Oletko koskaan nähnyt naisen oikeasti piehtaroivan orgasmeissa hullun lailla?
Esim. ryhmäseksissä. Ja siis oikeasti eikä mitään tekohuutoa miesten mieliksi
Kommentit (69)
Vaikea hahmottaa mitä meinaat piehtaroimisella, mutta kyllä hyvä orgasmi mut saa äänekkääksi. Ja riippuu asennosta miten paljon liikun.
Mita luulet? Mina kotosi kongo ja housu jatti koko kurpa ja mina jaksa pana vaika kuinka kauan.
Minä olen riehuja. Saatan myös huutaa. En voi sille mitään, että olen tällainen. Tosin en haluaisikaan olla muuta kuin mitä olen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä "hullun lailla", mutta aika usein oma vaimoni riuhtoilee, voihkii ja huutaakin, kun sidontaleikeissä hän on sänkyyn X-asentoon kiinnitettynä vibra haarovälissä. Ei kestä millään 30 minuutin pakko vibrausta ilman valtavaa peuhaamista. Satulavibraan kiinnitettynä 15min riittää siihen että hän suostuu kaikkeen mitä pyydän 🙂
X asento satusetä iski taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä "hullun lailla", mutta aika usein oma vaimoni riuhtoilee, voihkii ja huutaakin, kun sidontaleikeissä hän on sänkyyn X-asentoon kiinnitettynä vibra haarovälissä. Ei kestä millään 30 minuutin pakko vibrausta ilman valtavaa peuhaamista. Satulavibraan kiinnitettynä 15min riittää siihen että hän suostuu kaikkeen mitä pyydän 🙂
Silittääkö kalsaritkin ja laittaa makkaravoileipiä?
Ei silitä, emme syö makkaraa, leipää kyllä, mitähän ajattelit kysymykselläsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X asento satusetä iski taas!
Jos en löydä tämän x-asentotarinan uutta variaatioita jokaisella patstavierailullani täytyy myöntää että olen hivenen pettynyt. Onneksi yleensä näin ei käy, ja monesti setä on myös täti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen riehuja. Saatan myös huutaa. En voi sille mitään, että olen tällainen. Tosin en haluaisikaan olla muuta kuin mitä olen.
AP kysyi otsikossaan: "Oletko koskaan nähnyt naisen oikeasti piehtaroivan orgasmeissa hullun lailla?"
Kukaan nainen ei "piehtaroi" eikä riehu eikä kilju kun hän on kliimaksina huipulla, ei "hullun lailla", eikä terveen lailla. He jotka näyttelevät aktin aikana kiihkoa ovat riehujia, he saattavat riehumisen lisäsi myös kiljua/huutaa, raapi miestä, yms, jne.
Pyhän toimituksen aikainen hiljentyminen rauhoittuminen on fakta, joka on neurologisin tutkimuksinkin selvitetty. Ei koske feikkaajia tietenkään.
https://en.wikipedia.org/wiki/La_petite_mort
"La petite mort (kirjaimellisesti 'pieni kuolema') on ilmaisu, joka viittaa lyhyeen tajunnan menetykseen tai heikkenemiseen, ja nykykielessä se viittaa nimenomaan orgasmin jälkeiseen tuntemukseen, jota verrataan kuolemaan."...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kysyi otsikossaan: "Oletko koskaan nähnyt naisen oikeasti piehtaroivan orgasmeissa hullun lailla?"
Kukaan nainen ei "piehtaroi" eikä riehu eikä kilju kun hän on kliimaksina huipulla, ei "hullun lailla", eikä terveen lailla. He jotka näyttelevät aktin aikana kiihkoa ovat riehujia, he saattavat riehumisen lisäsi myös kiljua/huutaa, raapi miestä, yms, jne.
Pyhän toimituksen aikainen hiljentyminen rauhoittuminen on fakta, joka on neurologisin tutkimuksinkin selvitetty. Ei koske feikkaajia tietenkään.
"La petite mort (kirjaimellisesti 'pieni kuolema') on ilmaisu, joka viittaa lyhyeen tajunnan menetykseen tai heikkenemiseen, ja nykykielessä se viittaa nimenomaan orgasmin j
Taidan sitten olla ainoa, jos kerran kukaan ei riehu ja minä riehun. Ihan omissa oloissanikin orkkuni ovat sellaiset. Siitä kun rauhoitun, olen pitkään toisissa maailmoissa, aivan rento ja vetelä myös aivoista. Olenko satuolento vai orgasmini vääränlaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"La petite mort (kirjaimellisesti 'pieni kuolema') on ilmaisu, joka viittaa lyhyeen tajunnan menetykseen tai heikkenemisee
Joskus naiset feikkaavat myös itselleen.
Kyllä, saatan huutaa ja vaikertaa, piehtarointia en niinkään harrasta. Eilen nuori fwb-mieheni pani minua niin että nyyhkytin ja huusin, meinasi taju lähteä. N62
Olen nähnyt kolmella sisarella todella mykistävän kauniin orgasmin, jokaisella useitakin kertoja, 1) omalla suloisella vaimollani, 2) entisellä tyttöystävälläni ja 3) ystäväperheen rouvalla, joka rentoutti suloisen vittunsa saunassa joka kerran ja nousi orgasmin saadessaan varpailleenkin.
Mä olen äänekäs ja piehtaroin ennen orgasmia eli siinä tunteessa, kun tuntuu niin hyvältä että haluaa laueta, mut toisaalta ei, kun sitten se hyvä olo loppuu. Sitten kun se varsinainen orkku tulee, niin silloin olen hiljaa tai uikutan, joskus selkä menee kaarelle ja sitten jos mies jatkaa mun sisällä, niin voi tulla sellaista pitkää alakropan värisemistä ja pieniä lisäorkkuja. Tuntuu niin hyvältä!
En tiedä mitä "hullun lailla" kiemusteleminen tarkoittaa, ihmiset reagoivat eri tavoin, jotkut vartalolla vomakkaammin kuin toiset. Aina se orgasmi on havaittavissa. Kerran on käynyt niin, että nainen pyörtyi heti orgasmin jälkeen - ilmeisestikin hyperventilaation seurauksena
olen saanut sellaisen, että husin aivan järkysti, ja tosellakin selkä kaarelle nousi, ja puristin täkkiä aivan rystyset valkoisina.
Mies laittoi äkkiä ikkunan kiinni, mutta kyllä naapurit kuulivat varmasti.
Useampi tuhat kertaa nauttinut vaimoni pienistä kuolemista. Hän on saanut seksin aikana vain kerran ja rajusti. Ei nyt ole varsinaisesti piehtaroinut, mutta pillu ahminut ennen orgasmia sormia tai kullia epätoivoisesti riipien sisäänsä kuin hukkuva tarttuu oljenkorteen. Epätoivoisena tehnyt kaikkensa jotta vapattava orgasmin on lähtenyt liikkeelle. Kun sitten lähtenyt on supistellut rajusti, selkä kaarella ja kaikki lihakset kivettyneet jännityksestä. Ja varmaan hengityskin kun hetkeen ei ole kuulunut pihaustakaan ja senkin jälkeen vain syvä huokaus.. Saanut käytännössa kaikki orgasmit samalla kaavalla, oli sitten saanut suuseksillä ja sormettaen tai naidessa. Minun tehtäväni ollut viedä hänet tuonne rajalle ja sen jälkeen nauttia kiimaisesta elämyksestä ja rajusta orgasmista. Ihan parhautta.
Miljoona poke elokuvaa katsottu,minä vannon että yhdessä niistä nainen sai oikean orgun.Minä kun panen niin naiset saa sarjaorgut, kullini joutuu puristuksiin kun naisten pillut sykkii orgasmin voimasta,pelottavaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silittääkö kalsaritkin ja laittaa makkaravoileipiä?
Ei silitä, emme syö makkaraa, leipää kyllä, mitähän ajattelit kysymykselläsi?
Jos kerran suostuu kaikkeen, mitä pyydät. Siksi kysyin, kun itse olisin saattanut joskus pyytää esimerkiksi tuollaisia asioita. Miksette muuten syö makkaraa? Leikkeleitä edes?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt kolmella sisarella todella mykistävän kauniin orgasmin, jokaisella useitakin kertoja, 1) omalla suloisella vaimollani, 2) entisellä tyttöystävälläni ja 3) ystäväperheen rouvalla, joka rentoutti suloisen vittunsa saunassa joka kerran ja nousi orgasmin saadessaan varpailleenkin.
Siis ovatko nämä kaikki siskojasi? Sairasta menoa teidän perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona poke elokuvaa katsottu,minä vannon että yhdessä niistä nainen sai oikean orgun.Minä kun panen niin naiset saa sarjaorgut, kullini joutuu puristuksiin kun naisten pillut sykkii orgasmin voimasta,pelottavaa hommaa.
Tuossa tarinassa ainoastaan ensimmäiseen pilkkuun asti puhuit totta. Sen jälkeen suolsit pelkkää paskapuhetta.
Olen itse se nainen. Ryhmäseksiä en harrasta.