Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt naisen oikeasti piehtaroivan orgasmeissa hullun lailla?

Vierailija
20.04.2025 |

Esim. ryhmäseksissä. Ja siis oikeasti eikä mitään tekohuutoa miesten mieliksi

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, saatan huutaa ja vaikertaa, piehtarointia en niinkään harrasta. Eilen nuori fwb-mieheni pani minua niin että nyyhkytin ja huusin, meinasi taju lähteä. N62

Hyi helvetti. Kuvottaa ajatuskin!

Vierailija
42/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, nainen oli parisuhteessa oleva hotwife. Ensimmäisen kerran pelästyin kun meni vähäksi aikaa jonkinlaiseen pyörtymisen kaltaiseen tilaankin orgasmien jälkeen, silmät oli auki mutta aivan tiedoton ja pupillit pyörähtänyt ylös osittain luomien alle. Pillu saattoi myös supistella orkuissa niin, että sai tosissaan työntää kalua sisään kun oli niin tiukkana.

*Nainen revotti tiedottamana, silmät auki, pupillien pyörähtäessä luomien alle* Kuulostaa lähinnä jonkinlaiselta sairaskohtaukselta...- Epilepsia?-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on erilaisia, orgasmit on erilaisia. Ja totta on että se orgasmin huippuhetki on yleensä ennemminkin jähmettymistä, mahdollinen piehtarointi ennen sitä.

T. Lesbo

Vierailija
44/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman aiheen vierestä mutta mulla on aika epävarma olo kun ääntä lähtisi kyllä seksin aikana jos tuntuu hyvältä, mutta olen saanut siitä ihmettelevää ja pilkkaavaakin kommenttia aiemmin, että se on jotain esittämistä. Orgasmin tullessa kyllä nimenomaan en voi mitään ääntä pitää ja lihakset jännittyy. Tuntuu että miehen kanssa orgasmit jää tosi pliisuiksi tai kokonaan pois nykyään kun häpeän ja varon etten liiku tai ääntele liikaa 😐

Vierailija
45/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman aiheen vierestä mutta mulla on aika epävarma olo kun ääntä lähtisi kyllä seksin aikana jos tuntuu hyvältä, mutta olen saanut siitä ihmettelevää ja pilkkaavaakin kommenttia aiemmin, että se on jotain esittämistä. Orgasmin tullessa kyllä nimenomaan en voi mitään ääntä pitää ja lihakset jännittyy. Tuntuu että miehen kanssa orgasmit jää tosi pliisuiksi tai kokonaan pois nykyään kun häpeän ja varon etten liiku tai ääntele liikaa 😐

Kun rakastelemisen aikana tuntuu kovasti hyvältä, niin nainen on kliimaksissa (tai mies on orgasmissa). Mikäli "ääntä lähtee" harkinnanvaraisesti niin se on teatraalista ääntelyä, feikkaamista.

Vierailija
46/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hotellin tansseissa hoikan sirokokoisen, eronneen nelikymppisen naineena, joka oli ollut usean kuukauden ilman seksiä,

Kun hän sitten tanssi-illan jälkeen yöllä ratsasti hotellihuoneessa isolla kalullani, niin saadessaan orgasmin  hän huudahti ja jotenkin rojahti päälleni ja tuo hento nainen työnsi seinää niin, että koko sänky siirtyi ja jäi sitten päälleni huohottamaan

Kun nainen toipui, niin käänsin hänet alleni ja panin niin, että sänky notkui ja paukkui, nainen huohotti allani ja hänen kyntensä painuivat kipeästi selkänahkaani

Ei siis mitään teatraalista huutamista, mutta kyllä naapurihuoneissa varmasti arvattiin mitä meidän huoneessa tapahtui

Vierailija
47/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, saatan huutaa ja vaikertaa, piehtarointia en niinkään harrasta. Eilen nuori fwb-mieheni pani minua niin että nyyhkytin ja huusin, meinasi taju lähteä. N62

Saatko yleensä pelkässä yhdynnässä helposti orgasmin vai vaatiko pidempikestoisen yhdynnän ja onko miehen peniksen koolla merkitystä orkun voimakkuuteen ?

M.

Vierailija
48/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Kuvottaa ajatuskin!

Hyivetti stalkkasi ja trollasi jo vuosia sitten muillakin alustoilla. Tekee jaloa työtään täälläkin.

Vierailija
49/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kolmella sisarella todella mykistävän kauniin orgasmin, jokaisella useitakin kertoja, 1) omalla suloisella vaimollani, 2) entisellä tyttöystävälläni ja 3) ystäväperheen rouvalla, joka rentoutti suloisen vittunsa saunassa joka kerran ja nousi orgasmin saadessaan varpailleenkin. 

Siis ovatko nämä kaikki siskojasi? Sairasta menoa teidän perheessä.

Ja jos jaksat pitää suuren salaisuuden, kerrottakoon vielä, että kaikki SISARET ovat vielä muutenkin käsittämättömän kauniita, mutta kaikkein kaunein on heidän vittunsa. 

Vierailija
50/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en nyt varsinaisia piehtaroi orgasmissa. 

Mutta kunnon orgasmissa kyllä selkä kaartuu, asennosta riippuen saatan puristaa reisillä, jalkaterät oikenee ja varpaat kipristelee sekä etenkin jalat alkaa täristä. Ekoilla kerroilla ajattelin tärinän johtuvan tuosta, että puristan reisillä mutta ei kyllä se johtuu orgasmista.

Ja ynisen ja voihkin täysin tahattomasti. 

Itse saan pienemmän peniksen omaavan miehen kanssa voimakkaammat orgasmit. 

N30

Vierailija
51/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lukinnut minut orgasmin tullessa jaloillaan, kietomallla jalat  jalkojeni tai paikaroitteni ympäri puristaen jäätävästi itseään vasten. Kun lähärissä selkä nousi kaarelle kietoi jalkansa pakaroitteni ympärille ja rutisti voimalla itseään vasten pillun ahmiessa kulliani sisäänsä.  Sama juttu päällä ollessaan, kietoi jalat jalkojeni  ympäri ja puristi yhteen lukiten minut täysin. Siitä puristi itseään jäätävästi kulliani vasten, lantion vatkatessa ja pillun lypsäenssä kivikovaa kaluani yhä syvemmälle. Siten orgasmien tullessa ja aikana  olin täysin lukittuna enkä pystynyt liikkumaan ollenkaan. Pti ottaa vastaa kaikki rutuistus ja myllytys mitä tuli. Orgasmit päättyi aina pieneen kuolemaan, eli vaimo ikäänkuin kivettyi paikalleen kaikki lihakset kivikovina. En usko, mitenkään muuten voi saada kaikkia, aivan kaikkia,  lihaksia kivikoviksi samaan aikaan. Sitten näiden jälkeen aivan puhki. Nuorempana aivan jäätävä rutistus ja myllytys, vasta 40v jälkeen alkoi vähän hiipumaan. Krampannut ja kramppaa orgasmin tullessa vieläkin,samoin pillu puristaa edelleen voiimalla kullia tai sormia rutistaen. 

Vierailija
52/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! just koko pääsiänen naitu ja nuoltu uutta nais ystävää ja nähty kun huutaa ja piehtaroi orgasmeissa!!

sitten exäkin jo halusi munaa ja orgasmeja ;)

Vierailija
53/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette katsoneet videoita netistä, tosielämässä tuollaista ei tapahdu.

Noin on. Mitä väkevämpi kliimaksi sen lähempänä kinkku on tajuttomuutta/tiedottomuutta. Ei kilju ei riehu, mutta kouristelee, kuten: Selkä menee kaarelle, pakarat pingottuvat, reidet jäykistyvät, jalat (varpaista kantapäähän) oikenee pitkäksi, varpit menevät kippuraan, vatsalihakset jäykistyvät, niska jäykistyy (pää taaksepäin taipuneena).

Jep!

Kuvaus kertoo, miksi hiukan sairasteleva puoliso ei halua läheskään aina loppuun saakka, varsinkaan aamulla. Menee kuulemma lähes koko päivä pilalle, kun pää on aivan pönttönä.

Hiukan pelästyin ekalla kutittelulla aikanan...

Vierailija
54/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastelemisen aikana tuntuu kovasti hyvältä, niin nainen on kliimaksissa (tai mies on orgasmissa). Mikäli "ääntä lähtee" harkinnanvaraisesti niin se on teatraalista ääntelyä, feikkaamista.

Mutta ei sitä lähde harkinnanvaraisesti vaan kun keskityn siihen etten menetä kontrollia niin että ynisen tai voihkin niin sitten en pääse sinne orgasmiinkaan ja menen jotenkin lukkoon ja koko touhu on yhdentekevää tai ahdistavaa 🙁

Vierailija
55/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on. Mitä väkevämpi kliimaksi sen lähempänä kinkku on tajuttomuutta/tiedottomuutta. Ei kilju ei riehu, mutta kouristelee, kuten: Selkä menee kaarelle, pakarat pingottuvat, reidet jäykistyvät, jalat (varpaista kantapäähän) oikenee pitkäksi, varpit menevät kippuraan, vatsalihakset jäykistyvät, niska jäykistyy (pää taaksepäin taipuneena).

Jep!

Kuvaus kertoo, miksi hiukan sairasteleva puoliso ei halua läheskään aina loppuun saakka, varsinkaan aamulla. Menee kuulemma lähes koko päivä pilalle, kun pää on aivan pönttönä.

Lisäyksenä, 'työ tekijäänsä kiittää' ja kyseisen ilmiön näkevänä se on varsin palkitsevaa.

Vierailija
56/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep!

Lisäyksenä, 'työ tekijäänsä kiittää' ja kyseisen ilmiön näke

Näin on. Kun tyttöystävä sai jo ekalla kerralla järkyttävän seisauttavan orgasmin naidessa, oli tämä silloinen nuorimies ihmeissään ja ikuisesti koukussa naisen orgasmeihin.Siitä lähtien seksin päämääräksi  tuli nauttia nykyisin vaimona olevan orgasmeista. Ja on niistä pitkän parisuhteen aikana nautittukin.

Vierailija
57/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on erilaisia, orgasmit on erilaisia. Ja totta on että se orgasmin huippuhetki on yleensä ennemminkin jähmettymistä, mahdollinen piehtarointi ennen sitä.

T. Lesbo

Itselläni ei tule ollenkaan jähmettymisiä. Laukasta piehtarointiin huutaen.

Vierailija
58/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, nainen oli parisuhteessa oleva hotwife. Ensimmäisen kerran pelästyin kun meni vähäksi aikaa jonkinlaiseen pyörtymisen kaltaiseen tilaankin orgasmien jälkeen, silmät oli auki mutta aivan tiedoton ja pupillit pyörähtänyt ylös osittain luomien alle. Pillu saattoi myös supistella orkuissa niin, että sai tosissaan työntää kalua sisään kun oli niin tiukkana.

Olisiko sattunut sama.  Nainen sai jonkun epilepsia tms kohtauksen.  Luulin myös että sai orgasmin, mutta selvisi hiukan myöhemmin mikä oikeasti oli.

Vierailija
59/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lesbo

Itselläni ei tule ollenkaan jähmettymisiä. Laukasta piehtarointiin huutaen.

Mulla samaa.  Huudan kovasti jippiaijeeeeee ja samalla heitän stetsonin seinään että pläjähtää.

Vierailija
60/69 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi.  Puoliso on pitkään pidätellyt ääniä lastenkin takia.  Sitten hotellissa takaapäin vauhti kiihtyi ja alkoi vaikeroida, minä viisaana kysyin "sattuuko". No ei kuulema sattunut mutta paras kiihko loppui kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän