Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
461/496 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä tai petetty mies on aina syyllinen!!! Naine  voi olla vain viaton uhri

Vierailija
462/496 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies petti sinkun kanssa. Heillä oli muutaman kuukauden seksisuhde. Mies on ns. vässykkä, joka haluaa miellyttää kaikkia ja lähti tämän naisen mukaan, joka on hyvin päällekäyvä ja päättää ottaa sen minkä haluaa. Nainen pommitti miestä ja vaati tätä jättämään minut ja perheensä. Kiukutteli, kun mies yritti ottaa etäisyyttä ja sanoi, ettei pysty jättämään perhettään. Vasta kun jäi kiinni tästä salasuhteesta loppui se kuin seinään. Mies oli omien sanojensa mukaan helpottunut, sillä hän ei tiennyt, miten päästä tuosta suhteesta pois, sillä pelkäsi naista.

Kyllä, mieheni yksin on tässä syyllinen, mutta hänen luonteellaan toisaalta myös ymmärrän, miten hän on tilanteeseen joutunut eikä päässyt siitä pois. Avioero on tulossa kuitenkin, sillä vaikka tapahtuneesta on jo 1,5 vuotta en ole pariterapioiden ja pitkien ja kivuliaiden keskustelujenkaan jälkeen päässyt tuosta pettämisestä yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/496 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ovat molemmat syyllisiä. Mut onko sit lieventäviä asian haaroja? Kuten kotina pihtaavat puoliso joka valittaa vaa.

Jostain se rakkaus on tultava ennen pitkään. Jos oma puoliso ei sitä anna. Tietty pitäs toisesta erota ennen kuin alkaa suhteeseen toisen kaa.

Joskus vaan tulee tilanteita. Onko niissä sit aina järkeä?

Jos oltaisiin Keski-ajalla nii olis moni jo menettänyt henkensä huoraamisen takia. 

Vierailija
464/496 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies petti sinkun kanssa. Heillä oli muutaman kuukauden seksisuhde. Mies on ns. vässykkä, joka haluaa miellyttää kaikkia ja lähti tämän naisen mukaan, joka on hyvin päällekäyvä ja päättää ottaa sen minkä haluaa. Nainen pommitti miestä ja vaati tätä jättämään minut ja perheensä. Kiukutteli, kun mies yritti ottaa etäisyyttä ja sanoi, ettei pysty jättämään perhettään. Vasta kun jäi kiinni tästä salasuhteesta loppui se kuin seinään. Mies oli omien sanojensa mukaan helpottunut, sillä hän ei tiennyt, miten päästä tuosta suhteesta pois, sillä pelkäsi naista.

Kyllä, mieheni yksin on tässä syyllinen, mutta hänen luonteellaan toisaalta myös ymmärrän, miten hän on tilanteeseen joutunut eikä päässyt siitä pois. Avioero on tulossa kuitenkin, sillä vaikka tapahtuneesta on jo 1,5 vuotta en ole pariterapioiden ja pitkien ja kivuliaiden keskustelujenkaan jälkeen päässyt tuosta pettämisestä yli.

Olette miehenne kanssa täysiä idi ootteja. Kuka hel vetti edes haluaa olla tuollaisen miehen kanssa joka on niin luuseri, että ei osaa ja uskalla kieltäytyä salasuhteesta. Hyi vit tu.

Vierailija
465/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen termi lienee home wrecker eli perheenrikkoja.

Ei tullaiset naiset mitään viattomia enkeleitä ole, naiset haluaa toisen naisen hyväksi kokeman miehen.

Vierailija
466/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen vaimo opettaa h u o r a n tavoille ja saksii vaatteet.

https://kaotic.com/video/d1c36571_20250407175907_t

Muistakaa pettäjänaiset, että voitte kokea saman kohtalon.

Hyvin vaimo runnitti tuota sutturaa.

Vierailija
467/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät kuuluvat helvettiin.

Vierailija
468/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies on täysin syytön pettämiseen vai?

Vierailija
469/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielinen termi lienee home wrecker eli perheenrikkoja.

Ei tullaiset naiset mitään viattomia enkeleitä ole, naiset haluaa toisen naisen hyväksi kokeman miehen.

