Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puku miehellä

Vierailija
21.04.2025 |

Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja  on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä. 

Kommentit (379)

Vierailija
361/379 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukumiehet - orjat univormuissaan.

Vierailija
362/379 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain menestyjillä on puvut. Puku kertoo korkeimmasta mahdollisesta statuksesta.

Aika monella vähemmän menestyvällä on puku päällä, koska on sellaisessa työssä jossa sitä tarvii. Ei kaikki pukumiehet ole korkeapalkkaisissa duuneissa vaan voi olla jotain preustoimistoduuneja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/379 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on useita pukuja, mutta käyttää niitä vain töissä. Vapaa-ajalla ei halua pukua käyttää ellei kyseessä juhlatilaisuus. Mulle ihan sama millaista pukua käyttää.

Vierailija
364/379 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..

Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.

Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta. 

Vierailija
365/379 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella. 

https://www.herringshoes.co.uk/church/consul_oxfords/sale

No ei mitään juntti-Goodyear pohjia

Vierailija
366/379 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..

Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.

farkkuja...maalaisjuntti. Tekeekö paljonkin hommia maatilalla? Puvut kyllä ok. Minäkin käytän pukuja vapaalla vaikka olenkin tehdastyöläinen. Mut en todellakaan farkkuja.

Vierailija
367/379 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku miehellä on niin last seasonia.

Vierailija
368/379 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Bossin puvut on hintaansa nähden laadultaan lähes ala-arvoisia ja ne paremman laadun puvut niin kalliita, että sillä hinnalla saa räätäliltä mittatilauspuvun.

Vierailija
369/379 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit koskaan edes kokeillut mittojen mukaan tehtyä pukua, et kirjoittaisi tuota. Mikä on sen mukavampaa, kun olla huoliteltu vaatteissa, joita itse tuskin huomaa kantavansa?

Vierailija
370/379 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas farkkuasu se olla pitää ja valkoiset tennarit.

Vierailija
371/379 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti puku ei tee miestä, vaan mies tekee puvun. Jos miehen kroppa on kunnossa, jopa Dressmanin halpispuku näyttää hyvältä. Laitat Armanin läskin kaljamahaisen miehen päälle, niin onhan se vähän kuin heittäisi helmiä sioille. Laitat Dressmanin puvun hyvässä tikissä olevan miehen päälle, niin se näyttää menevältä. Laitat kalliin puvun hyvässä tikissä olevan miehen päälle niin... noh, kaikki tietää mitä siitä seuraa.

Vierailija
372/379 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella. 

https://www.herringshoes.co.uk/church/consul_oxfords/sale

No ei mitään juntti-Goodyear pohjia

Ei ole varaa kunnon pohjiin vaan jotain autonrenkaiden jämiä käytetään :( Ja sillä sitten vielä kehuskellaan.

Vierailija
373/379 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit koskaan edes kokeillut mittojen mukaan tehtyä pukua, et kirjoittaisi tuota. Mikä on sen mukavampaa, kun olla huoliteltu vaatteissa, joita itse tuskin huomaa kantavansa?

Olen aina alasti.

Vierailija
374/379 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä muita, jotka rakastavat auringonlaskuja?

Vierailija
375/379 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

farkkuja...maalaisjuntti. Tekeekö paljonkin hommia maatilalla? Puvut kyllä ok. Minäkin käytän pukuja vapaalla vaikka olenkin tehdastyöläinen. Mut en todellakaan farkkuja.

Täytyy sanoa etten ole koskaan nähnyt tai kuullut tehdastyöläisestä, joka käyttäisi pukuja vapaa-ajalla. Olen tehnyt elämäntyöni tehtaalla, joten uskoisin tietäväni, mistä puhun. Mutta ehkä sinunlaisiakin oikeasti on olemassa.

Vierailija
376/379 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puku miehellä on niin last seasonia.

Vain teidän persujen ja vihervasemmiston maailmassa. Täällä kokoomus-RKP-akselilla puvut ovat yhä arvossaan, ja aktiivikäytössä.

Vierailija
377/379 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas farkkuasu se olla pitää ja valkoiset tennarit.

Siinä tsirbuloiden kellohameet hulmahtavat! Jiihaa!

Vierailija
378/379 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omasta onnestaan

Vierailija
379/379 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiuspuku miehelle. Rikotaan ummehtuneita stereotypioita.