Pääsiäisen itsetuntoketju: mihin asiaan itsessäsi olet tyytyväinen?
Kommentit (12)
Olen siivonnut koko kämpän ikkunoita myöten. Pääsiäisenä on aikaa käydä vaatekaapit läpi ja tehdä vähän isompi suursiivous. Ennen joulua en ikinä siivoa perussiivousta enemmän.
Olen ikäisekseni kaunis ja olen myös tyytyväinen, että lasteni elämä on hyvin.
En ole rikas, mutta minulla on kyky selvitä ja esim matkustella vähälläkin rahalla turvallisesti.
Välit aikuiseen tyttäreen on hyvät.
Minulla on kiva koti ja osaan somistaa sen esim. pääsiäiseksi. En ole huippukokki mutta osaan leipoa ja kokata jonkin verran. Kuulostaa aika perinteiseltä, mutta olen tyytyväinen näihin.
Nautin elämästäni.On ollut paljon töitä mutta lopussa kiitos seisoo.
Autoin sisaruksen tyttöä ostamaan oman kodin.
Putsasin omat tilit ,mutta on vaan niin kiva olla hänen takiaan.
Muutto heinäkuussa ihanimpaan kaksioon pohjakerroksesta Tukholman esikaupunkialueella. Turvallinen se uusi alue.
Minun murheet loppui nyt. Aina vaan pelotti kun yksin asuu ja on muukalaisten ympäröimänä.
Siihen kuinka analyyttinen olen ja pystyn selviytymään vaikeistakin asioista. On myös paljon empatiaa ja ymmärrystä kanssaihmisiä kohtaan. Kuitenkin minulla on kyky jatkuvasti muokata itseäni ja katson asioita pintaa syvemmältä. Eli on ihanaa huomata kehitystä tapahtuvan vaikka monenlaista haastetta ollut. Elämä opettaa ja on jotenkin niin ihana huomata miten sitten oppii itsestään lisää ja pystyy kääntämään empatian myös itseään kohtaan, asettamaan rajoja yms. Taidan olla iloinen siitä kuka olen vaikka en ollenkaan täydellinen ja pelkoja riittää mutta arvostan monenlaisia asioita itsessäni ja muissa.
Siihen, miten olen tähänastisen elämäni elänyt ja mitä siitä on seurannut. Olen voinut elää omannäköistäni elämää ja pärjännyt siinä paljon paremmin kuin nuorena uskalsin toivoakaan.