Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako teillä nukkua kun nukuttaa? Riita miehen kanssa...

Vierailija
20.04.2025 |

MINUN lapsesta...

Teini heräsi 11 jälkeen ja sanoi, että väsyttää vieläkin. Itsehän kehotin aamupalan jälkeen, että mene vielä lepäämään. Tunti sitten kömpi luolastaan etsimään ruokaa. 

Mies ei ymmärrä miksi annan pojan nukkua päivällä, koska kuulemma ei nuku sitten yöllä. Huusi tästä mun lapselle yksi ilta, kun poika olisi jäänyt pelaamaan, että peli pois ja nukkumaan ja päivällä et nuku. 

Mä olen eri mieltä. Hyvä kun nukkuu silloin kun nukuttaa. Mun mielestä aivot tarvitsee lepoa. Sitä paitsi mun lapselle ei tarvitse huutaa. Olin vihainen kun kuulin tuosta. 

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas semmoista uusperhesäätöä. Onneksi ei tarvitse kestää tuommoista. Kun on oma alkuperäinen ydinperhe, kaikki on ihanaa.

22/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun just silloin ku huvittaa! 😎 Ei onnistunu miäs viime yönäkään herättämään, vaikka kahdella viestillä yritti 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas semmoista uusperhesäätöä. Onneksi ei tarvitse kestää tuommoista. Kun on oma alkuperäinen ydinperhe, kaikki on ihanaa.

Noin tyhmällä ihmisellä kaikki on ihanaa kun ei tyhmyyden vuoksi tajua ongelmia.

Vierailija
24/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin mutta näin vapaa-päivänä antaisin itseni ottaa pikku nokosia. Mutta annapas olla kun vähän ehtii vaipua uneen, niin joku whatsapp ryhmä alkaa huutaa puhelimessa ja eikä siinä mitään jos joskus mutta ihan joka kerta.

Mitäs lataat semmoisia paskasovelluksia.

Vierailija
25/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Asun yksin  💖

Vierailija
26/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin tyhmällä ihmisellä kaikki on ihanaa kun ei tyhmyyden vuoksi tajua ongelmia.

Itse olet se tyhmä joka et ole osannut pitää ihmissuhteitasi kasassa.

Vierailija
27/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun yksin mutta näin vapaa-päivänä antaisin itseni ottaa pikku nokosia. Mutta annapas olla kun vähän ehtii vaipua uneen, niin joku whatsapp ryhmä alkaa huutaa puhelimessa ja eikä siinä mitään jos joskus mutta ihan joka kerta.

Et sitten osaa laittaa puhelinta äänettömälle?

Jos teen nuo kaikki esivalmistelut niin stressaanun siitä niin paljon ettei uni tule. Sen pitää tulla spontaanisti.

Vierailija
28/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini vielä kasvaa pituutta ja kokoa, tarvitsee unta. Kukapa meistä ei tarvitse riittävästi unta.

Vierailija
29/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sinun sitten muuttaa lapsesi kanssa omaan asuntoon kun kerran et salli että mies komentaa omassa kodissaan asuvia henkilöitä? Tämän takia nämä uusperhe kuviot ei koskaan toimi kun aina nainen on sitä mieltä että mies ei saa komentaa ja kasvattaa minun lasta vaikka mies joutuu tämän lapsen elämän maksamaan joko suoraan tai välillisesti siinä vaiheessa kun äiti käyttää rahansa lapseen ja jättää oman osuutensa yhteisistä kuluista maksamatta joka tarkoittaa sitä että miehen on pakko maksaa ne

Vierailija
30/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nukkua, mutta ei saa yökausia pelata. Vanhemman tehtävä on laittaa rajat yökuppelehtimiseen, teini ehtii kyllä pelata riittävästi ja olla puhelimella muina aikoina kuin yöllä. 

Miesystäväsi on siis tässä asiassa oikeilla jäljillä, mutta tapa jolla ilmaisee itseään, on väärä.

Vierailija
31/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa nukkua. Meillä aikuisetkin nukkuvat viikonloppuisin esimerkiksi enemmän kuin arkena. Keskustelemme asioista emmekä huuda. 

Vierailija
32/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi joi joi, oma rutsainen prinssisi pysyy kulissisuhteessanne juuri niin pitkään kun hänellä on suhteen avulla pääsy groomattaviin lapsiin.

Vierailija
33/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit valvoo alkuyöstä, koska kasvuhormoni erittyy silloin ja haittaa alkuyön nukkumista. Tämä on biologinen, fysiologinen tosiasia. Teinin pitää kuitenkin saada nukkua tarpeeksi (vaikka sitten päikkärien muodossa) jottei hän jää lyhyeksi paatintapiksi.

Tää on paskapuhetta. Erittyy milloin tahansa niin lapsen täytyy nukkua yöllä. 

Vierailija
34/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin se jolle vastasit, mutta häpeä saatanan kusipää. Minulla on kuollut mies vuosia sitten, enkö saisi enää koskaan kokea parisuhdetta? "Olenpas luuseri ja tyhmä kun en saanut pidettyä miestäni elossa?!"

Vierailija
35/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei kukaan pelaa öisin. Sitä on yritetty ja lopetin sen heti alkuunsa.

Vierailija
36/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen on hyvä asia kasvavan lapsen aivoille. Jonkinlainen vuorokausirytmi kuitenkin kannattaa säilyttää, tästä on paljon tutkimusta. Eli ei valvota niitä öitä.

Vierailija
37/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö et pysty mitenkään estämään esim sovelluksen tai puhelimen asetuksista?

Vierailija
38/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitappa kuule äänet pois puhelimesta kun haluat nukkua. 

Vierailija
39/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kirjoittanut kyllä yhtään mitään omista ihmissuhteistani. Sun kommentit kertoo koko ajan enemmän sun tyhmyydestä. Ota pää pois perseestä ja koita elää todellista elämää.

Vierailija
40/82 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa laittaa puhelinta äänettömälle?

Jos teen nuo kaikki esivalmistelut niin stressaanun siitä niin paljon ettei uni tule. Sen pitää tulla spontaanisti.

Ei jumalauta. Kyllä on joillakin vaikea elämä. Kuinka tyhmä sä oikein olet? Onpa kauheasti esivalmisteluja laittaa puhelin äänettömälle. Kaikkia luuseripaskoja se leipä elättääkin.