Tein hirvittävän mokan ja nyt on avioliitto vaarassa
Nain vaimoni siskoa. Vaimo ei tiedä tästä, mutta en tiedä aikooko sisko kertoa joskus jos tulee omantunnon tuskia. Myös itselläni on vaikea olla tämän asian kanssa. Jos tämä paljastuu, avioliittoni on historiaa ja lapset lähtee vaimolle.
Ahdistaa. Viina ei sovi minulle.
Kommentit (157)
Voiko olla enemmän WT meinikiä kuin naida vaimon siskoa? Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia. Mutta muista nyt hyvä mies vastaisuudessa etsiä joku ihan tuntematon. Mitä oikein ajattelit?
No enpä ajatellut paljon mitään kun kännissä olin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, voin kertoa että tätä on tapahtunut paremmissakin piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia. Mutta muista nyt hyvä mies vastaisuudessa etsiä joku ihan tuntematon. Mitä oikein ajattelit?
No enpä ajatellut paljon mitään kun kännissä olin.
ap
Ajattelitko muita siskoja? Kun leikkiin alkaa niin kaikille on annettava.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyntömies vakoaan valitse! T: M65+
Toivottavasti vaimosi jättää sinut 🤮
Ole armelias itsellesi äläkä nyt mene tekemään mitään hätiköityä. Ihmiset mokaa. Otat opiksesi ja jätät viinan. Vaimon ei tarvitse tästä valitettavasta asiasta mitään tietää, jo lastenkin tähden.
M63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, voin kertoa että tätä on tapahtunut paremmissakin piireissä.
Nojaa. Ei tuollaista tapahdu normaalien keskuudessa. Jokunen aivosolu kai nuilta puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti vaimosi jättää sinut 🤮
Siksi ei pidäkään kertoa mitään.
Vedät prseet olalle ja tunnustat vaimolle kaiken ja kärsit seuraukset nahoissasi.
Kaikki muut vieraat naiset ei siis mitään, mutta nyt pelko persiissä, kun sisko kyseessä. Ihan varmasti siskolle tulee niin karmee morkkis, että kertoo vaimollesi. Siinä sitten menee pihalle sekä sisko että ukko. Siskolle voi noin kolmen vuoden päästä antaa anteeksi, mutta ukolle ei. Koska perhekuvioihin tuommoinen ei sovi. Tukea voit hakea ammattiauttajalta, tarviit sitä ilmeisesti muutenkin. Ei normaalit ala seksiin pson siskon/veljen kanssa. Sisko voi vielä sanoa, että ahdistelet häntä.
Oliko pikku sisko? Vähän nuorempi, kiinteempi ja paremman näköinen? Onko vaimollasi useampi sisko?
Niin kuin joku kirjoitti, jos tuo paljastuu, niin sisko menettää siskonsa, mahdollisesti loppuelämä todella hankalaa koko suvussa heidän vanhempien ja muiden sisarusten kanssa. Eli enemmän menetettävää sillä siskolla on kuin sinulla!
nyt on vertailupohjaa kumpi on parempi..
Kysy vaimoltasi, että jos olisit nainut hänen siskoaan, haluaisiko hän tietää siitä.
Luultavasti luulee, että pelleilet, mutta saat suoraan vastauksen häneltä. 👍
Itse joskus aviomiehelleni teen näitä tyhmiä kysymyksiä. Että iskisikö mut baarissa vaikka on naimisissa (mun kanssa toki), voisiko erehtyä naimaan miestä kännissä, söisikö koirankakkaa rahasta ym.
Mitä tuosta vaimokin muita nöffinyt
Vierailija kirjoitti:
Painat äitiä vielä niin on koko suora kasassa! Joka pojan unelma! T: M65+
Onko sillä siskolla minkä ikäisiä tyttäriä? Tai onko vaimolla veljiä, joilla olisi vaimot. Ei kai se suku noin pieni ole! Heijari hommiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottava sisko! Hyi hemmetti, ja sinä syytät viinaa.
No olin kännissä. Viina ei sovi minulle.
ap
Ei mikään puolustus. Kamalaa . Olisit edes hakenut jonkun baarista.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pikku sisko? Vähän nuorempi, kiinteempi ja paremman näköinen? Onko vaimollasi useampi sisko?
Niin kuin joku kirjoitti, jos tuo paljastuu, niin sisko menettää siskonsa, mahdollisesti loppuelämä todella hankalaa koko suvussa heidän vanhempien ja muiden sisarusten kanssa. Eli enemmän menetettävää sillä siskolla on kuin sinulla!
Siksipä kannattaa pettää eukon siskojen ja äidin kanssa! Eivät lavertele! T: M65+
Sähän olit kännissä ja se sisko käytti sinua hyväksi! Kerro vaimollesi, että et antanut suostumusta ja sinulla on nyt hyväksikäytetty olo. Olit niin kännissä, että et pystynyt vastaan sanomaan.