Oikeasti tykkääkö naiset kenestäkään deittisovelluksessa?
Olen käyttänyt deittisovellusta varmaankin 10 vuotta ja en ole saanut tykkäyksiä kuin ylipainoisilta,rumilta,vanhoilta ja ulkomaalaisilta naisilta. Miksi en saa tykkäyksiä tavallisilta naisilta?
Minä itse mietin että tykkääkö nämä tavalliset naiset kenestäkään miehestä tuolla deittisovelluksessa? Olen itse aikalailla keskitasoa oleva mies mutta miksi keskitason naiset ei tykkää minusta?
Nyt naiset kertokaa että millaisista miehistä tykkäätte deittisovelluksissa? Tykkäättekö omasta tasosta riippumatta ainoastaan niistä kaks metrisistä komistuksista jotka työskentelee lentäjälääkärinä?
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta miksi silmälasit on joillekin turn off tai miksi ajatellaan silmälasien "huonontavan" henkilön tasoa?
Itse tunnen ihmisen, jolla selvästi on ikänäköä, mutta koska hän ei lue, ei ikänäkö sanoittavammin haittaa. Sitten taas kirjoja lukevat hakeutuvat nopeammin optikolle ja saavat lasit. Vaikea ymmärtää, miksi kirjoja lukeva, jolla on lukulasit, olisi noista kahdesta huonompi vaihtoehto.
Sehän on klassikko, että komediassa jossa rumasta tytöstä tehdään kaunis, poistetaan häneltä silmälasit ja hammasraudat ja avataan ponnari.
Tuskin tuollaisella on merkitystä oikeasti järkevien aikuisten elämässä, mutta kyllä moni satunnaisesti laseja käyttävä mieluummin ottaa itsestään kuvan ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat naisen, joka käy kampaajalla, hoida omatkin parturikäyntisi. Jos haluat naisen, jolla ei ole silmälaseja tai iho-ongelmia, katso ettei sinullakaan ole. Jos haluat naisen, jolla on suorat, puhtaat ja valkoiset hampaat, katso että sinullakin on. Jos haluat naisen, jolla on kauniit ripset ja nypityt kulmat, huolittele myös omat karvasi. Jos haluat naisen jolla on kauniit, hoidetut jalat ja kädet, huolehdi myös omistasi. Jos haluat tyylikkäästi istuviin, puhtaisiin ja sileisiin vaatteisiin pukeutuneen naisen, katso että olet samanlainen mies. Jos haluat urheilevan naisen, urheile myös itse.
Veikkaan, että tällaista pientä tasopohdintaa kannattaa harrastaa myös itsereflektion merkeissä. Oletko todella sitä tasoa kuin ajattelet?
Ongelmahan näissä on se, että tasot on määritelty sen mukaan, mikä miesten mielestä olisi kiva. Ja näin ollen miehet ajattelevat, että työssäkäynti nostaa miehen jonnekin top 20:iin, mikä on sinänsä erikoista, että sitten valtaosa miehistä olisi top 20... Naisen kohdalla puolestaan hyvin pienetkin asiat voivat romahduttaa tason todella alas - esimerkiksi vaikka se, jos naisella on ihossaan luomi. Koska valtaosalla suomalaisen geeniperimän ihmisistä on luomia, tarkoittaa se sitä, että nimenomaan naisten tasoa halutaan ajatella mahdollisimman matalaksi luomien perusteella, koska tämä mahdollistaisi miehille sen ajattelun, että kenellä tahansa olisi mahdollisuus mahdollisimman kauniiseen naiseen. Kunhan vain yksi pieni luomi ensin rankkaa naisen tasolle 4.
Sitten miehet ihmettelevät huli pyöreänä, miksi ei löydä naista, vaikka itsehän ovat hyvätasoisia ja kaikki naiset heikkotasoisia, millä logiikalla miehen pitäisi päästä vain valitsemaan haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta miksi silmälasit on joillekin turn off tai miksi ajatellaan silmälasien "huonontavan" henkilön tasoa?
