Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puku miehellä

Vierailija
21.04.2025 |

Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja  on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä. 

Kommentit (341)

Vierailija
321/341 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän miehellä tulee aina hässäkkää pukumiesten kanssa ravintelissa.

Lähinnä ihmetyttää miten teidän mies edes pääsee samaan ravintolaan pukumiesten kanssa.

Vierailija
322/341 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin käytän Shakettia. Muutoin ihan perus mustaa pukua. No joskus harvoin Frakkia.

Kävelykeppejä on useita. Muutama Monokkeli ja neljä Silinterihattua.

Niillä on pärjätty.

Millaiset Lenkkarit Frakin kanssa sopii. Käykö valkoiset Adidakset ?

Jos olet Paleface ja kommari. Normaalit ihmiset tietää kyllä mitkä kengät kuuluu olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/341 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on teettänyt keltaisen puvun ja se näyttää tosi hyvältä hänen yllään.  Mies käyttää sitä kesäajan juhlissa, kuten häissä, lakkiaisissa jne..

Muuten mieheltä löytyy perinteisemmät mustat, harmaat ja siniset puvut. Nekin kyllä pukee häntä hyvin.

Tsiisus, oletko naimisissa pääsiäistipun kanssa???

Vierailija
324/341 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.

Vierailija
325/341 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nukut yösi?

Vierailija
326/341 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up nosto ylös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/341 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

namujengi :D

Vierailija
328/341 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä johtuu suosion lasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/341 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmistö miehistä on niin pönäköitä ja etenin salipellet, niin ei sovi puku lihaville tai salipelleille yhtään. 

Se on valitetava tosiseikka. Pukua pitävän pitäisi olla hoikka. Sellaisia miehiä ei ole.

Vierailija
330/341 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaisin käytän Shakettia. Muutoin ihan perus mustaa pukua. No joskus harvoin Frakkia.

Kävelykeppejä on useita. Muutama Monokkeli ja neljä Silinterihattua.

Niillä on pärjätty.

Millaiset Lenkkarit Frakin kanssa sopii. Käykö valkoiset Adidakset ?

Jos olet Paleface ja kommari. Normaalit ihmiset tietää kyllä mitkä kengät kuuluu olla.

mä sanoisi etä nää asiat selvitetään kehässä ja sen jälkeen ne lenkkarit mitkä on jalassa on jalassa. Onks tää tältä erääs selvä? häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/341 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ongelmia maailma täynnä

Vierailija
332/341 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ei jäbäl ois mitään mitään ihan akuuttii jeesii joku ihan skidi kulma vaan mä jeesaan sit takas kyl sä tiiät et mä heitän sit bäkkii muistaksä ku mä jeesasin sillon joku iha akuutti pala vaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/341 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei taas.

Vierailija
334/341 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/341 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä öttiäinen toi oikee on

Vierailija
336/341 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Terveisiä tulevaisuuteen.

Vierailija
337/341 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin. Hienoa.

Vierailija
338/341 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Toinen uskova

Vierailija
339/341 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas sentään!

Vierailija
340/341 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöörimiehelläni on kesäjuhlia varten vaalea pellavapuku ja teknillisen opiston kravattineula. Harmaat Pomarfinnin kengät sopii tähän. On ajaton ja tyylikäs kokonaisuus.

Ukkosi näyttää ihan homolta, hyi helvetti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän