Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?

Vierailija
21.04.2025 |

Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta? 

Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta? 

Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä? 

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovelluksia en koskaan käyttänyt mutta kieltämättä kohtasin sinkkuaikoinakin melko vähän miehiä, joista olisin siinä mielessä kiinnostunut. N31

Vierailija
182/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naiset tykkää vain varakkaista miehistä. Kerran tein testin ja laitoin kuvan hienosta autostani ja sain 12 viestiä naisilta jotka halusi heti treffeille. Muuten yritän olla tavallinen enkä kerro että asun omakotitalossa. Pukeuden tavallisesti verkkkareihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noin, että miehelle saattaa näkyä nainen, vaikka nainen on rajannut hänet iältään pois? Tuohan olisi järjetöntä. 

Kyllä. Omilla asetuksilla määritetään se, mitä ITSE etsitään, mutta sillä ei määritetä sitä, mitä muut etsivät. Tinderissä on paljon miehiä, jotka swaippailevat sormet kipeinä nuoria naisia oikealle, mutta luuletko oikeasti, että niin monella nuorella naisella olisi ikähaku itseään 20-30 vuotta vanhempiin miehiin? Se, että ihminen saa nähdä just sitä, mitä haluaa, pitää ihmiset Tinderin käyttäjinä. Ennen pitkää moni ottaa maksullisen version, kun ei meinaa matcheja tulla, vaikka on jo tuhansia lukion kolmosluokkalaisia swaipannut oikealle. Ja siinä kohtaa Tinder saa voittoa, kun epätoivoinen setämies alkaa tehobuusteista ja siitä, että pääsee katsomaan itsestä tykä

Eli ihonvärikin on vain ilmoitusluontoinen asia? Tää selittää miksi näen välillä tummia miehiä pakassa, vaikka olen rajannut ne pois. Iästäänhän monet miehet jo valehtelevatkin, jotta osuisivat vaikkapa 30-40 haarukkaan eikä sinne 40+.

Vierailija
184/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on urheilullisia, lapsettomia ja raittiita miehiä. Niille antaisin tykkäyksen.

Vierailija
185/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on miehenä joku sata matchia ja muutama sata tykkäystä lisäksi. Kai jotkut siis tykkäävät. Toki eri asia, miten moni näistä lähtisi treffeille jos pyytäisin. Tuskin enempää kuin puolet kuitenkaan. Olen siis itsekin kyllä aika passiivinen Tinderissä, kun paljon muita kiireitä.

Vierailija
186/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kaikkiaan nirsoja, ja deittisovelluksissa tämä korostuu entisestään. Yleisesti ottaen naiset ovat kiinnostuneita vain top 20% miehistä. Toki käytännössä joutuvat usein tyytymään johonkin muuhun.

Vierailija
187/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummot ja yh:tkin luulevat saavansa top 10% miehen, ehkä ne saattavat moisia panna. Varmaan jäänyt nuoruudesta sellainen harha, että voi lopun elämäänsä pelata ihmisillä ja selittää sitä mä haluan olla vain kaveri paskaansa. Onneksi vanhuus on naisen helvetti :).

Vierailija
188/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän on urheilullisia, lapsettomia ja raittiita miehiä. Niille antaisin tykkäyksen.

Minua ei haittaa lapset, eikä tarvitse olla kovin urheilullinenkaan. Raitis kylläkin, ei saa tupakoida, pössytellä, eikä harrastaa minkään eläinten tappamista. Kasvissyöjä ei tarvitse olla, mutta eläimistä tarvitsee pitää. Pitää olla työssäkäyvä ja jossain määrin koulutettu. Amis riittää hyvin, jos sen jälkeen ura on jotenkin edistynyt ja lisäkoulutuksia käyty. Kodissa saa elämä näkyä, muttei olla likaista. Kädessä täytyy jossain määrin pysyä niin vessaharja, imuri, ruoanlaittovälineet kuin silitysrautakin. Remppaaja, korjaaja tai talkkari ei tarvitse olla, ellei sellainen kiinnostuksen kohteisiin kuulu. Lakanat pitää osata yksin asuessaankin vaihtaa parin viikon välein, huolehtia hygieniasta ja pestä hampaat joka ikinen aamu ja ilta. Ei saa olla pihi penninvenyttäjä saati hyväksikäyttäjä, joskaan ei tarvitse olla avokätisen anteliaskaan. Sellainen rento ja suurpiirteinen fifty-fifty-meno sopii minulle. Äijämäistä uhoa en jaksa ollenkaan. Kiltti ja joustava luonne on ok, kunhan on myös oma persoona ja mielipiteet, sekä osaa ehdottaa tekemisiä ja toimia myös itsenäisesti. Sen verran sosiaalisuutta, että tulee toimeen kavereideni ja sukulaisteni kanssa, vaikkei heitä ole mikään pakko tavata usein. 

