Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Vain menestyjillä on puvut. Puku kertoo korkeimmasta mahdollisesta statuksesta.
Aika monella vähemmän menestyvällä on puku päällä, koska on sellaisessa työssä jossa sitä tarvii. Ei kaikki pukumiehet ole korkeapalkkaisissa duuneissa vaan voi olla jotain preustoimistoduuneja.
Miehellä on useita pukuja, mutta käyttää niitä vain töissä. Vapaa-ajalla ei halua pukua käyttää ellei kyseessä juhlatilaisuus. Mulle ihan sama millaista pukua käyttää.
Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..
Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.
Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella.
No ei mitään juntti-Goodyear pohjia
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..
Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.
Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta.
farkkuja...maalaisjuntti. Tekeekö paljonkin hommia maatilalla? Puvut kyllä ok. Minäkin käytän pukuja vapaalla vaikka olenkin tehdastyöläinen. Mut en todellakaan farkkuja.
Puku miehellä on niin last seasonia.
Hugo Bossin puvut on hintaansa nähden laadultaan lähes ala-arvoisia ja ne paremman laadun puvut niin kalliita, että sillä hinnalla saa räätäliltä mittatilauspuvun.
Vierailija kirjoitti:
Pukumiehet - orjat univormuissaan.
Jos olisit koskaan edes kokeillut mittojen mukaan tehtyä pukua, et kirjoittaisi tuota. Mikä on sen mukavampaa, kun olla huoliteltu vaatteissa, joita itse tuskin huomaa kantavansa?
Nuorekas farkkuasu se olla pitää ja valkoiset tennarit.
Valitettavasti puku ei tee miestä, vaan mies tekee puvun. Jos miehen kroppa on kunnossa, jopa Dressmanin halpispuku näyttää hyvältä. Laitat Armanin läskin kaljamahaisen miehen päälle, niin onhan se vähän kuin heittäisi helmiä sioille. Laitat Dressmanin puvun hyvässä tikissä olevan miehen päälle, niin se näyttää menevältä. Laitat kalliin puvun hyvässä tikissä olevan miehen päälle niin... noh, kaikki tietää mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella.
No ei mitään juntti-Goodyear pohjia
Ei ole varaa kunnon pohjiin vaan jotain autonrenkaiden jämiä käytetään :( Ja sillä sitten vielä kehuskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit koskaan edes kokeillut mittojen mukaan tehtyä pukua, et kirjoittaisi tuota. Mikä on sen mukavampaa, kun olla huoliteltu vaatteissa, joita itse tuskin huomaa kantavansa?
Olen aina alasti.
Onko täällä muita, jotka rakastavat auringonlaskuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta.farkkuja...maalaisjuntti. Tekeekö paljonkin hommia maatilalla? Puvut kyllä ok. Minäkin käytän pukuja vapaalla vaikka olenkin tehdastyöläinen. Mut en todellakaan farkkuja.
Täytyy sanoa etten ole koskaan nähnyt tai kuullut tehdastyöläisestä, joka käyttäisi pukuja vapaa-ajalla. Olen tehnyt elämäntyöni tehtaalla, joten uskoisin tietäväni, mistä puhun. Mutta ehkä sinunlaisiakin oikeasti on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Puku miehellä on niin last seasonia.
Vain teidän persujen ja vihervasemmiston maailmassa. Täällä kokoomus-RKP-akselilla puvut ovat yhä arvossaan, ja aktiivikäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas farkkuasu se olla pitää ja valkoiset tennarit.
Siinä tsirbuloiden kellohameet hulmahtavat! Jiihaa!
Jokainen vastaa omasta onnestaan
Morsiuspuku miehelle. Rikotaan ummehtuneita stereotypioita.