On kyllä, lojaaleja, suoraselkäisiä ja uskollisia. Eiku hetkinen...

Vierailija
470/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla pettäjä. Miehen vika aina ja joka tapauksessa.

Vierailija
471/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin, että molemmat oltiin varattuja, mä olin valtavan ihastunut ja yritin laittaa vastaan, kun toinen osapuoli otti aktiivisesti yhteyttä ja teki omaa eroaan. Toivoi eroa mullekin niin kumpikaan ei olisi pettäjä. Itse en tiennyt miten päästä tunteistani eroon. 

Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin myöntää puolisolle tilanne, että olen häärännyt selän takana. Otin pettäjän roolin, vaikka mitään ei lopulta tapahtunut ainakaan fyysisesti. Ja yhteyden laitoin tietenkin poikki toisen kanssa.

Tämä oli itselleni todella hirveä kokemus, koska tunne oli niin vahva. En enää ihmettele miksi jotkut ryhtyvät pettämään. 

En puolustele pettäjiä kuitenkaan. Tämän kokemuksen perusteella syytän myös toista osapuolta, joka teki kaikkensa että sorrun, ei ollut kiinnostunut mun hyvinvoinnistani tai tulevaisuudesta, seksiä vain olisi halunnut.

Mutta tästä on jo vuosia ja oma suhde säilyi ja muuttui jopa paremmaksi, taistelutahtoa löytyi. En halua ikinä enää ihastua toiseen.

Pitäkää huoli parisuhteestanne. 

Vierailija
472/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ovat molemmat syyllisiä. Mut onko sit lieventäviä asian haaroja? Kuten kotina pihtaavat puoliso joka valittaa vaa.

Jostain se rakkaus on tultava ennen pitkään. Jos oma puoliso ei sitä anna. Tietty pitäs toisesta erota ennen kuin alkaa suhteeseen toisen kaa.

Joskus vaan tulee tilanteita. Onko niissä sit aina järkeä?

Jos oltaisiin Keski-ajalla nii olis moni jo menettänyt henkensä huoraamisen takia. 

Sä ainakin olisit tuomittu kuolemaan avioeikoksesta, iskä.

Vierailija
473/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi olla pettäjä. Miehen vika aina ja joka tapauksessa.

Voi olla. Minä olin. En ole syyttänyt miestä siitä.

Vierailija
474/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin, että molemmat oltiin varattuja, mä olin valtavan ihastunut ja yritin laittaa vastaan, kun toinen osapuoli otti aktiivisesti yhteyttä ja teki omaa eroaan. Toivoi eroa mullekin niin kumpikaan ei olisi pettäjä. Itse en tiennyt miten päästä tunteistani eroon. 

Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin myöntää puolisolle tilanne, että olen häärännyt selän takana. Otin pettäjän roolin, vaikka mitään ei lopulta tapahtunut ainakaan fyysisesti. Ja yhteyden laitoin tietenkin poikki toisen kanssa.

Tämä oli itselleni todella hirveä kokemus, koska tunne oli niin vahva. En enää ihmettele miksi jotkut ryhtyvät pettämään. 

En puolustele pettäjiä kuitenkaan. Tämän kokemuksen perusteella syytän myös toista osapuolta, joka teki kaikkensa että sorrun, ei ollut kiinnostunut mun hyvinvoinnistani tai tulevaisuudesta, seksiä vain olisi halunnut.

Mutta tästä on jo vuosia ja oma suhde säilyi ja muuttui jopa p

Onneksi et langennut ja saatoit tunnustamalla pelastaa suhteesi. Olet vahva ihminen.

Vierailija
475/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mies on täysin syytön pettämiseen vai?

Ton vaimon mielestä joo. - eri

Vierailija
476/496 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä tai petetty mies on aina syyllinen!!! Naine  voi olla vain viaton uhri

Höpö höpö akka pettää kun tilaisuus. Pukki kaalimaan vartija metsu***  kanssa, voi pojat Tietäjä tietää 

Vierailija
477/496 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni yrittäisi iskeä toista naista, niin minulle on ihan sama suostuuko tuo nainen vai ei. Ei se miehestä tee mitenkään parempaa jos ei pääse pettämään, vaikka olisi halunnut. Tietenkin ihmisenä voin enemmän arvostaa sitä naista joka kieltäytyy, mutta jos on vaikka tuntematon ihminen niin eipä sillä sinänsä mulle ole väliä onko joku random nainen ihmisenä arvostettava vai ei. Merkittävää on se että miestäni en arvostaisi enää.