Liian kovat ovat kriteerit, kun ei löydy vapailta "markkinoilta". 

Vierailija
189/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset tykkää vain varakkaista miehistä. Kerran tein testin ja laitoin kuvan hienosta autostani ja sain 12 viestiä naisilta jotka halusi heti treffeille. Muuten yritän olla tavallinen enkä kerro että asun omakotitalossa. Pukeuden tavallisesti verkkkareihin.

Ei kai omakotitalo itsessään ole mikään meriitti tai varallisuuden merkki. Joku lahoava torppa syrjäkylällä on aika lailla eri kuin uudehko kerrostaloasunto kaupungissa. 

Vierailija
190/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin omakotitaloalueelta, ja siellä varmaan verkkarit ja tuulipuku onkin tavanomaisin vaate. Ja ei ainakaan minun mittapuullani omakotitalo tai edes vähän hienompi auto tee ihmisestä varakasta. Usein tuntuu että täällä palstalla monen mielestä jo tavallinen keskiluokkainen ihminen on varakas. Jotenkin hassua, että joku kokee omakotitaloasumisen olevan jotain niin erikoista, että sitä pitää oikein salailla, ettei gold diggerit iske kiinni. Hahah!

Vierailija
191/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummot ja yh:tkin luulevat saavansa top 10% miehen, ehkä ne saattavat moisia panna. Varmaan jäänyt nuoruudesta sellainen harha, että voi lopun elämäänsä pelata ihmisillä ja selittää sitä mä haluan olla vain kaveri paskaansa. Onneksi vanhuus on naisen helvetti :).

Vanhuus taitaa olla kaikkien helvetti ihan sukupuolesta riippumatta. Sen verran olen nähnyt huonokuntoisia ja muistisairaita vanhuksia, etten menisi sanomaan miehilläkään silloin mikään hyvä tilanne olevan. Siinä vaiheessa on maailman pienin murhe se, saako "matcheja" eikä seksikään enää onnistu, joten tuskin kukaan silloin sitä suree, ettei top 10 tyypit tule panemaan.

Vierailija
192/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kaikkiaan nirsoja, ja deittisovelluksissa tämä korostuu entisestään. Yleisesti ottaen naiset ovat kiinnostuneita vain top 20% miehistä. Toki käytännössä joutuvat usein tyytymään johonkin muuhun.

No jos he kerran kuitenkin tyytyvät johonkin muuhun, niin mikä tässä sitten on ongelma? Lopulta ne muutkin miehet siis pariutuvat kuin vain top 20%.

Vierailija
193/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellisuus ei kohtaa unelmien kanssa pitää säätää unelmia ja omaa profiilia. Jos haluat treffit heti, niin kelpuutat ne vanhemmat ja ylipainoiset ja ne ulkkikset, jotka eivät ole vain rahan takia mätsäämässä.

Myös omaa haluttavuutta voi nostaa. Usein muita syyttelevät vänisijät ovat sellaisia, että ovat saaneet äitinsä passaamaan itseänsä ja luulevat että saa väninä auttaa muuallakin. Mutta tosielämässä kaivataan sankaruutta. 

Jos haluat nostaa tasoasi, sun pitää olla miehekäs. Osata ottaa tilanne haltuun. Johtaa. Arvostaa laatua. Huolehtia muista. Mene vaikka vapaapalokuntaan. Hommaa kelvolliset vaatteet. Käy parturissa. Liity yhdistykseen ja etene puheenjohtajaksi. Opettele tanssimaan lattareita. Laita itsesi likoon. Huomaat kyllä aika pian eron siinä miten naiset suhun suhtautuu.

Vierailija
194/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen sinulle=Sara Sieppi tai muu missi?

Sara Sieppi on tasokas nainen eli tavallinen nainen on rumempi kuin Sara Sieppi. 

Tavallinen nainen ei kuitenkaan ole ylipainoinen eikä tavallinen nainen ole ihan älyttömän ruma. 

ap

Suurin osa naisista on ylipainoisia. Se ON tavallista. Yleensä vielä nämä "ei ylipainoisia naisia"-miehet hakevat oikeasti alipainoista ja haukkuvat normaalipainoisiakin naisia läskeiksi. 

Vierailija
195/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos todellisuus ei kohtaa unelmien kanssa pitää säätää unelmia ja omaa profiilia. Jos haluat treffit heti, niin kelpuutat ne vanhemmat ja ylipainoiset ja ne ulkkikset, jotka eivät ole vain rahan takia mätsäämässä.

Myös omaa haluttavuutta voi nostaa. Usein muita syyttelevät vänisijät ovat sellaisia, että ovat saaneet äitinsä passaamaan itseänsä ja luulevat että saa väninä auttaa muuallakin. Mutta tosielämässä kaivataan sankaruutta. 

Jos haluat nostaa tasoasi, sun pitää olla miehekäs. Osata ottaa tilanne haltuun. Johtaa. Arvostaa laatua. Huolehtia muista. Mene vaikka vapaapalokuntaan. Hommaa kelvolliset vaatteet. Käy parturissa. Liity yhdistykseen ja etene puheenjohtajaksi. Opettele tanssimaan lattareita. Laita itsesi likoon. Huomaat kyllä aika pian eron siinä miten naiset suhun suhtautuu.

Voi myös kouluttautua ja laihduttaa & treenata. Nuo on mahdollisia kaikille. 

Vierailija
196/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkitusti naiset hylkää yli 80% näiden sovellusten miehistä

Mä hylkään 95%. Mutta ne ei ole niitä, keitä sä inkkulina luulet olevan.

Vierailija
197/213 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.

M34

Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.

Keski-ikäiset kirjoittavat etsivänsä söpöä naapurintyttöä. Kuinka moni keski-ikäinen nainen on söpö...

Mä olen. Mutta en ole kaunis enkä edes nätti enkä hoikka. Söpö olen silti. Yksi harvoja positiivisia ominaisuuksiani.

Vierailija
198/213 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkamunainen  34v, on Tinderissä.  Lapseton hoikka blondi. 

Sanoi, että hänellä on tällä hetkellä noin 300 matchia, että on mistä valita. Jos hän nyt joskus huolii miehen. 

Harva nainen noissa deittisovelmuksisss on tosissaan. Se on heille vain peliä. 

Vierailija
199/213 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin kaverisovelluksen kun en yhtään pidä tinderin pinnallisuusesta.

Juttelin 3 suomalaisen miehen kanssa, arvaa minkälainen mies oli kiinnostavin ja tarttui mukaan?

Työtön, tuilla elävä ADHD jolla on yhtä pimeä huumori kun mulla ja ollaan viihdytty yhdessä. Nuoruudessaan vielä läpikäynyt huumeongelmia.

Ensimmäinen juttelukaveri alkoi heti listaamaan omaisuuttaan, tulojaan ja kuinka paljon hänellä on lääniä 🤦 kait tuokin sit joillekin iskee, oisko hän sitä top 20 mut kiinnostaa kuitenkin miehessä enemmän ne ajatukset ja miten juttu luistaa. Ei tässä itsellä ollut mitään valintaa edes tehtävänä kun heti alusta juteltiin aamuviiteen ja hekoteltiin.

Vierailija
200/213 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin, että miehelle saattaa näkyä nainen, vaikka nainen on rajannut hänet iältään pois? Tuohan olisi järjetöntä. 

Ei se ole sukupuolesta kiinni ollenkaan. Ei se algo palvele seuraa hakevaa, vaan itseään: se kysyy mistä sä tykkäät, jotta se tietää mistä sä tykkäät. Tähän käy kaikki materiaalia, myös se, joka on valitsijansa jo hylännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme