Tein hirvittävän mokan ja nyt on avioliitto vaarassa
Nain vaimoni siskoa. Vaimo ei tiedä tästä, mutta en tiedä aikooko sisko kertoa joskus jos tulee omantunnon tuskia. Myös itselläni on vaikea olla tämän asian kanssa. Jos tämä paljastuu, avioliittoni on historiaa ja lapset lähtee vaimolle.
Ahdistaa. Viina ei sovi minulle.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Oliko pikku sisko? Vähän nuorempi, kiinteempi ja paremman näköinen? Onko vaimollasi useampi sisko?
Niin kuin joku kirjoitti, jos tuo paljastuu, niin sisko menettää siskonsa, mahdollisesti loppuelämä todella hankalaa koko suvussa heidän vanhempien ja muiden sisarusten kanssa. Eli enemmän menetettävää sillä siskolla on kuin sinulla!
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Kysy vaimoltasi, että jos olisit nainut hänen siskoaan, haluaisiko hän tietää siitä.
Luultavasti luulee, että pelleilet, mutta saat suoraan vastauksen häneltä. 👍
Itse joskus aviomiehelleni teen näitä tyhmiä kysymyksiä. Että iskisikö mut baarissa vaikka on naimisissa (mun kanssa toki), voisiko erehtyä naimaan miestä kännissä, söisikö koirankakkaa rahasta ym.
Tää on oikeasti hyvä idea.
"Miksi minulle sattuu aina kaikkea kurjaa, byää, byää"
Ensinnäkin: sinulle ei sattunut, vaan itse sen teit. Tyhmyydestä sakotetaan! Toiseksi: kännissä oleminen ei ole mikään puolustus, koska olit tajuissasi. Kolmanneksi: lopeta viinanjuonti, jos olet noin altis mokailemaan.
Sinun tulisi kertoa vaimolle silläkin uhalla, että avioliitto päättyy. Vaimon tulisi tietää totuus sinusta ja sisarestaan.
Sanoisin, että sisaren kohdalla se on ensiarvoisen tärkeää. Hänellä ei ole puhtaat jauhot pussissa, on käsittelemättömiä asioita, esim. sisaruskateutta, jonka pitää tulla päivänvaloon. Olet ollut vain sisaruskateuden välikappale.
Itselleni kävi vähän samantyylinen paitsi ettei tuo "kyykäärme" tiennyt, että olimme jo ensirakkauteni kanssa eronneet, kun vei hänet ravintolasta mukaansa. Oli vain niin kiva kertoa, että paninpa muuten poikaystävääsi. (Joo, emme ole yhteyksissä. Ja ko. henkilö on itsekin myöntänyt lapsesta asti jatkuneen kateuden.)
Se on varma, että sisar tuon jossain vaiheessa kuitenkin kertoo. Ja se on huomattavasti pahempi kuin se, että itse kerrot. Se on ainoa, vaikkakin epävarma keino estää avioero, että kerrot ja menette terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sisko parempi sängyssä?
En nyt jaksa pelleillä tällä asialla.
Tukea kaipaisin. Tuntuu että miksi juuri minulle sattuu paskat jutut aina kohdalle.
ap
Sattuu varmaan, kun niissä on yksi yhteinen tekijä. Sinä. Get your shit together dick for brains.
Toivottavasti käryätte. Olette pahempaa pohjasakkaa, mitä likoämpärin pohjalta löytyy. Hyi.
Ihminen saa aina katua, kertoa totuuden, ja tilaisuuden parantua, ja saada anteeksi. Edellyttää rehellisyyttä, katumusta, keskustelua,
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: sinulle ei sattunut, vaan itse sen teit. Tyhmyydestä sakotetaan! Toiseksi: kännissä oleminen ei ole mikään puolustus, koska olit tajuissasi. Kolmanneksi: lopeta viinanjuonti, jos olet noin altis mokailemaan.
Joo, mutta sillä tavalla viina on puolustus että en ole pettänyt muuta kuin kännissä. Se on siis se ongelma nimen omaan.
Pitää hakea apua siihen viina ongelmaan kyllä.
ap
Vaimon sisko sai munaa ja AP sai pussit tyhjennettyä eikä mitään vahinkoa tapahtunut kenellekään. Ihme moralisointia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sillä tavalla viina on puolustus että en ole pettänyt muuta kuin kännissä. Se on siis se ongelma nimen omaan.
ap
Provolta haisee.
Jos tää on totta niin ei voi oikein muuta sanoa kuin että pahoittelut vaimosi ja lastesi puolesta.
Todellakin surullinen juttu, että perheenisä on tuollainen oksetus.
Et ansaitse mitään hyvää etkä anteeksiantoa, mutta vaimo ansaitsee paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pikku sisko? Vähän nuorempi, kiinteempi ja paremman näköinen? Onko vaimollasi useampi sisko?
Niin kuin joku kirjoitti, jos tuo paljastuu, niin sisko menettää siskonsa, mahdollisesti loppuelämä todella hankalaa koko suvussa heidän vanhempien ja muiden sisarusten kanssa. Eli enemmän menetettävää sillä siskolla on kuin sinulla!
Siksipä kannattaa pettää eukon siskojen ja äidin kanssa! Eivät lavertele! T: M65+
Kuinka hölmöä on tuon ikäisenä väittää tuollaista. Nämä jututhan eivät tapahdu sattumalta sen siskon kannalta siis. Ihan tarkoituksellista on, jos siskon miehen kanssa pettää!
Mitä väliä? Sisko varmaan kuumempi kuin vaimosi, joten jos tulee bänksit, niin ei kun vain siskon luokse sitten! Tuttu suku anopista ja appiukosta lähtien, niin ei tarvitse vaivata itseään edes sukuun tutustumalla!
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Sisko varmaan kuumempi kuin vaimosi, joten jos tulee bänksit, niin ei kun vain siskon luokse sitten! Tuttu suku anopista ja appiukosta lähtien, niin ei tarvitse vaivata itseään edes sukuun tutustumalla!
Win-win kävi miten kävi!
Vierailija kirjoitti:
Painat äitiä vielä niin on koko suora kasassa! Joka pojan unelma! T: M65+
Unohdit isän. Psyk.sh.
Miksi panit sitä siskoa? Miksi kännissä pitää ylipäätään panna, sehän on paljon parempaa selvinpäin? Noloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sisko parempi sängyssä?
En nyt jaksa pelleillä tällä asialla.
Tukea kaipaisin. Tuntuu että miksi juuri minulle sattuu paskat jutut aina kohdalle.
ap
Kaikki sympatia katosi tässä vaiheessa.
"Miksi aina minä?" Ehkä siksi, että annat munan viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Viina ei ole mikään puolustus eikä lievennä tapahtuneesta koituvaa mielipahaa petetylle eli nuo selitykset tyyliin kännissä ja läpällä voi jättää kokonaan ja vaikka ihan oikeasti olla aikuinen mies (niin, se että sait kalusi hilattua pystyyn, vedettyä kännit ja petettyä puolisoasi ei tee sinusta miestä) ja tunnustaa kaikki kohdaten tekonsa ja kaiken sen mitä se tuo tullessaan.
Te ukon pierut puolustelette toisianne niin kuin jotkut rikoskumppanit. Ällöttävää.