No tämä. Se puoliso on kyllä petollinen jo siinä vaiheessa kun yrittää vikitellä muita naisia/miehiä. Kolmas osapuoli sitten lähtee mukaan tai ei, mutta ei se hänen vastuullaan ole tietää onko toinen varattu ja mitkä hänen parisuhteensa rajat on. Toki jos tieten tahtoen menee iskemään varattua tai lähtee kaverin miehen matkaan niin se on jo aika moraalitonta touhua, ja väärin kaveria kohtaan. 

Vierailija
478/496 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoisesti varatun kanssa pettäjän kannattaa varautua petetyn puolison tapaamiseen jos ja kun asia paljastuu.  Voin kertoa, että pistin yhden naisen henkisesti palasiksi, en säälinyt yhtään.  Hänellä menee varmasti vuosia terapiassa toipumiseen.  Lisäksi hän tajusi miehen käyttäneen itseään oman avioliittonsa korjaamiseen.

Et säkään ihan terve päästäsi ole. Kai haukuit myös miehen ihan pataluhaksi ja otit eron? Suurin syyllinen on sun miehesi, kai sä sen tajuat? Joo ei ole viaton myöskään se nainen joka tietoisesti varatun kanssa suhteeseen alkaa, mutta ei hän silti ole suurin syyllinen. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi se suurin viha kohdistetaan siihen kolmanteen osapuoleen eikä siihen omaan puolisoon.

Eipä ole rikos sekään syyttää ja haukkua salarakas päin naamaa.

Eipä toki, mutta se on typerää touhua ja saa vaikuttamaan aika yksinkertaiselle tomppelille. 

Vierailija
479/496 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyksitullut ei usein edelleenkään halua nähdä kumppaninsa petollisuutta vaan kohdistaa vihantunteensa siihen ventovieraaseen sinkkuun.

Juuri näin! 

Petetyksi tullut ei halua myöntää, että hänen kumppanissaan tai parisuhteessaan on vikaa. Tällöinhän joutuu myös pohtimaan sitä mahdollisuutta, olisiko itse voinut jotenkin tapahtuman estää (mikä ei siis tietenkään aina mahdollista), onko omassa suhteessa ollut vikaa tai onko tehnyt kumppanin suhteen väärän valinnan. 

Vierailija
480/496 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.

Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään. 

Ap

Ei niin. Naiset on kautta aikojen syyttäneet toisia naisia miehensä houkuttelemisesta ja jopa avioliittonsa tuhoamisesta.

Kummasti haluavat vapauttaa miehensä vastuusta. Ehkä eivät kestä sitä, että mies on ihan omasta tahdostaan pettänyt ja pettää. Vaimot elävät itsepetoksessa.

Toinen nainen voi myös elää itsepetoksessa ja uskoa miehen valheelliset vakuuttelut, että tämän liitto on enää pelkkä kulissi.

Näin ne miehet onnistuu pyörittämään yhä uusia naisia.

Naisten pitäisi tippua maan kamaralle ja nähdä totuus kumppanista.

Itse tulkitsen tämän jotenkin niin, että jotkut naiset ajattelee miesten olevan jotenkin avuttomia, joilta ei voi odottaa kykyä olla uskollinen. Samat naiset on luultavasti niitä, joitten mielestä miehiltä ei voi odottaa myöskään kykyä esim lastenhoitoon tai kotitöihin tai yleiseen vaimonsa huomiointiin tai paljon mihinkään muuhunkaan. Olen vaan ihmetellyt että miksi nämä naiset viitsii paapoa miehiä joita eivät selvästi pidä oikein missään arvossa, ja vielä suuttua naisille jotka ajattelee miesten olevan ihan ajatteluun kykeneviä olentoja jotka vastaavat omista teoistaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme