Kaveri sanoi, ettei oikeastaan koskaan halunnut lapsia, mutta teki niitä, kun niin kai kuuluu tehdä
Onko lastenhankinta yleensä ihmisillä tämmöistä?
Kommentit (8)
Itse olen erilainen. Jatkan imettämistä, kun ympärilläni aika tuntuu pysähtyvän. Kaikki huolet ja kysymykset, mitä tulevaisuudessa on, häipyvät. Tämän hetken kauneus ja rauha täyttävät minut. En halua, että tämä hetki koskaan päättyy. Vauvan tyytyväinen ähkäisy saa minut hymyilemään entistä leveämmin tiedän, että tämä on vain alkua. Meillä on edessä koko elämänmittainen matka, ja tällä matkalla tulee olemaan vielä monia ihania hetkiä yhdessä.
Ap
Tällaisia aloituksia ihan turha tehdä sunnuntaina palstalle jossa 80 % kävijöistä on erittäin katkeroituneita velavanhapiikoja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kunnon satsit naamalle ja rinnoille, hiuksiin 😎
👌
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kunnon satsit naamalle ja rinnoille, hiuksiin 😎
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni haluaa mennä kurssille, jossa opetetaan pidättämään siemensyöksyä.
Onko ok?
Ap
Juu
Synnytystalkoisiin !!!
Vaatii SDP 👍🤰
Helsingin Sanomat
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005337384.html
Lisä tietoa himokkaille
Kaikki hedelmöittymään
Vierailija kirjoitti:
Itse olen erilainen. Jatkan imettämistä, kun ympärilläni aika tuntuu pysähtyvän. Kaikki huolet ja kysymykset, mitä tulevaisuudessa on, häipyvät. Tämän hetken kauneus ja rauha täyttävät minut. En halua, että tämä hetki koskaan päättyy. Vauvan tyytyväinen ähkäisy saa minut hymyilemään entistä leveämmin tiedän, että tämä on vain alkua. Meillä on edessä koko elämänmittainen matka, ja tällä matkalla tulee olemaan vielä monia ihania hetkiä yhdessä.
Ap
Kiva kun joku jaksaa tarinoida minun nimissä tällaista paskaa. En muuten ole imettänyt kertaakaan sillä minulla ei ole lapsia, sillä minun mielestä niitä ei kuulu tehdä, jos niitä ei välttämättä halua.
Oikea AP
Onpa sinulla tyhmä kaveri. En olisi missään tekemisissä.