissa karsastetaan rajusti juorukelloja ja pahan puhujia. Asioista voi sanoa suoraan. Toki on vielä työpaikkoja, joissa on klikkejä ja ennakkoluuloja yms. Oma kokemukseni työpaikoilla viimeisen 10 vuoden ajalta on hyvä. Tällaiseen on nollatoleranssi, vaikka työ voi olla stressaavaa.
Mun pomo antoi yhdelle ihmiselle potkut myrkyllisestä käytöksestä. Työteho laskee, jos kaikilla on paha olla. Varoitti kyllä ennen potkuja monta kertaa. Tälläistä pitäisi olla enemmän jokaisessa työyhteisössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorujen levittelyä pidetään nykyisellään toksisena käytöksenä.Tiedän yhden konsulttihommissa olevan,joka on luupin alla hölöttelynsä takia.Voi konsultoinnit olla konsultoituja,koska henkilöllä ei ole muuta kuin vaivaannuttavaa puppua jaettavanaan.
Konsulttibisneksessä ei ole varaa yhteenkään möläytykseen. Code of conduct on tiukka. En tunne pienten farmifirmojen lähestymistapoja, mutta bisneshän on riippuvaista sliikistä käytöksestä. Hölösuu ei pötki pitkälle. -juniorikonsultti
Meillä oli sairaan outo konsulttityyppi hyvinvointialueen tilaisuudessa.Hännysteli ja mielisteli ja haukkui siinä sivussa aiempaa työpaikkaansa yksityiskohtaisesti,joka ei ollut konsulttifirma.Taisi olla tämän juoru-ukkokuukkelin neuvonannot sitten tässä.Olen tilaajan r
On aloitellut hommia kypsällä iällä.Vaikea ymmärtää miten firma tarjoaa tällaista höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän fiksummissa työpaikoissa karsastetaan rajusti juorukelloja ja pahan puhujia. Asioista voi sanoa suoraan. Toki on vielä työpaikkoja, joissa on klikkejä ja ennakkoluuloja yms. Oma kokemukseni työpaikoilla viimeisen 10 vuoden ajalta on hyvä. Tällaiseen on nollatoleranssi, vaikka työ voi olla stressaavaa.
Mun pomo antoi yhdelle ihmiselle potkut myrkyllisestä käytöksestä. Työteho laskee, jos kaikilla on paha olla. Varoitti kyllä ennen potkuja monta kertaa. Tälläistä pitäisi olla enemmän jokaisessa työyhteisössä.
Fiksu pomo👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ehkä valtion töissä? Yksi paha selkäänpuukottaja-tapaus joutui lähtemään joskin hoidettiin siististi. Jäi pois eräällä verukkeella ja häipyi vähin äänin eikä takaisin ole kuulemma tulemista. Tavallaan surullista, kun henkilö piti itseään muka hyväntekijänä ja kaikkien ystävänä. Kaikki ajatteli ja ajattelee toisin. Tilanne työyhteisössä on nyt hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut epäasiallisten huhujen tai juorujen kohteeksi, kerää rauhassa evidenssiä pidemmältä ajalta. Varmista, että sinulla on todistajat. Sen jälkeen syyte menee eteenpäin ja tekijä saa lähes varmasti tuomion. Tämä on prosessi karkeasti. T. Tietäjä
Miten voi kerätä evidenssiä? Kulkea äänittämässä puheita esim entisellä työpaikalla? Puheet on puheita, jokainen paskanpuhuja kieltää puhuneensa yhtään mitään pahaa jos syytetään mistään. Todisteita on mahdotonta saada.
Ne jotka ovat kuulleet nämä puheet, käräyttävät. Tietysti! Olen itsekin oikein vauhdittanut puhetta sanomalla: kerro lisää jne. En puhu itse, mutta kernaasti todistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka ovat kuulleet nämä puheet, käräyttävät. Tietysti! Olen itsekin oikein vauhdittanut puhetta sanomalla: kerro lisää jne. En puhu itse, mutta kernaasti todistan.
Olen oikeasti hieman ilkeä, mutta oikeudenmukainen. Nautin, kun saa narautettua näitä typeryksiä. -Sama
Eikö se joka haluaa kuulla lisää ole rikokseen yllyttäjä itse? Ja mukana rikoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se joka haluaa kuulla lisää ole rikokseen yllyttäjä itse? Ja mukana rikoksessa?
No jaa, hiukan voi pyytää tarkentamaan 🤭
Jos mies osallistuisi tällaiseen, sillehän nauraa hevosetkin. Akkojen touhua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö se ole työpaikkakiusaamista. Hyvä että joku vetänyt jutun oikeuteen. Ehkä se vahvistaa myös muita tekemään saman vastaavissa tapauksissa.
Hyvä, jos näin on. Sellainenkin mahdollista, että juoruja ihminen levitttää valheellisesti juttuja, väittää, että häntä kiusataan, vaikka on itse se kiusaaja. Käänteisesti siis. Kehittää päässään erikoisia tapahtumia, jotka olisivat tapahtuneet hänelle. Sairasta. Kertoo esihenkilölle että joutunut kiusatuksi nimeten siihen henkilön x, ja kaikki uskovat yhden henkilön puhetta, vyöryy lumipallon lailla, kateus, mustamaalaus, sekä väärin hoidettu keissi, x lähtee talosta.
Ylipäänsä kannattaa varoa sosio/psykopaatteja. Näistä voi koitua ongelmia vielä vuosienkin päästä. Älä herätä nukkuvaa karhua. T. Psykoterapeutti (ei kela-pätevyyttä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ehkä valtion töissä? Yksi paha selkäänpuukottaja-tapaus joutui lähtemään joskin hoidettiin siististi. Jäi pois eräällä verukkeella ja häipyi vähin äänin eikä takaisin ole kuulemma tulemista. Tavallaan surullista, kun henkilö piti itseään muka hyväntekijän
huomionhakuisuus, narsismi, miellyttämisen haluisuus, kyvyttömyys - paha yhtälö
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osallistuisi tällaiseen, sillehän nauraa hevosetkin. Akkojen touhua!
Entisellä työpaikallani oli esihenkilönä toimiva mies pahin kiusaaja. Haukkui työntekijöitään, kyykytti heitä ja huiteli työpäivän aikana missä sattuu. Työntekijät valittivat yrityksen johdolle tästä esimiehestä, useampi työntekijä oli sairauslomallakin esimiehen takia. Lopputulos oli se, että esihenkilöstä valittanut työntekijä sai kurat niskaan. Näin kaupungin alaisessa firmassa, jossa ongelmiin ei puututtu, johtaminen oli ihan ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu pomo sinulla. Hyvä työpaikka varmasti. Minun entinen pomo taas oli se joka keksi minusta valheita ja levitti ympäri kaupunkia. Hänellä oli oma kuppikuntansa ja kaikki puhuivat kaikista paskaa. Sai onneksi siirron toiseen kaupunkiin kun ilmoitin johtoportaalle. Aineksia hyvinkin kunnianloukkaukseen mutta milläs todistat. Uskovainen liki eläkeikäinen mies toimi näin. Ei voi kuin ihmetellä miten surkeaa elämä on uskovaisilla. Onko heidät niin pakolla alistettu, uhkailtu, peloteltu? Mielenterveysongelmat näkyy kaikessa käyttäytymisessä.
Narsistinen henkilö pyysi apua minulta, miten kirjoittaa työnantajalle, saatuaan varoituksen. Olin silloin niin sisällä ihmissuhteessa, etten tajunnut mistään mitään. Myöhemmin irtaannuin suhteesta ja tajusin hänen käyttävän minua hyviskilpenä. Omaksui ja matki käytöstäni antaakseen hyvän kuvan itsestään muille.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilun syynä on useimmiten kateus.Se on kansansairaus varsinkin tietyissä osissa maata.
Köyhä ja kituinen itäpuoli, kAteus kulkee veren perintönä
Höpöhöpö.Ajat muuttuu.