Apua, muut Nordean asiakkaat!!
Osaisiko joku kokemuksesta kertoa mistä voisi olla kyse!!
Kävin viikolla tavalliseen tapaan tarkastamassa automaatilla nordean tilini saldoa. PIN-koodi oikein, kortti voimassa vielä yli vuoden. Kuittiin tuli ilmoitus: "tapahtuma hylätty. ota yhteys kortin myöntäjään".
Kortti on siis debit (ei ole koskaan ollut luotollista korttia). Käytän tiliä muutaman kerran kuussa, ei kuitenkaan ole "päätili", palkka menee eri pankkiin. Tili ollut mulla kymmeniä vuosia. Ei ole pitkään aikaan ollut pankkitunnuksia tms. käytössä eli käytän tiliä vaan kortilla ja pankkiautomaatilla. Ei ole koskaan ollut liitettynä mobile payhin tai nettikauppoihin.
Kortti ei ole ollut hukassa.
Mistä ihmeestä voisi olla kyse??? Kokemuksia!
Kommentit (29)
Ole yhteydessä pankkiin, en edes keksi miksi olisi tuota virhettä herjannut?
Oletko kokeillut toisen kerran, tuohan on voinut olla joku satunnainen häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tarkista verkkopankissa?
Ap sanoi ettei ole verkkopankkitunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sanoi ettei ole verkkopankkitunnuksia.
Ok. Ei sitten kiittämättömille NEUVOT KELPAA!
Et ole täyttänyt rahanpesulain vaatimia tiedusteluja joten tili lukossa
Käypä täyttämässä verkkopankissa sun kyselyt
pankkeja velvoittaa lait
Vierailija kirjoitti:
Et ole täyttänyt rahanpesulain vaatimia tiedusteluja joten tili lukossa
Kiitos vinkistä! Jotain tällaista ajattelin.
AP
Ei ole verkkopankkitunnuksia (nordea lopetti ne jo aikaa sitten), joten en pääse kirjautumaan.
Pankkiin soittaminen ei välttämättä auta. Voin tietysti tiistaina yrittää. Ainakin OP:lla pitää "identifioitua" pankkitunnuksilla puhelun alussa, että voivat todistaa soittajan olevan se joka sanoo olevansa. Antavat vain yleisiä neuvoja, eivät hlökohtaisia.
AP
Voit tehdä mobiilipankkisisäänkirjautumisen ja tunnistautua opeen tunnuksilla
nykyään käytetään mobiilipankkia
Ai semmoista entisiä paperilistoja
joi nykyaikana on mobiilipankit eikä paperilappuja
Mobiilipankit ja -varmenteet (millä nimillä ikinä ovatkaan) eivät tietääkseni toimi prepaideillä?
Saatan olla väärässäkin!
AP
Mulla on kerran käynyt sama. Käytin op:n korttia aamulla lähikaupassa kun ostin eväät töihin. Iltapäivällä kortti herjasi samaa automaatilla kun piti tarkistaa saldo.
Soitin heti pankkiin mutta eivät antaneet tietoja puhelimessa, koska ei ollut pankkitunnuksia. Ajoin n. 20 km lähimpään konttoriin, jossa kertoivat että kortti oli "lopetettu". Syy: puoliso oli tilannut itselleen uutta korttia ja tunnuslukulistaa omien kadonneiden tilalle. Pankki oli tästä "päätellyt", että puoliso olisi voinut käyttää minun korttia sinä aikana kun hänellä ei ole ollut omaa korttia??!! :O :O
Oltiin molemmat yli viikko ilman kortteja, pankkitunnuksia, mobilepaytä jne. Ja pankki siis teki tämän ihan ilmoittamatta!
Mulla käynyt monta kertaa noin.olen hommannut uuden kortin vaikka ollut vielä voimassa.oli vaan niin kulunut.pankkiin vaan jos et pääse netin kautta.
Ota yhteys pankkiisi.
Tältä palstalta ei kuitenkaan tule parempaa vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Nordea on paska pankki, vaihda johonkin muuhun.
Tämä! Ei mitään lisättävää.
Katopa se milloin kortti menee vanhaksi. Tosin siinä tapauksessa olisi myös pitänyt tulla uusi.