Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS tänään: Puopolon haastattelu

Vierailija
21.04.2025 |

Haastattelu toi hyvin esiin sen, miten helppo on elää hölmöläisten rahoilla 😂.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumataustahan sillä jutun perusteella oli. 1 + 1 = 2. Hän oireilee näin. 

Jotkut vaan on narsisteja. Ei se traumataustaa vaadi.

Jutun mukaan äitinsä oli alkoholisti, isänsä mielenterveysongelmainen ja poika itse muutti sekoilemaan Lahteen nuorena. Kyllä se traumataustalta kuulostaa. Eikä siinä mitään, kova tausta: harmi vaan että hän oireilee nyt näin. 

Kyllä sä nyt aika lailla vesität trauman käsitettä, jos toi siihen riittää.

Joo, anteeksi. Ihan normaali keskiluokkainen lapsuus hänellä on selvästi ollut. Äidin alkoholismi, isän mielisairaus ovat ihan normaaleja juttuja, ne eivät traumatisoi ketään eikä ne oireile ulospäin mitenkään. Lapsi voi olla turvallisin mielin vaikka äiti sammuu ja isä puhuu pikku-ukoille. Kaikki siis hyvin. Ei varmana traumataustaa.

Vierailija
22/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolo on niitä ihmisiä, joiden kohdalla miettii, että voi kun saisi hitusen tuonkin tomppelin katteettomasta itseluottamuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on narsisteja. Ei se traumataustaa vaadi.

Jutun mukaan äitinsä oli alkoholisti, isänsä mielenterveysongelmainen ja poika itse muutti sekoilemaan Lahteen nuorena. Kyllä se traumataustalta kuulostaa. Eikä siinä mitään, kova tausta: harmi vaan että hän oireilee nyt näin. 

Kyllä sä nyt aika lailla vesität trauman käsitettä, jos toi siihen riittää.

Joo, anteeksi. Ihan normaali keskiluokkainen lapsuus hänellä on selvästi ollut. Äidin alkoholismi, isän mielisairaus ovat ihan normaaleja juttuja, ne eivät traumatisoi ketään eikä ne oireile ulospäin mitenkään.

Voi olla tai voi olla olematta. Alkoholismi ja psyykkinen sairaus vanhemmilla ovat melko yleisiä, valitettavasti. Et sä vielä niiden perusteella voi kenellekään traumaa diagnosoida. Vaikea  lapsuuden toki.

Vierailija
24/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä ja näkemyksiä.

Mielestäni Puopolo on älykäs,vaikken ole smaa mieltä tietyistä asioista.

Vierailija
25/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma edes muista ketä on muutama tunti aikaisemmin haastatellut. Siltä se näyttääkin, että ei kiinnosta. Miksi Maikkari pitää häntä listoillaan?

Luulen, että maikkarin palautelaatikossa saattaa olla jokunen viesti tänään 😂. 

Vierailija
26/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma edes muista ketä on muutama tunti aikaisemmin haastatellut. Siltä se näyttääkin, että ei kiinnosta. Miksi Maikkari pitää häntä listoillaan?

Luulen, että maikkarin palautelaatikossa saattaa olla jokunen viesti tänään 😂. 

Nää urpot ei tajua lojaliteettivelvoitteen käsitettä. No, tyhmästä päästä jne.

Vierailija
27/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolo on näitä "tyhmiltä rahat pois"- miehiä.

Eli puhumalla täyttä paskaa kerää ne kuulijat, jotka haluavat täyttää korvansa paskalla. Jotkut haluavat kuulla, miten valkoista miestä syrjitään...

Vierailija
28/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuota on siedetty näinkin pitkään...

Vierailija
29/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puopolo on hyvä. 

Vierailija
30/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä MTV pitää tuollaista palkkalistoillaan. Varmasti vaikea ja painajaismainen tyyppi.  Olen katsonut joskus hänen tarinointiaan muutaman minuutin netistä, ja tyyli on kuin yleisellä syyttäjällä. 👺

Vierailija
31/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli puhumalla täyttä paskaa kerää ne kuulijat, jotka haluavat täyttää korvansa paskalla. Jotkut haluavat kuulla, miten valkoista miestä syrjitään...

Ne sen viisasteluklubit on kyllä mainioita. Lauma puskeita setämiehiä ulisee viikosta toiseen, miten kaikki on wokea ja feminismin ylipapittaret ja vihervasemmisto ja jadajadajada. Klubissa: pari ns. toimittajaa, pari kansanedustajaa ja joku pankkiiri. Voi ettien että: miten nämä alistetut yksilöt nyt saavatkaan äänensä kuuluviin? Nyyh.

Vierailija
32/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sen viisasteluklubit on kyllä mainioita. Lauma puskeita setämiehiä ulisee viikosta toiseen, miten kaikki on wokea ja feminismin ylipapittaret ja vihervasemmisto ja jadajadajada. Klubissa: pari ns. toimittajaa, pari kansanedustajaa ja joku pankkiiri. Voi ettien että: miten nämä alistetut yksilöt nyt saavatkaan äänensä kuuluviin? Nyyh.

On se erikoinen maailma, kun kaikki sensuroidut, alistetut ja syrjäytetyt mölisevät kaikista eniten, samalla kun ovat se etuoikeutetuin osa maapallolla.

Mutta kun on öyhö-lasit päässä, niin kaikki on vähän erikoista.

Vierailija
33/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama myös Purralla. Alkoholistiäiti, kuoli kun tämä oli lapsi.

Vierailija
34/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä MTV pitää tuollaista palkkalistoillaan. Varmasti vaikea ja painajaismainen tyyppi.  Olen katsonut joskus hänen tarinointiaan muutaman minuutin netistä, ja tyyli on kuin yleisellä syyttäjällä. 👺

Samaa miettinyt jo pitkään, miten kelpaa maikkarille.

Vierailija
35/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäiset ihmiset kuvittelee voimaantuvansa persuissa yms.

Vierailija
36/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäiset ihmiset kuvittelee voimaantuvansa persuissa yms.

Omille ongelmille löytyy aina syntipukki. Kuten ulkkarit ja verotus.

Vierailija
37/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus hänellä?

Vierailija
38/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijari 😄

"By the way, mä en itse ole ollenkaan konservatiivi, mä oon ultraliberaali. Mutta silti niidenkin pitää päästä ääneen." 

Vierailija
39/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama myös Purralla. Alkoholistiäiti, kuoli kun tämä oli lapsi.

Eikös se isäkin kuollut pian perään ja sitten mummo kasvatti? 

Vierailija
40/119 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistoöyhötys tubessa on ihan oma genrensä. Sitä voi katsoa silloin, kun haluaa nauraa. Puopolo ja Sammallahti ja Rostila edustavat tätä hupailua parhaimmillaan.

Rostila on kyllä komediahahmo vailla vertaa. Tollanen paskantärkeä kristilliskonservatiivi jää yleensä lopulta kiinni housut nilkoissa miesprostituoidun makkarista.

On tässä genressä hupaisiakin hahmoja, mutta minusta Rostila on asiallisimmasta päästä, perustelee kyllä kaikki näkemyksensä huolellisesti. Vai mikä hänen esittämänsä mielipide on sinua jäänyt erityisesti naurattamaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi