Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä näytin nuorena Kauniiden ja rohkeiden Carolinelta

Vierailija
20.04.2025 |

Kaukana on ne ajat. T. Valis 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten menee?

Vierailija
42/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten menee?

Normaalisti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sanottiin vielä 30-v+ asti usein nuoren Anne Pohtamon näköiseksi. Nyt olen 42 ja muistutan lähinnä väsynyttä perunasäkkiä. :D Niin kauneus katoaa, mutta nyt terveys on tärkeintä, elämäni on ollut raskasta ja täynnä minusta riippumattomia kurjia asioita.

Kannattaa pitää huolta ulkonäöstä. Syödä terveellisesti ja kuntoilla. 

Vierailija
44/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin enemmän Taylorin näköinen. Nyt olen normaalisti ikääntynyt Taylor. 

Olet sitten paljon kauniimpi kuin moneen kertaan leikelty "oikea" Taylor!

Vierailija
45/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tästä(kin) aiheesta ole jo ollut keskustelu?

Mikäs siinä...

Vierailija
46/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana on tosiaankin ajat ,sarja alkoi kun olin kehdossa vauvana  nykyään olen 64.v ,sama alkaa olla salkkareiden kohdalla ,lapsesta tullut isoäiti nykyään ja te tapitatte tälläistä soopaa.

Vierailija
47/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytärkin näytti Carolinelta kuva on.Nuorin TR.on kauniimpi.Äidin näköinen.Lauttautuu..pukeutuu .On varattuja ollut pitkään molemmat onneksi.Eivät haihattele tuolla.Lapsiakin on.

Vierailija
48/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen väitti kun olin nuorempi, että näytän jollekin kauniiden ja rohkeiden naiselle jonka nimeä ei muista. Nyt ollaan kyllä kaukana kauniista ja rohkeista keski-iässä.

Sally Spectra?

Vierailija
49/51 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen väitti kun olin nuorempi, että näytän jollekin kauniiden ja rohkeiden naiselle jonka nimeä ei muista. Nyt ollaan kyllä kaukana kauniista ja rohkeista keski-iässä.

Sally Spectra?

Montussa jo monta vuotta sitä se on kun sarja jatkuu vuosikymmeniä joku kuolee vanhuuteen.Ne komeat miehetkin on tänään vanhoja kirurginveitsi tyyppejä naama kireänä.

Vierailija
50/51 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua sanottiin vielä 30-v+ asti usein nuoren Anne Pohtamon näköiseksi. Nyt olen 42 ja muistutan lähinnä väsynyttä perunasäkkiä. :D Niin kauneus katoaa, mutta nyt terveys on tärkeintä, elämäni on ollut raskasta ja täynnä minusta riippumattomia kurjia asioita.

Kannattaa pitää huolta ulkonäöstä. Syödä terveellisesti ja kuntoilla. 

Kiitos paljon loistavasta vinkistä, mutta.. Jouduin yövuorosta polkupyörällä palatessani rattijuopon törmäyksen uhriksi. Menetin toisesta silmästä näön, toinenkin näkee huonosti. Halvaannuin osittain ja käytän pyörätuolia. Nikamavammojen vuoksi kärsin jatkuvista hermosäryistä. Sain myös epilepsian. 

Ymmärrän, että et varmaan tarkoittanut pahaa, ja ilmeisesti oma elämäsi on mennyt onnekkaasti. Toivon kuitenkin jatkossa sinultakin tilannetajua.

Vierailija
51/51 |
29.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni sanottiin Macyn näköiseksi. Myös Margon. Enemmän kyllä Macy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan