Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, muut Nordean asiakkaat!!

Vierailija
20.04.2025 |

Osaisiko joku kokemuksesta kertoa mistä voisi olla kyse!!

Kävin viikolla tavalliseen tapaan tarkastamassa automaatilla nordean tilini saldoa. PIN-koodi oikein, kortti voimassa vielä yli vuoden. Kuittiin tuli ilmoitus: "tapahtuma hylätty. ota yhteys kortin myöntäjään".

Kortti on siis debit (ei ole koskaan ollut luotollista korttia). Käytän tiliä muutaman kerran kuussa, ei kuitenkaan ole "päätili", palkka menee eri pankkiin. Tili ollut mulla kymmeniä vuosia. Ei ole pitkään aikaan ollut pankkitunnuksia tms. käytössä eli käytän tiliä vaan kortilla ja pankkiautomaatilla. Ei ole koskaan ollut liitettynä mobile payhin tai nettikauppoihin.

Kortti ei ole ollut hukassa.

Mistä ihmeestä voisi olla kyse??? Kokemuksia!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea on paska pankki, vaihda johonkin muuhun.

Tämä! Ei mitään lisättävää.

Ei se ole pankin vika, jos kortti vikaantuu tai jokin ihan yleinen juttu, kuten rahanpesuun liittyvät kyselyt on jäänyt hoitamatta. Olen ollut nykyisen Nordean, sitä edeltävän Meritan ja alkuaan KOP:n asiakas koko ikäni, 65 vuotta. Vanhemmat avasi tilin vauvana, ja saldo alkoi kasvaa lapsilisillä.

Mitään vikaa pankissa ei ole ollut. Antoi jopa asuntolainan ja tehtiin kaupat uudesta ennen kuin entinen asunto oli myyty. Lainakauden alussa ei maksettu myöskään lyhennyksiä, kunnes saatiin entinen asunto myytyä ja suuri osa lainasta kuitattiin entisen asunnon kaupasta. Se oli reipas kymmenen vuotta sitten. Minusta aika joustavaa mutta ajat on toiset.

Vierailija
22/29 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakastiedot pitää päivittää n 3-4 vuoden välein ja lisäksi aina jos aloittaa uuden palvelun, näin lain mukaan kaikissa pankeissa. Ohjelma pyytää n kk ajan päivittämään kun avaa mobiili/verkkopankkinsa. Jos et ehdi päivittää, palveluitasi estetään kunnes olet päivittänyt tiedot. Soita Nordean asiakaspalveluun : voit päivittää tiedot heidän avullaan puhelussa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käy Nordea Pankkissa

Vierailija
24/29 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakastiedot pitää päivittää n 3-4 vuoden välein ja lisäksi aina jos aloittaa uuden palvelun, näin lain mukaan kaikissa pankeissa. Ohjelma pyytää n kk ajan päivittämään kun avaa mobiili/verkkopankkinsa. Jos et ehdi päivittää, palveluitasi estetään kunnes olet päivittänyt tiedot. Soita Nordean asiakaspalveluun : voit päivittää tiedot heidän avullaan puhelussa 

Ei onnistu kun pitää kirjautua ohjeiden mukaan. Olen eri mutta tänään juuri soitin Nordeaan. Ap ok todella vanhanaikainen ja vielä prepaid niin hienosti menee asiat.

Vierailija
25/29 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha täältä kysellä. Soita Nordeaan, kertovat kyllä.

Niinpä...MITÄ HELVETTIÄ SINÄ SITÄ TÄÄLTÄ KYSELET,MENE NORDEAAN! Voi hitto näitä uus avuttomia...

Vierailija
26/29 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kerran käynyt sama. Käytin op:n korttia aamulla lähikaupassa kun ostin eväät töihin. Iltapäivällä kortti herjasi samaa automaatilla kun piti tarkistaa saldo.

Soitin heti pankkiin mutta eivät antaneet tietoja puhelimessa, koska ei ollut pankkitunnuksia. Ajoin n. 20 km lähimpään konttoriin, jossa kertoivat että kortti oli "lopetettu". Syy: puoliso oli tilannut itselleen uutta korttia ja tunnuslukulistaa omien kadonneiden tilalle. Pankki oli tästä "päätellyt", että puoliso olisi voinut käyttää minun korttia sinä aikana kun hänellä ei ole ollut omaa korttia??!! :O :O 

Oltiin molemmat yli viikko ilman kortteja, pankkitunnuksia, mobilepaytä jne. Ja pankki siis teki tämän ihan ilmoittamatta!

--- Mitä helkkaria minä luin.....??????

Vierailija
27/29 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea on paska pankki, vaihda johonkin muuhun.

Tämä! Ei mitään lisättävää.

Ei Nordea ole paska pankki...vaan Nordea on TOSI PASKA PANKKI!

Vierailija
28/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordessa häiriöitä, lehdesä oli, että jonkun saldo oli ollut + 200 000 €

Vierailija
29/29 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pankkiiin, Jos nordea. 0200-3000 puh.nro

Minulla kaynyt samoin muutaman kerran, joskus toimi toisessa automaatissa,.joskus oli joku pankin turha varmuustoimi pide.  ynm

Avaavat kortin tai saat uuden