Kauanko kykenisit olemaan pelkkä seksilelu?
Jos palkintona olisi vaikka kymmenen milliä. Vammoja tai kovaa kipua ei tuotettaisi, mutta muuten tekisit juuri sen mitä käsketään juuri niin usein kun käsketään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla sellainen pysyvästi, mutta mies kyllästyi, eikä ole halunnut seksiä nyt 3 vuoteen kertaakaan. Eli kokemukseni mukaan mies kyllästyy ja väsähtää ensimmäisenä.
N50+
Ihan mielenkiinnosta kysyn, millaisiin suorituksiin kykenitte ja miten olet ratkaissut tilanteen miehen halujen päätyttyä? Ja millaisin keinoin olet yrittänyt lämmitellä miestä uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla sellainen pysyvästi, mutta mies kyllästyi, eikä ole halunnut seksiä nyt 3 vuoteen kertaakaan. Eli kokemukseni mukaan mies kyllästyy ja väsähtää ensimmäisenä.
N50+
Lisäksi mä elätin sitä miestä.
Nykyään olen masentunut, kun tuntuu, etten voisi kelvata kenellekään miehelle seksiin, että olen liian vastenmielinen, ruma tms.
N50+
Tokkopa nyt sentään, eiköhän tuossa ole tullut omien kykyjen raja miehellä vastaan ja nyt on häntä koipien välissä. Ymmärrän kyllä surun, mutta saisitko vaikka luvan hoitaa halusi vieraan kanssa jos oma ei ole enää kyvykäs?
Tulee vanha vitsi mieleen, asetlema kuin leffassa "Vain Yksi Yö".
Eli rikas äijä ehdottaa köyhälle nuorelle parille tarjousta jossa antaisi millin jos sais olla neidon kanssa yön. Haikailujen jälkeen neito hyväksyy tarjouksen vaikkei kundi pidä ajatuksesta, sehän on vain yks yö ja milli on aina milli joka muuttaisi heidän elämän.
Vastauksen saaneena rikas äijä sitten kysyy et mites olis poskeen otto parilla kympillä? Neito raivostuu ja sanoo et "Minkälaisena naisena sä mua oikein pidät?", johon äijä vastaa et sehän on jo tullut selväksi, nyt vain neuvotellaan palvelun laajuudesta ja hinnasta.
Lisäksi mä elätin sitä miestä.
Nykyään olen masentunut, kun tuntuu, etten voisi kelvata kenellekään miehelle seksiin, että olen liian vastenmielinen, ruma tms.
N50+