Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?

Vierailija
21.04.2025 |

Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta? 

Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta? 

Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä? 

Kommentit (213)

Vierailija
141/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
142/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää kyllä että tuolle naiselle, oli hän sitten alhaista tasoa tai ei niin hänelle kelpaa vain se tasokas mies. Te naiset ette usein vaan ymmärrä sitä että ne miesmallit tai uraohjukset ovat niitä miehiä jotka saa naisilta huomiota todella paljon joten he miehet voivat valita itselleen ne tasokkaimmat naiset. 

Miten se voi jäädä ymmärtämättä, jos ei sellaista miestä saa? Jos ei halua sen sijaan mitään muutakaan miestä, on ihan oma valinta. Kuten niin monesti todettu, kenenkään ei tarvitse huolia yhtään ketään. Ei tykätä, ei matchata, ei jutella, jos ei halua. Jos tämä on ongelma, kannattaa miettiä miten saisi itsestään kiinnostavamman. Aggressiivisella käytösellä ei ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit on naisille kuin KARKKIKAUPPOJA koska siellä myös ne alhaisen tason naiset tykkäilee ainoastaan niistä tasokkaista miehistä ja täten ne tavalliset miehet jää ilman naista. 

Höpöhöpö. Näyteikkuna"ostoksia" se Tinder on naisillekin.

Joku kirjoitti eilen, että Reinikainen (se näyttelijä) olisi vain 57v, että ei uskoisi. Teki mieli kirjoittaa, että siltä näyttää valtaosa 50+ miehistä deittisaiteilla.

Jos deittisaitilla on oikeasti hyvännäköinen mies, hän on 95% ulkomaalainen. Ne 5% suomalaiset siellä pitää rimaa niin korkealla, että naisen täytyy olla slaavilaisen kaunis hoitaja- lääkäri-juristi- missi, jolla on satatuhatta instaseuraajaa. Tavalliset, saati rumat ja lihavat ei saa deittisaiteilta Matcheja kuin Reinikaisten näköisten kanssa. Sillä erotuksella, että deitti-Artturilla on kädessä kalja tai kala, ja koulutuksena elämänkoulu tai peräti peruskoulu.

Vierailija
144/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?

Sara Sieppi on tasokas nainen eli tavallinen nainen on rumempi kuin Sara Sieppi. 

Tavallinen nainen ei kuitenkaan ole ylipainoinen eikä tavallinen nainen ole ihan älyttömän ruma. 

ap

Nyt sulla on ristiriita. Sara Sieppi on ylipainoinen, mutta lasket hänet tasokkaaksi? Mutta ylipainoista, et kuitenkaan halua. Eli Tiedätkö itsekään mitä haluat? 

Ei varmaan ole nähnyt tuoretta kuvaa hänestä vaan muistelee saran missiaikoja

Vierailija
145/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa mies, joka on: korkeakoulutettu, hauska, mukava ja komea. Arvomaailmaltaan samankaltainen, ja se saisi ilmetä aika pian. En huvikseen tykkäile kenestäkään joka ei kiinnosta. 

Minkä näköinen olet itse kun vaadit tuollaisia asioita? Sinun pitäisi olla hoikka, naamasta melko kaunis ja sinun pitäisi itse olla mt ongelmaton tapaus jotta voit saada tuollaisen miehen. 

Ei hän mitään sanonut vaativansa. Hän sanoi, että häntä kiinnostaa tuollainen mies.

Lisäksi olet muutenkin pihalla. Et sä voi päättää, mistä toiset miehet kiinnostuu.

Nönnönönönönnöööö 

Sen tietää kyllä että tuolle naiselle, oli hän sitten alhaista tasoa tai ei niin hänelle kelpaa va

Nönnönnöö, sinä et siltikään vaan kelpaa kuin korkeintaan omalle kädellesi. YHYY!

Vierailija
146/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa mies, joka on: korkeakoulutettu, hauska, mukava ja komea. Arvomaailmaltaan samankaltainen, ja se saisi ilmetä aika pian. En huvikseen tykkäile kenestäkään joka ei kiinnosta. 

Minkä näköinen olet itse kun vaadit tuollaisia asioita? Sinun pitäisi olla hoikka, naamasta melko kaunis ja sinun pitäisi itse olla mt ongelmaton tapaus jotta voit saada tuollaisen miehen. 

Ei hän mitään sanonut vaativansa. Hän sanoi, että häntä kiinnostaa tuollainen mies.

Lisäksi olet muutenkin pihalla. Et sä voi päättää, mistä toiset miehet kiinnostuu.

Nönnönönönönnöööö 

Sen tietää kyllä että tuolle naiselle, oli hän sitten alhaista tasoa tai ei niin hänelle kelpaa  vain se tasokas mies. Te naiset ette usein vaan ymmärrä sitä että ne miesmallit tai uraohjukset ovat niitä miehiä jotka saa naisilta huomiota todella paljon joten he miehet voivat valita itselleen ne tasokkaimmat naiset. 

Miten niin ei ymmärrä? Tottakai tasokkaalla ihmisellä on enemmän vientiä, tuohan opitaan jo ala-asteella!

Taidat olla itse vähän yksinkertainen, jos tuon tajuaminen on sulle iso juttu.

Vierailija
147/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä on tavallisuutta, että nainen huolehtii ulkonäöstään, mutta miehelle se on lähinnä h0m0jen hommaa. Naisella pitää olla kauttaaltaan sileäksi ajeltu iho, pitkät tummat ripset ja muutenkin huoliteltu ulkomuoto, mutta mielestään samantasoinen mies ei omista silitysrautaa tai kay edes kuukausittain parturissa. Netissä viihtyvillä miehillä yksinkertaisesti katoaa tavallisuuden käsite. 

Vierailija
148/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sinun mielestäsi tavalliset/tasoasi vastaavat naiset eivät halua sinua, eivätkä koe jäävänsä mistään paitsi, sinä olet väärässä tasostasi ja siitä mikä on tavallista. 

Vierailija
149/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä Tinderin algoritmi oikein toimii? Tietääkö joku?

Mulla on maksuton versio, mutta silti se näyttää usein mulle, kuka on tykännyt musta. Lisäksi tulee esiin usein se "salainen ihailija-korttipakka". 

Vaikka rajaan liian nuoret miehet pois, se näyttää silti niitä mulle. Ja Matcheja kyllä tulee myös näiden nuorten kanssa, mutta kukaan ei koskaan aloita keskustelua. Epäilen nuorten miesten etsivän vain seksiseuraa, joten en itse aloita keskustelua. Pyyhin kuitenkin oikealle vain ne, joilla on teksti "pitkäaikaista kumppania".

Vierailija
150/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta? Mä olin vuoden ja se riitti mulle. Tein tykkäyksiä joillekin miehille.

Teillä naisilla tilanne on eri, te saatte satoja ellei jopa tuhansia tykkäyksiä miehiltä. Aina kun tykkäätte miehestä niin saatte matchin. 

Mies ei saa matcheja. 

Ovatko ne kaikki tuhannet tykkääjät oikeasti kiinnostuneita? Ja kuinkahan paljon heudän joukossaan on vanhempia miehiä tai kaukana asuvia, yhden illan juttuja hakevia tai sellaisia, jotka eivät katsoneet kunnolla edes kuvaa vaan swaippasivat kaikki oikealle?

Vierailija
151/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nönnönönönönnöööö 

Sen tietää kyllä että tuolle naiselle, oli hän sitten alhaista tasoa tai ei niin hänelle kelpaa va

Edelleen, mitä sitten? Jos jää sinkuksi niin sitten jää. Elämä jatkuu. 

Vierailija
152/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta? Mä olin vuoden ja se riitti mulle. Tein tykkäyksiä joillekin miehille.

Teillä naisilla tilanne on eri, te saatte satoja ellei jopa tuhansia tykkäyksiä miehiltä. Aina kun tykkäätte miehestä niin saatte matchin. 

Mies ei saa matcheja. 

Ovatko ne kaikki tuhannet tykkääjät oikeasti kiinnostuneita? Ja kuinkahan paljon heudän joukossaan on vanhempia miehiä tai kaukana asuvia, yhden illan juttuja hakevia tai sellaisia, jotka eivät katsoneet kunnolla edes kuvaa vaan swaippasivat kaikki oikealle?

Moni myös valehtelee tilanteestaan, esimerkiksi lapsiluvustaan tai arvoistaan. 

Vierailija
153/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei saa matcheja. 

Match ei riitä miehen saamiseen. Tapasin mun miehen muuta kautta irl.

Mies kun ei saa matcheja niin mies ei pääse edes juttelemaan naisille, mieti että noin 50% miehistä ei saa juurikaan matchejä. Tämä aiheuttaa sen että miehen on pakko tykätä kaikista naisista jotta pääsisi edes juttelemaan sen ruman naisen kanssa. 

Jos koette, että juttelu ruman kanssa kelpaa, niin tehkää toki noin. Mitä te tuosta sitten saatte? Oletteko aivan varmoja, että vika on naisissa, jos ette herätä kiinnostusta?

Vierailija
154/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi vaan valita naista itselleen koska naisilla on oikeus valita mies, mies on se joka tyytyy naiseen ja nainen on se joka valitsee miehen.

Molemmat valitsee toisensa, joillakin on vaan enemmän valinnanvaraa kuin toisilla.

Ei mies voi valita naista, jos mies haluaa sen aidosti kauniin ja kivan naisen niin mies jää sinkuksi. Nainen on se joka valitsee miehen ja miehet joutuu tekemään aloitteet. 

No jos tästä näkökulmasta katsoo, niin eihän ne naisetkaan voi valita, kun ei nekään saa sitä kalsarimallinnäköistä juristilääkärilentäjää. Kaikki tavikset joutuu tekemään kompromissin parisuhdemarkkinoilla. Valinta tehdään sitten niistä omantasoisista, jotka on tarjolla. Miehet ei vaan tunnu tajuavan tätä, vaan luulevat että se "oma taso" on hoikka ja kaunis, vaikkei itsellä ole oikein mitään tarjottavaa.

