Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein hirvittävän mokan ja nyt on avioliitto vaarassa

Vierailija
20.04.2025 |

Nain vaimoni siskoa. Vaimo ei tiedä tästä, mutta en tiedä aikooko sisko kertoa joskus jos tulee omantunnon tuskia. Myös itselläni on vaikea olla tämän asian kanssa. Jos tämä paljastuu, avioliittoni on historiaa ja lapset lähtee vaimolle.

Ahdistaa. Viina ei sovi minulle.

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sisko parempi sängyssä?

En nyt jaksa pelleillä tällä asialla.

Tukea kaipaisin. Tuntuu että miksi juuri minulle sattuu paskat jutut aina kohdalle. 

ap

Ei "sattunut" paskat jutut.

Teit itse paskat jutut.

Vierailija
142/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ei oikeuta tekemään tyhmyyksiä. Eikä tee asiaa lievemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, siskon mies on niin epäseksuaalinen olento jo sen takia, että on siskon mies. Aivot sanoo EIII!!!!

Vierailija
144/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihan hyvä provo. Kiitos tästä!

Joo ja jatko-osa olis kiinnostava kanssa. Vaihtoehtoja: sisko kertoi vaimolle, sisko kertoi olevansa nyt raskaana, sisko kertoi appiukolle joka tuijottaa murhaavasti, sisko kertoi koko kylalle,  pomolleni, lapsille jne jne. 

Odotan jatkoa mielenkiinnolla.

Vierailija
145/157 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet idiootti ja lisäksi todella kuvottava noine selittelyinesi. Jos ei hallitse käytöstään humalassa, niin sitten ei oteta, sen tajuaa jokainen, jolla liikkuu päässä edes jotain.

Jos sinulta löytyy yhtään selkärankaa, niin kerrot vaimolle tapahtuneesta ja annat hänen itse päättää, haluaako hän enää jatkaa tuollaisen limanuljaskan kanssa.

Vierailija
146/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkiudu siitä muijasta eroon. Rahalla siitä selviää.

Siskot pyörii nurkissa. rahaa,ai tolla. puhut maailman tähdistä joilla voikin olla rahnaa maksaa. trumpikin yritti.  mutta hei te parit -se vapaa liitto- mutta siltikin voisi sanoa- vain yhden illan suhteet ja ei lähipiiriä,sukulaisii, naapureita.muuten ok. tuo sun juttu on karsee, parempi sanoo ääneen jakantaa seuraukset. muista,että sun akalla voi olla kyllä ihan omat vastaavat,toki ei sukulaisen kanssa,mutta akkavöki osaa hyödyntää ruokatunnit ja nsmuka tyttöjen eli---lumpp... illat. tai mää meen jumppaan tyttöjen kaaa. ei vaan auton etupenkille... ja sä et sano sinisilmä...ei  mun vaimo ikääää noin, mää niin tunnen mun akan.. Niinhän sä luulet- eli kuitenkin, oo hiljaa ja muuta suhde avoin suhde. uskon sulla super vee olo nyt. eli vapaa suhde ja älä kuitenkaan kerro. hei kesä tulee ja sua helpottaa ja akallas on niitä omiakin juttuja-saatat yllättyä- tsemppiä piru parka..kyll se siitä -oppia ikä ja kaikki. siis oikeesti ok

Vierailija
147/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, siskon mies on niin epäseksuaalinen olento jo sen takia, että on siskon mies. Aivot sanoo EIII!!!!

Oletko ajatellut että hän taas saattaa ajatella sinua seksuaalisesti? Tämä on miehillä itse asiassa hyvin yleistä, mutta tietysti tabu. Ei se tarkoita, että he menisivät panemaan vaimojensa siskoja kuten tämä aloituksen sankari, mutta saattavat kyllä ajatella esim masturboidessaan puolisonsa siskoa. 

Vierailija
148/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli täälläkin suunnalla,,, monta vuotta tuttua ihmistä* pyörittänyt.* Meneekö liitto karille,pitääkö petetyn tietää? Eli et ole ainoa luuseri. Häpeähän on suunnaton jos suku saa tietää kaiken,, pienehkö kunta tässä kyseessä. Onhas sulla tuttu suku kuitenki jos menet uudestaan naimisiin siskon kanssa   ,))

Vierailija
149/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap vain Halusi Kokea Siskon. Munakkaille tällainen heikkolahjainen sekoilu on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
150/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna kuin mies hirvittävän tekosesi seuraamukset ja häpeä.

Vierailija
151/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tuollaisen jälkeen vain kuolla. Ihmisyys menetetty.

Vierailija
152/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin tuollaisen jälkeen vain kuolla. Ihmisyys menetetty.

Etköhän sinä nyt kuitenkin liioittele. Eihän tuossa ole ketään vahingoitettu, mokattu vain. Eikä asiasta tarvitse kenenkään tietää, elämä voi jatkua ennallaan. Ellei siitä tehdä hirveää numeroa. Kysy lasten tähden haluatko sitä?

Vierailija
153/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvääkin selvempi trolli, mutta ajatus susta ja vaimostasi vaimon siskon ja sun yhteisen lapsen kummeina viehättää kaikessa kieroutuneisuudessaan. Tässä olisi hyvä polku jatkaa tarinaa.

Vierailija
154/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä on makea..

Vierailija
155/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava sisko! Hyi hemmetti, ja sinä syytät viinaa. 

Eiköhän sekä ap että tuo sisko ovat tasan yhtä inhottavia!

Kyllä minusta sisko vie voiton. Tällaiseen lähtevä mies taas sitten ei vastaa standardeja millään mittarilla, on ikään kuin arvoasteikon ulkopuolella.

Vierailija
156/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava sisko! Hyi hemmetti, ja sinä syytät viinaa. 

No olin kännissä. Viina ei sovi minulle.

ap

Oliko siskokin kännissä?

Vierailija
157/157 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu, ei tuollaista kummankaan kannalta kenellekään kertoa, jatkakaa omaa elämää, niin asiat toimii jokaisella hyvin ja ei enää vastaavia tekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän