Mä näytin nuorena Kauniiden ja rohkeiden Carolinelta
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minäpä näytän Ridgeltä edelleen. M80
Älä itke Ritke Forresteri, vaikka sulla on hauen leuka🐟
Ja otan osaa, jos näytät ekalta Ridgeltä...Oudon ja ruman näköinen, hyi! Eikä se tämä nykyinenkään mikään kovin kivan näköinen ole, karvanaama🥸
Musta siinä oli kyllä jotain miesmäistä...
Ihmiset ällöävät kun olen niin ruma.ap
Vierailija kirjoitti:
Nuorena naisena näytin Monacon Carolinelta, mutta ikäväkseni on todettava, että olemme ikääntyneet eri tavalla.
Oletko muuttunut Calorinen suuntaan?
Olen pahoillani, ap. Kamala nuoruus.
Mua sanottiin muutamaankin kertaan Brooken näköiseksi sivuprofiilista. Hiukset oli/on samanlaiset ja pidin/pidän usein hiuksia niskanutturalla ja suu on samanlainen. Ehkä kasvonpiirteet muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, ap. Kamala nuoruus.
Ulkonäön kannalta oikein hyvä. Toista kuin ruma keski-ikäisyys. ap
Mä näytin nuorena Pepe Wilbergiltä
🇺🇦🇮🇱
Äitisikö vai joku pano sanoi niin?
Vierailija kirjoitti:
Äitisikö vai joku pano sanoi niin?
Äiti nyt ei koskaan sanonut mitään kaunista. Ihan tuntemattomat ihmiset.ap
minä näytin nuorelta Elizabeth Taylorilta 16-17 ikään asti ja sitten Sophia Lorenilta sen jälkeen, myöskin muodoiltani olen rehevä kuten hänkin. olisin mielummin pysynyt Lissun näköisenä vähemmin muodoin
Jaa, kaikki vanhenee. Jopa nuo Kauniiden ja rohkeiden näyttelijät, eikä sille mitään voi eikä tarvitsekaan.
Aika metkaa, että just tuossa yks päivä katselin Carolinen ja Taylorin (*Sen kaikkein ensimmäisen) näyttelijöiden kuvia netistä. Kannattaa sunkin katsoa, jos kiinnostaa ap.
Taylorin näyttelijän kasvoille on siis tehty/ tapahtunut jotain outoa, vanhemisen lisäksi.
Silmät oudot viirut nykyään😑
Oli ehkä kaunein niistä naisista. Nythän siinä on taas ihan eri näyttelijä Taylorina...
Minua sanottiin vielä 30-v+ asti usein nuoren Anne Pohtamon näköiseksi. Nyt olen 42 ja muistutan lähinnä väsynyttä perunasäkkiä. :D Niin kauneus katoaa, mutta nyt terveys on tärkeintä, elämäni on ollut raskasta ja täynnä minusta riippumattomia kurjia asioita.
Tiedän, että vanhemmiten kauneus häviää. Mieheni mielestä mä olen super ruma ja se harmittaa.ap
Miksi, oi miksi annat sen miehen puhua sulle noin?!?
Jos et lähde, vaadi edes kohtelemaan kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Miksi, oi miksi annat sen miehen puhua sulle noin?!?
Jos et lähde, vaadi edes kohtelemaan kunnolla!
Ei hän ole niin sanonut, mutta hänen teot osoittaa sen, että asia on näin.ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat nuorena hyvännäköisiä.
Tai ainakin uskovat olevansa.
Minä näytin Ville Valolta ja olen nainen.
Onneks oon säilynyt vähän paremmin.