Vierailija
155/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi vaan valita naista itselleen koska naisilla on oikeus valita mies, mies on se joka tyytyy naiseen ja nainen on se joka valitsee miehen.

Molemmat valitsee toisensa, joillakin on vaan enemmän valinnanvaraa kuin toisilla.

Ei mies voi valita naista, jos mies haluaa sen aidosti kauniin ja kivan naisen niin mies jää sinkuksi. Nainen on se joka valitsee miehen ja miehet joutuu tekemään aloitteet. 

No jos tästä näkökulmasta katsoo, niin eihän ne naisetkaan voi valita, kun ei nekään saa sitä kalsarimallinnäköistä juristilääkärilentäjää. Kaikki tavikset joutuu tekemään kompromissin parisuhdemarkkinoilla. Valinta tehdään sitten niistä omantasoisista, jotka on tarjolla. Miehet ei vaan tunnu tajuavan tätä, vaan luulevat ett

Onpas ikävä kuulla. En minä ainakaan koe tehneeni mitään oleellista kompromissia miesvalinnassani. Sittenhän olisin vain mieluummin jäänyt sinkuksi. 

Vierailija
156/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittiapit on naisille kuin KARKKIKAUPPOJA koska siellä myös ne alhaisen tason naiset tykkäilee ainoastaan niistä tasokkaista miehistä ja täten ne tavalliset miehet jää ilman naista. 

Höpöhöpö. Näyteikkuna"ostoksia" se Tinder on naisillekin.

Joku kirjoitti eilen, että Reinikainen (se näyttelijä) olisi vain 57v, että ei uskoisi. Teki mieli kirjoittaa, että siltä näyttää valtaosa 50+ miehistä deittisaiteilla.

Jos deittisaitilla on oikeasti hyvännäköinen mies, hän on 95% ulkomaalainen. Ne 5% suomalaiset siellä pitää rimaa niin korkealla, että naisen täytyy olla slaavilaisen kaunis hoitaja- lääkäri-juristi- missi, jolla on satatuhatta instaseuraajaa. Tavalliset, saati rumat ja lihavat ei saa deittisaiteilta Matcheja kuin Reinikaisten näköisten kanssa. Sillä erotuksella, että deitti-Artturilla on kädessä kalja tai kala, ja koulutu

Noinhan se menee. Mutta sun pitää ymmärtää, että deittisaiteilla miehet jakaantuvat kolmeen kategoriaan: 50% miehistä ei saa yhtään tykkäyksiä, 40% miehistä saa joitain yksittäisiä tykkäyksiä, ja 10% miehistä saa aivan massiivisia määriä tykkäyksiä. 

Jos sä haluat saada tollasen 10% miehen sieltä, niin sun itse pitää olla ulkonäöltäsi eliittiä. Koska pakkohan semmosen 10% miehen on jollain keinolla karsia sitä valtavaa satojen/tuhansien naisten tykkääjämassaa, ja miten muuten hän voi esim Tinderissä sen tehdä, kuin ulkonäön pohjalta? Ei mitenkään.

Vierailija
157/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tästä näkökulmasta katsoo, niin eihän ne naisetkaan voi valita, kun ei nekään saa sitä kalsarimallinnäköistä juristilääkärilentäjää. Kaikki tavikset joutuu tekemään kompromissin parisuhdemarkkinoilla. Valinta tehdään sitten niistä omantasoisista, jotka on tarjolla. Miehet ei vaan tunnu tajuavan tätä, vaan luulevat ett

Miten te muut oikein pariudutte? Itse en ole ikinä "valinnut tarjolla olevista", vaan minun suhteeni ovat kaikki alkaneet niin, että olen tavannut ihmisen, jonka kanssa on tutustuttu, kiinnostuttu ja ihastuttu, ja sen kummemmin valintoja miettimättä on vetovoima ja henkilökemiat hoitaneet asian.

Vierailija
158/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko aivan varmoja, että vika on naisissa, jos ette herätä kiinnostusta?

Tämä.

Vierailija
159/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, akateemisesti koulutettu,ok näköinen ja vanha mutta saan tykkäyksiä ja treffeillä käyn ahkerasti ja pari kivaa kaveriakin on netistä löytynyt,

Vierailija
160/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat naisen, joka käy kampaajalla, hoida omatkin parturikäyntisi. Jos haluat naisen, jolla ei ole silmälaseja tai iho-ongelmia, katso ettei sinullakaan ole. Jos haluat naisen, jolla on suorat, puhtaat ja valkoiset hampaat, katso että sinullakin on. Jos haluat naisen, jolla on kauniit ripset ja nypityt kulmat, huolittele myös omat karvasi. Jos haluat naisen jolla on kauniit, hoidetut jalat ja kädet, huolehdi myös omistasi. Jos haluat tyylikkäästi istuviin, puhtaisiin ja sileisiin vaatteisiin pukeutuneen naisen, katso että olet samanlainen mies. Jos haluat urheilevan naisen, urheile myös itse.

Veikkaan, että tällaista pientä tasopohdintaa kannattaa harrastaa myös itsereflektion merkeissä. Oletko todella sitä tasoa kuin ajattelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi