Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa

Vierailija
20.04.2025 |

Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.

Kommentit (306)

Vierailija
61/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Minulla tätä on kestänyt jo kolme vuotta. 

Sama. Ajattelen miestä joka ikinen päivä. Tunne on vain kasvanut.

Tuota on liikkeellä. Mutta kärvistelemällä siitä selviää. Kai.

Panemalla siitä selviää. Koeajolla myös selviää oliko kärvistelyn arvoista.

Etkö osaa lukea? Kyse on varatuista.

Se ei vaikuta asiaan millään tavalla.

Lisätään vielä että jos pettää niin kannattaa pettää varatun kanssa. Helpottaa kummasti kun molemmilla on perhe tahollaan.

Vierailija
62/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, että jos menisit naimisiin tämän ihastuksesi kanssa, parin vuoden päästä olisi ensihuuma mennyt ohi, ja arkiset ärsytyksen aiheet nousisivat pintaan. Ei kannata rikkoa nykyistä ihmissuhdetta, jos se on hyvä. 

Onpa huono neuvo. Hyppäsin itse ihan hyvästä mutta kaverilliseksi muuttunesta parisuhteesta järjettömän ihastuksen matkaan ja nämä kaksi vuotta ovat olleet elämäni parhaat. Vaikka tätä olisi kestänyt kaksi kuukautta, tekisin silti saman valinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Minulla tätä on kestänyt jo kolme vuotta. 

Sama. Ajattelen miestä joka ikinen päivä. Tunne on vain kasvanut.

Tuota on liikkeellä. Mutta kärvistelemällä siitä selviää. Kai.

Panemalla siitä selviää. Koeajolla myös selviää oliko kärvistelyn arvoista.

Etkö osaa lukea? Kyse on varatuista.

Se ei vaikuta asiaan millään tavalla.

Lisätään vielä että jos pettää niin kannattaa pettää varatun kanssa. Helpottaa kummasti kun molemmilla on perhe tahollaan.

Ei välttis kun tehdään tuulen tupaa 

M naapuri hyvä esimerkki pelkkää draamaa,  häpeää koko tarinan p loppu. 

Vierailija
64/306 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/306 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, mulla sama tilanne. Olen koko alkuvuoden käynyt ihan kuumana kollegaan. Parisuhde voi hyvin ja rakastan puolisoani ylikaiken, mutta silti tuo työkaveri kuumottaa. 

Tiedän ja tiedostan, että kyseessä on mielikuva ja koko ihastus on vaan mun kehon luoma tila. Pystyn siis asettamaan tämän oikeisiin mittasuhteisiin ja samalla yritän pohtia, mitä mun ihastus kertoo. Mitä olen ehkä vaille? En tietenkään lähde hakemaan tarpeilleni tyydytystä tuosta ihastuksesta vaan siitä nousevien vinkkien avulla haen vastauksia itsestäni / omasta suhteesta. Taidan onneksi olla jo jäljillä. 

Vierailija
66/306 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

67 mitä vastauksia olet löytänyt?

Vierailija
67/306 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada purettua niitä tunteita vapaalla itselle sopivalla tavalla. Ihan normaalia, hyväksy tilanne ja hyväksy omat tunteet. Hyvä, että tunnet ja elät. 

Vierailija
68/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestön :'D

Joo, olen yrittänyt vältellä ihastusta. Kuitenkin yhteisiä asioita töissä.

Hirveää/ihanaa kun kuulee toisen äänen maanantaina, kun viikonloppuna oltu erossa.

Perhosia vatsassa, hymyilyttää ja toisen viereen tekisi vain hakeutua,kun olosta tulee euforinen.

Ap

Vierailija
69/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, mulla sama tilanne. Olen koko alkuvuoden käynyt ihan kuumana kollegaan. Parisuhde voi hyvin ja rakastan puolisoani ylikaiken, mutta silti tuo työkaveri kuumottaa. 

Tiedän ja tiedostan, että kyseessä on mielikuva ja koko ihastus on vaan mun kehon luoma tila. Pystyn siis asettamaan tämän oikeisiin mittasuhteisiin ja samalla yritän pohtia, mitä mun ihastus kertoo. Mitä olen ehkä vaille? En tietenkään lähde hakemaan tarpeilleni tyydytystä tuosta ihastuksesta vaan siitä nousevien vinkkien avulla haen vastauksia itsestäni / omasta suhteesta. Taidan onneksi olla jo jäljillä. 

Ihastus kyllä parantaa avioliittossa seksielämää! Olen myös kotona iloinen ja pyrin nyt käyttämään tämän hyvän fiiliksen perheeseen ja mieheen. Töissä vaan tuskaa.

Ap

Vierailija
70/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän mistä järjestöstä on kyse?

Mielensäpahoittajat ry

Tai Trollisäätiö

Vierailija
71/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä niinkin ettei ne tunteet hälvene koskaan. Tapasin oman työpaikkaihastukseni yli 20 vuotta sitten. Vuodet on vieneet meidät kauas toisistamme mutta ollaan edelleen yhteydessä. Ja hän sanoo yhä joka kerta että rakastaa minua yli kaiken.

Eli olette vapaita? Miksi ette ole yhdessä?

Ei oltu silloin eikä nyt.

Vierailija
72/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käydä niinkin ettei ne tunteet hälvene koskaan. Tapasin oman työpaikkaihastukseni yli 20 vuotta sitten. Vuodet on vieneet meidät kauas toisistamme mutta ollaan edelleen yhteydessä. Ja hän sanoo yhä joka kerta että rakastaa minua yli kaiken.

Eli olette vapaita? Miksi ette ole yhdessä?

Ei oltu silloin eikä nyt.

Ette ole vapaita, mutta soittelette ja hän sanoo sinulle noin?

Vierailija
73/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kokema tunne ei ole millään lailla epätavallinen, vaan itse asiassa melko yleinen. Tilanne on kieltämättä vakava, mutta ei toivoton. Voi käydä hyvin, voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin.

Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se(kin) liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
74/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kokema tunne ei ole millään lailla epätavallinen, vaan itse asiassa melko yleinen. Tilanne on kieltämättä vakava, mutta ei toivoton. Voi käydä hyvin, voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin.

Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi mu

Tämä kuulostaa viisaalta. Näillä eväillä eteenpäin, ap.

Vierailija
75/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummo! Mummolta löytyy kyllä ratkaisut pulmaan kuin pulmaan. Vielä haudan takaakin hän auttaa meitä 👵🏻💕💕💕💕💕💕💕💕

Vierailija
76/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi

Ei ole minun vastaus

Oikea AP

Vierailija
77/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mummo, kun muistutat mihin uskottomuus voi johtaa 💘 Pysytään kaikki kaidalla tiellä!

Vierailija
78/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin alakerran naapuriin. Viikonloppuisin kun tuli vähän otettua ja vaimo meni nukkumaan kipaisin alakertaan. Naitiin ja juotiin :D Joskus tuli lähdettyä kotiin alasti. Oli siinä naapureilla ja vaimolla ihmettelemistä. Tästä suhteesta en ikinä jäänyt edes kiinni.

Vierailija
79/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin alakerran naapuriin. Viikonloppuisin kun tuli vähän otettua ja vaimo meni nukkumaan kipaisin alakertaan. Naitiin ja juotiin :D Joskus tuli lähdettyä kotiin alasti. Oli siinä naapureilla ja vaimolla ihmettelemistä. Tästä suhteesta en ikinä jäänyt edes kiinni.

Ihan varmasti. 

Vierailija
80/306 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset