Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestön IHASTUMINEN varattuun työkaveriin! Itsekin naimisissa

Vierailija
20.04.2025 |

Miten tästä tunteesta pääsee irti? Yöunet menee.

Kommentit (306)

Vierailija
21/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään.

Vierailija
22/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat etäisyyttä tai vaihdat työpaikkaa jos ei onnistu. Noita tulee ja menee.

Melkoisen kovat himot on jos pitää oikein työpaikkaa vaihtaa sen takia, ettei malta pitää käsiään erossa jostain. Silloin kyllä kannattaa ihan miettiä, että mitäpä jos....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan työmatkalle muhinoimaan. 

Vierailija
24/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihastumisesta pääsee aina eroon, kun ei ole ihastuksen kohteen kanssa tekemisissä. Joskus siihen voi enemmän aikaa, mutta lopulta se toimii aina. Ihastuminen tunteena on muutenkin aina ohi menevää. Siksi ei koskaan kannata antautua pelkästään ihastuksen tunteen takia johonkin ihmissuhteeseen, eikä varsinkaan salasuhteeseen. Näissä asioissa voi myös käyttää järkeä. Hyvä nyrkkisääntö on se, että kohtele muita siten niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Itse en haluaisi kenenkään pettävän minua, joten siksi en itsekään halua pettää ketään.

Vierailija
25/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen samaa kuin aina, eli mieti ihastustasi kakalla. Sitä hetkeä, kun hän vääntää oikein isoa ummetuspökälettä, hikikarpalot otsalla. Vai olisiko sittenkin varpusparvi? Ja noin, plop, se kakka putoaa pöntön seinämiä pitkin, jättäen isot jarrutusjäljet.. Eikä ihastuksesi edes pese käsiään, kun lähti vessasta. Hyi. 

Joko auttoi?

Vierailija
26/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuksesi vaihtaisi kumppaninsa sinuun lennosta, niin kyllä se varmaan vaihtaisi sinutkin sitten matalalla kynnyksellä johonkin uuteen.

Vierailija
27/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, että jos menisit naimisiin tämän ihastuksesi kanssa, parin vuoden päästä olisi ensihuuma mennyt ohi, ja arkiset ärsytyksen aiheet nousisivat pintaan. Ei kannata rikkoa nykyistä ihmissuhdetta, jos se on hyvä. 

Miksei? Kerranhan täälä vain eletään. Itse olen 2 kertaa lähtenyt suhteesta toisen takia ja kummallakin kertaa se kannatti.

Vierailija
28/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järjestö? Joku yleishyödyllinen?

Vierailija
29/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla parempaa kuin kunnon työpaikkaihastus. Töihin meno on mahtavaa ja pois ei haluaisi. Siinä himoissaan sitten kieriskelee koko päivän. Ihan kuin koulussa nuorena :)

Vierailija
30/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Minulla tätä on kestänyt jo kolme vuotta. 

Vierailija
31/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että ihastumisesta pääsee aina eroon, kun ei ole ihastuksen kohteen kanssa tekemisissä. Joskus siihen voi enemmän aikaa, mutta lopulta se toimii aina. Ihastuminen tunteena on muutenkin aina ohi menevää. Siksi ei koskaan kannata antautua pelkästään ihastuksen tunteen takia johonkin ihmissuhteeseen, eikä varsinkaan salasuhteeseen. Näissä asioissa voi myös käyttää järkeä. Hyvä nyrkkisääntö on se, että kohtele muita siten niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan. Itse en haluaisi kenenkään pettävän minua, joten siksi en itsekään halua pettää ketään.

Mitenkähän sitä ylipäätään kannattaa alkaa yhtään mihinkään kenenkäään kanssa, kun se tunne on kerta ohimenevää??

Vierailija
32/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen samaa kuin aina, eli mieti ihastustasi kakalla. Sitä hetkeä, kun hän vääntää oikein isoa ummetuspökälettä, hikikarpalot otsalla. Vai olisiko sittenkin varpusparvi? Ja noin, plop, se kakka putoaa pöntön seinämiä pitkin, jättäen isot jarrutusjäljet.. Eikä ihastuksesi edes pese käsiään, kun lähti vessasta. Hyi. 

Joko auttoi?

Lady gagakin laulaa, että haluaa lemmen kohteensa sairaudetkin. Et ole koskaan ollut rakastunut. 

Vierailija
33/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ajattelen miestä joka ikinen päivä. Tunne on vain kasvanut.

Vierailija
34/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla 4 ja puoli vuotta

Vierailija
35/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitenkähän sitä ylipäätään kannattaa alkaa yhtään mihinkään kenenkäään kanssa, kun se tunne on kerta ohimenevää??"

Olen suunnilleen tällä tasolla ajattelussani ihmissuhteissa. Olen jonkin mittapuun mukaan huonossa suhteessa ihmisen kanssa, joka ei usein juuri arvosta minua enkä itse tunne enää ripaustakaan kemiaa hänen kanssaan. On aika kuvaavaa, että sain enemmän kipinää siitä kun kerran yksi tuntematon viehättävänä pitämäni mies tuli lähelleni neuvomaan tietokonejuttuja työpaikalla melkein kiinni minuun kuin parisuhteessa kumppanistani. Tunsin tunteen jonka olen ehkä kokenut vuosia sitten, semmoisen sähköisen vetovoiman tunteen.

Noh, voin kuitenkin olla pieruverkkareissani rennosti kotona, välttää sellaiset tunnekuohut (stressaavaa joku tunteiden ilotulitus ja se alun tutustuminen ja toisen viestien odottelu) ja toinen hyväksyy minut kaikkine virheineni ja minä koitan hyväksyä hänet hänen virheineen. Voimme heittää sarkastista läppäämme. Emme ole lähellekään täydellinen match ja jos nykyään olisin valinnut kumppania, olisin laittanut tärkeämmäksi sen että meillä oikeasti synkkaa. Olemme joskus todenneet, että meillä ei synkkaa monessakaan asiaassa. Kumppanini ärsyttää minua usein. 

Toisaalta asiat ei ole niin yksinkertaisia, myös välitän kumppanistani, tietenkin. On hänessäkin puolensa. Hän hoitaa aina velvollisuutensa ja niin päin pois. Osaa olla välillä mielin kielin.

Joskus aina mieleen hiipii ajatus, että olisinko onnellisempi jonkun toisen kanssa. Siis kun esimerkiksi seuraan ystäväni parisuhdetta, jossa toinen oikeasti vaikuttaa huomaavaisemmalta kumppanilta joissain asioissa kuin minun kumppanini tai kun he yhdessä nauravat ratketakseen ja koen että ystäväni saa häneltä enemmän kunnioitusta.

Aina joskus saatan saada lyhyitä ihastuksia. Kerran oli itseasiassa erittäin voimakas ihastus, törmäsin yhteen ihmiseen kenen kanssa meillä oli ollut aikanaan orastava juttu. Mutta olen nössö, enkä uskalla tehdä mitään muutoksia elämässäni. Tyydyn siihen mitä on, ja hankala uskoa että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Ongelmia sitä varmasti olisi siinäkin suhteessa.

Vierailija
36/306 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelmana? Tietääkö kohde? Ettekö voi puhua?

Vierailija
37/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota on liikkeellä. Mutta kärvistelemällä siitä selviää. Kai.

Vierailija
38/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus kuulostaa tutulta. Onko tämä se, jossa tunteista on puhuttu ihastuksen kanssa puolisoiden selän takana ja ihastus hiplailee reisiä jne? Tosi kypsää toimintaa siinä tapauksessa.

Vierailija
39/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat etäisyyttä tai vaihdat työpaikkaa jos ei onnistu. Noita tulee ja menee.

Mitä todella raskauttavaa olet tehnyt, jos sinun on pitänyt vaihtaa työpaikkaa?

Vierailija
40/306 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ootte panneet?