Puku miehellä
Millaisista puvuista miehellä tykkäätte? Millaisista ette? Onko yksityiskohdat tärkeitä (niitä ilmeisesti ainakin on miesten ouvuissa paljon että miten vaikka nappien tulisi olla kiinni/auki)Miehelläni ei ole kuin mustat kengät, harmaat ja mustat suorat housut, vaaleansinisiä ja valkoisia kauluspaitoja sekä musta liivi ja musta puvuntakki. Kravatteja on musta ja ruskea-siniraidallinen. Yleensä käyttää henkseleitä.
Kommentit (397)
Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..
Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.
Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tumma puku, tumman sininen tai tumman harmaa. Hyvin istuva takki, jossa ei ole olkatoppauksia (napolilaistyylinen). Mustat hyvinhoidetut nahkapohjaiset kengät Goodyear pohjarakenteella.
No ei mitään juntti-Goodyear pohjia
Minusta olisi ihan hauska kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tyyylikäs pukumies. Sillä on kaksi sinistä, yksi tummanharmaa ja yksi vaalea kesäpuku plus lisäksi smokki. Kaikki räätälin mittatilaustöinä tekemiä ja istuvat hyvin . Paitoja monessa värissä ja kaikkien kanssa käytetään kalvosinnappeja ja kravattejakin löytyy joka lähtöön, juhlissa valitsee sellaisen joka sopii mun asuun, arkena ilman tai fiiliksen mukaan..
Eniten tykkään yksirivisistä puvuista mieluiten niin että keskimmäinen nappi on kiinni. Kaksiriviset ovat joten ukkomaisia ja vanhanaikaisia.
Vapaalla pukeutuu farkkuihin mutta näyttää puvussa kyllä paremmalta.
farkkuja...maalaisjuntti. Tekeekö paljonkin hommia maatilalla? Puvut kyllä ok. Minäkin käytän pukuja vapaalla vaikka olenkin tehdastyöläinen. Mut en todellakaan farkkuja.
Mikä kumma tätä tyyppiä vaivaa?
Puku miehellä on niin last seasonia.
Hugo Bossin puvut on hintaansa nähden laadultaan lähes ala-arvoisia ja ne paremman laadun puvut niin kalliita, että sillä hinnalla saa räätäliltä mittatilauspuvun.
Minusta yhtä outo kollektiivinen juttu.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
nosto up ylös ylös