Itse tunnen ihmisen, jolla selvästi on ikänäköä, mutta koska hän ei lue, ei ikänäkö sanoittavammin haittaa. Sitten taas kirjoja lukevat hakeutuvat nopeammin optikolle ja saavat lasit. Vaikea ymmärtää, miksi kirjoja lukeva, jolla on lukulasit, olisi noista kahdesta huonompi vaihtoehto.
Sehän on klassikko, että komediassa jossa rumasta tytöstä tehdään kaunis, poistetaan häneltä silmälasit ja hammasraudat ja avataan ponnari.
Tuskin tuollaisella on merkitystä oikeasti järkevien aikuisten elämässä, mutta kyllä moni satunnaisesti laseja käyttävä mieluummin ottaa itsestään kuvan ilman niitä.
Johtuu siitä, että monessa valaistuksessa ainakin kännykkäkamera tekee kasvoille varjot silmälasien sangoista. Lisäksi joskus kamera tarkentaa silmälasien linsseihin eikä silmiin - näin käy helposti ainakin, mikäli lasit eivät ole just puhdistetut - ja silloin silmät näyttävät epätarkalta kuvassa. Tällaisia ongelmia olen itse osan aikaa laseja käyttävänä huomannut. Vaikka sinänsä itse myös usein laitan silmälasit kuvaan, koska näytän niiden kanssa mielestäni ihan yhtä hyvältä kuin ilmankin, ja vaihtelu on aina kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ikisinkku koska en saa sellaista naista jonka minä haluaisin.
M34
Se on sitä miesten hypergamiaa. Miksei me tavikset kelvata.
False equivalency. Miehelle voi tulla rintasyöpä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Miehellä voi olla "hypergamiaa", mutta se on lähes aina naisilla ja kamalakin nainen saa enemmän kuin ansaitsee.
Olen nähnyt lihavan naisen pyyhkivän komistuksia vasemmalle VR:n junassa.
Better Bachelor esitteli kokeen, jossa pitkä ja nuori mies pyyhki kymmeniätuhansia naisia oikealle eikä saanut mitään.
Eikös tuo ole jo ihan yleisessä tiedossa, että jos mekaanisesti pyyhkii kaikki oikealle (tai vasemmalle) kuin liukuhihnalla, algoritmi rankaisee siitä piilottamalla oman nä
Onko noin, että miehelle saattaa näkyä nainen, vaikka nainen on rajannut hänet iältään pois? Tuohan olisi järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa komedioissa sillä "rumalla" tytöllä on tyypillisesti huippumalli tason kasvojen luusto, paksut tuuheat hiukset ja täydellinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Onko noin, että miehelle saattaa näkyä nainen, vaikka nainen on rajannut hänet iältään pois? Tuohan olisi järjetöntä.
Kyllä. Omilla asetuksilla määritetään se, mitä ITSE etsitään, mutta sillä ei määritetä sitä, mitä muut etsivät. Tinderissä on paljon miehiä, jotka swaippailevat sormet kipeinä nuoria naisia oikealle, mutta luuletko oikeasti, että niin monella nuorella naisella olisi ikähaku itseään 20-30 vuotta vanhempiin miehiin? Se, että ihminen saa nähdä just sitä, mitä haluaa, pitää ihmiset Tinderin käyttäjinä. Ennen pitkää moni ottaa maksullisen version, kun ei meinaa matcheja tulla, vaikka on jo tuhansia lukion kolmosluokkalaisia swaipannut oikealle. Ja siinä kohtaa Tinder saa voittoa, kun epätoivoinen setämies alkaa tehobuusteista ja siitä, että pääsee katsomaan itsestä tykänneet. Ainoastaan taitaa olla jokin maksullinen versio, jossa voi säätää oman näkyvyyden niin, että näkyy vain niille, joista on itse tykännyt, mutta muuten itse näkyy niille, joiden hakuun sopii.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä Tinderin algoritmi oikein toimii? Tietääkö joku?
Mulla on maksuton versio, mutta silti se näyttää usein mulle, kuka on tykännyt musta. Lisäksi tulee esiin usein se "salainen ihailija-korttipakka".
