Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin käytän Shakettia. Muutoin ihan perus mustaa pukua. No joskus harvoin Frakkia.
Kävelykeppejä on useita. Muutama Monokkeli ja neljä Silinterihattua.
Niillä on pärjätty.
Millaiset Lenkkarit Frakin kanssa sopii. Käykö valkoiset Adidakset ?
Jos olet Paleface ja kommari. Normaalit ihmiset tietää kyllä mitkä kengät kuuluu olla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on teettänyt keltaisen puvun ja se näyttää tosi hyvältä hänen yllään. Mies käyttää sitä kesäajan juhlissa, kuten häissä, lakkiaisissa jne..
Muuten mieheltä löytyy perinteisemmät mustat, harmaat ja siniset puvut. Nekin kyllä pukee häntä hyvin.
Tsiisus, oletko naimisissa pääsiäistipun kanssa???
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
enemmistö miehistä on niin pönäköitä ja etenin salipellet, niin ei sovi puku lihaville tai salipelleille yhtään.
Se on valitetava tosiseikka. Pukua pitävän pitäisi olla hoikka. Sellaisia miehiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaisin käytän Shakettia. Muutoin ihan perus mustaa pukua. No joskus harvoin Frakkia.
Kävelykeppejä on useita. Muutama Monokkeli ja neljä Silinterihattua.
Niillä on pärjätty.
Millaiset Lenkkarit Frakin kanssa sopii. Käykö valkoiset Adidakset ?
Jos olet Paleface ja kommari. Normaalit ihmiset tietää kyllä mitkä kengät kuuluu olla.
mä sanoisi etä nää asiat selvitetään kehässä ja sen jälkeen ne lenkkarit mitkä on jalassa on jalassa. Onks tää tältä erääs selvä? häh?
hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Insinöörimiehelläni on kesäjuhlia varten vaalea pellavapuku ja teknillisen opiston kravattineula. Harmaat Pomarfinnin kengät sopii tähän. On ajaton ja tyylikäs kokonaisuus.
Ukkosi näyttää ihan homolta, hyi helvetti!
Lähinnä ihmetyttää miten teidän mies edes pääsee samaan ravintolaan pukumiesten kanssa.