Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka tulee vaan vihaiseksi liikunnasta?

Vierailija
20.04.2025 |

Varsinkin liikunnan aikana olen aivan raivona kaikelle ja kaikille. Ärsyttää jo sekin, etten pysty jumpassa tekemään kaikkia liikkeitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, joka tulee vihaiseksi. Mulla toimii jotenkin päin vastoin  nuo endorfiinit.

Sama juttu, sitä hyvänolontunnetta ei ole tullut yhden ainutta kertaa. Ei ikinä. Ei siis liikunnan aikana eikä sen jälkeen. Nykyään olen aivan raivona ja lenkki menee hokiessa vittusaatananperkelettä ja voisi tintata vastaantulijoita ja kun pääsen takaisin kotiin niin olen vain huonommalla tuulella kuin lenkille lähtiessä.

Vierailija
22/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde luontoon kävelemään. Siellä ei voi tulla kiukkuiseksi. Metsän tuoksua, pehmeä polku lenkkarien alla, lintujen ääniä ja ehkä näet muitakin eläimiä. Katsele kasveja ja hipelöi puita. Olet kotiin tultua virkeämpi ja hyvällä mielellä. 

Täällä pk seudulla helpommin sanottu kuin tehty. Kaikki lähiöt on ängetty täyteen taloja ja kaikki kunnon metsät on kaadettu niiden tieltä. Ja sitten jos on yhtään kivempi ja luonnontilaisempi alue jossain niin se on täynnä muita ihmisiä.

Tuollainen luonnonrauha olisi ihanaa ja varmasti sellaisen metsälenkin jälkeen olisikin virkeämpi olo ja muutenkin hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Hyvä fiilishän siitä tulee.

Ei oo ikinä tullut hyvä fiilis. Kaikki liikunta on vain epähygieenistä, suututtaa kun hiki valuu ja vaatteet menee pilalle. Se myös suututtaa kun kaikki ei mene täydellisesti. Joka kerta se liikunta on pettymys. Ainoa asia josta pystyn nauttimaan on lenkkeily koiran kanssa. 

Semmoista se on teillä mielenterveysongelmaisilla neurootikoilla. Vain täydellinen suoritus kelpaa, joten jäädään sohvalle makoilemaan. Se on joko kaikki tai ei mitään.

Vierailija
24/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen? Järvessä, joessa tai meressä. Tai uimahallissa? 

Sauvakävely? 

Tanssiminen omaan tahtiin olkkarissa?

Vierailija
25/25 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mistään itsensä pakottamisesta tykkää. Liikuntaa tuee hyötyliikunnan kautta ja se on joskus pakkopullaa, kun ei omista autoa, muuten en itseäni kyllä pakota liikkumaan. Joskus tein myös vatsatreeniä ja kävin ryhmäliikunnassa venyttelemässä, mutta olen nekin lopettanut. Samoja voi tehdä kotonakin, kun huvittaa.