Vaikka rajaan liian nuoret miehet pois, se näyttää silti niitä mulle. Ja Matcheja kyllä tulee myös näiden nuorten kanssa, mutta kukaan ei koskaan aloita keskustelua. Epäilen nuorten miesten etsivän vain seksiseuraa, joten en itse aloita keskustelua. Pyyhin kuitenkin oikealle vain ne, joilla on teksti "pitkäaikaista kumppania".
Avaatko itse koskaan keskusteluja?
Miten te muut oikein pariudutte? Itse en ole ikinä "valinnut tarjolla olevista", vaan minun suhteeni ovat kaikki alkaneet niin, että olen tavannut ihmisen, jonka kanssa on tutustuttu, kiinnostuttu ja ihastuttu, ja sen kummemmin valintoja miettimättä on vetovoima ja henkilökemiat hoitaneet asian.
Jos pitkää parisuhdetta ja lasten toista vanhempaa hakee, todellakin kannattaa miettiä valintoja. Eli millainen se toinen ihminen on ja miten hyvin sopii yhteen nyt ja myöhemmin. Vetovoima kun muuttuu vuosien ja vuosikymmenten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Omilla asetuksilla määritetään se, mitä ITSE etsitään, mutta sillä ei määritetä sitä, mitä muut etsivät. Tinderissä on paljon miehiä, jotka swaippailevat sormet kipeinä nuoria naisia oikealle, mutta luuletko oikeasti, että niin monella nuorella naisella olisi ikähaku itseään 20-30 vuotta vanhempiin miehiin? Se, että ihminen saa nähdä just sitä, mitä haluaa, pitää ihmiset Tinderin käyttäjinä. Ennen pitkää moni ottaa maksullisen version, kun ei meinaa matcheja tulla, vaikka on jo tuhansia lukion kolmosluokkalaisia swaipannut oikealle. Ja siinä kohtaa Tinder saa voittoa, kun epätoivoinen setämies alkaa tehobuusteista ja siitä, että pääsee katsomaan itsestä tykänneet. Ainoastaan taitaa olla jokin maksullinen vers
Ainakaan kaikissa sovelluksissa ei toimi noin. Luin jutun naisesta joka muutti kokeilumielessä tietoihinsa, että on valkoinen eikä musta. Ja näki sen jälkeen paljon tasokkaampia/koulutetumpia mustia miehiä virassaan. Jotka kaiketi olivat merkinneet etsivänsä valkoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut oikein pariudutte? Itse en ole ikinä "valinnut tarjolla olevista", vaan minun suhteeni ovat kaikki alkaneet niin, että olen tavannut ihmisen, jonka kanssa on tutustuttu, kiinnostuttu ja ihastuttu, ja sen kummemmin valintoja miettimättä on vetovoima ja henkilökemiat hoitaneet asian.
Jos pitkää parisuhdetta ja lasten toista vanhempaa hakee, todellakin kannattaa miettiä valintoja. Eli millainen se toinen ihminen on ja miten hyvin sopii yhteen nyt ja myöhemmin. Vetovoima kun muuttuu vuosien ja vuosikymmenten aikana.
Olen tuo, jolle vastasit, ja huomaathan, että en puhunut pelkästä vetovoimasta vaan myös henkilökemioista. Siihen liittyy juuri tuo, millainen se toinen ihminen ja miten hyvin sovitaan yhteen. Itselläni siihen liittyy persoona, elämäntyyli, arvomaailmat, yms. En missään vaiheessa puhunut PELKÄSTÄ vetovoimasta, mutta se on kyllä hyvin olennainen asia myös. Ohitit myös kokonaan sen kohdan, jossa totesin, että ei minulla pariutuminen mene niin, että rivissä on tarjolla olevia, josita sitten valitsen jonkun sen perusteella, miten heitä vertaillen. Ei ainakaan itselläni ole ikinä ollut tällaista. Kyllä suhteeni syntyvät samoin kuin muutkin ihmissuhteet. Ei ystäviäkään valita mistään joukosta, vaan ystävyys syntyy kahden ihmisen välille spontaanisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Omilla asetuksilla määritetään se, mitä ITSE etsitään, mutta sillä ei määritetä sitä, mitä muut etsivät. Tinderissä on paljon miehiä, jotka swaippailevat sormet kipeinä nuoria naisia oikealle, mutta luuletko oikeasti, että niin monella nuorella naisella olisi ikähaku itseään 20-30 vuotta vanhempiin miehiin? Se, että ihminen saa nähdä just sitä, mitä haluaa, pitää ihmiset Tinderin käyttäjinä. Ennen pitkää moni ottaa maksullisen version, kun ei meinaa matcheja tulla, vaikka on jo tuhansia lukion kolmosluokkalaisia swaipannut oikealle. Ja siinä kohtaa Tinder saa voittoa, kun epätoivoinen setämies alkaa tehobuusteista ja siitä, että pääsee katsomaan itsestä tykänneet. Ainoastaan taitaa olla jokin maksullinen vers
Näin on. Ystävän mies jäi vastikään kiinni, kun luuli rajanneensa itsensä pois meidän läheisimpien tuttujen näkyvistä etsimällä jonkin verran nuorempia. Ei tiennyt, että profiilinsa pelmahtikin eteeni hyvin pian, vaikkei hän tietenkään nähnyt minua. Näin maalaisjärjellä tosiaan järjetöntä, mutta markkinointimielessä luonnollista.
Kukaan järkevä ei käy ihmiskarjamarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kaikissa sovelluksissa ei toimi noin. Luin jutun naisesta joka muutti kokeilumielessä tietoihinsa, että on valkoinen eikä musta. Ja näki sen jälkeen paljon tasokkaampia/koulutetumpia mustia miehiä virassaan. Jotka kaiketi olivat merkinneet etsivänsä valkoisia naisia.
Tai sitten algoritmi päätti näyttää hänelle eri miehiä. Onhan tästäkin ollut juttua, että ainakaan Tinder ei näytä aina kaikkia ihmisiä kaikille. Pitää muistaa, että algoritmi voi kohdella/tulkita eri tavoin eri kansallisuuksia.
Tutkitusti naiset hylkää yli 80% näiden sovellusten miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten algoritmi päätti näyttää hänelle eri miehiä. Onhan tästäkin ollut juttua, että ainakaan Tinder ei näytä aina kaikkia ihmisiä kaikille. Pitää muistaa, että algoritmi voi kohdella/tulkita eri tavoin eri kansallisuuksia.
Tässä ei ollut kyse kansallisuuksista. Mutta voi toki olla, että Hinge näyttää ykkösluokan tyypit ensisijaisesti valkoisille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti naiset hylkää yli 80% näiden sovellusten miehistä
Eikö ole vähän tarkoituskin, että yritetään tehdä karsintaa ja etsiä sopivaa? Jos nainen tykkää 20% miehistä, se on minusta todella paljon, satoja miehiä. Itse swaippasin oikealle ehkä 1-2%. Toisaalta kun yhtä kumppania vain etsin, niin vaikka matchien määrä jäikin vähäiseksi, niin koin sen määrän just sopivaksi. Ja kumppanikin löytyi tällä menetelmällä. Todennäköisesti helpommin kuin jos olisin haalinut satoja miehiä matcheiksi ja yrittänyt sitten käydä heitä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut kyse kansallisuuksista. Mutta voi toki olla, että Hinge näyttää ykkösluokan tyypit ensisijaisesti valkoisille naisille.
Totta, käytin väärää termiä ja oli mun moka. Pointtini oli kuitenkin se, että syy saattoi olla algoritmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Keski-ikäiset kirjoittavat etsivänsä söpöä naapurintyttöä. Kuinka moni keski-ikäinen nainen on söpö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Keski-ikäiset kirjoittavat etsivänsä söpöä naapurintyttöä. Kuinka moni keski-ikäinen nainen on söpö...
No voi keski-ikäinenkin olla söpö, mutta jos keski-ikäinen mies etsii "söpöä tyttöä" tai "nättiä tyttöä" niin todennäköisesti etsinnässä on joku 25-vuotias.