Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panokaveri järkyttyi suihkussa

Vierailija
20.04.2025 |

Oltiin nussittu ja päätettiin mennä suihkuun. Ehkä jatkaa siellä. Miehellä oli muna pystyssä jo. Tapojeni mukaan menin viemärin ylle hajareisin ja kusin. Muna lerpahti miehellä heti. Treffit päättyivät siihen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas outo panokaveri. Sinähän säästit puhdasta vettä WC-säiliöllisen verran. Lisäksi tuo toimitus on tosi kaunista katseltavaa.

Vierailija
2/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiihottavaa katsella, kun nainen pissaa! Vielä kiihottavampaa, jos olis itse ollu alla!

M42

Vierailija
4/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan, kuten muunkin suvullisesti lisääntyvän eliökunnan conditio sine qua non eli välttämätön ehto ja maailman luonnollisin asia, on juuri seksi. Silti täällä käy väärälle raiteelle joutuneita yököttelemässä seksiä.

Oikein tuntevat tarvetta stalkata myös SEKSIPALSTALLA, vaikka ei luulisi heillä olevan tänne mitään kiinnostusta. Eivätkö ollenkaan tajua, kuinka RISTIRIITAISEN kuvan itsestään antavat sisaret, joilla on ihanan kauniit sukupuolielimet, joita he inhoavat ja halveksivat? 

Vierailija
5/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa kuseminen on moukkamaista epäsiuatiä  käytöstä ja kohta haisee koko suihku. 

Vierailija
6/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tost mie tykkää

Vierailija
7/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golden shower i ole kaikkien mieleen. Ap  vähä tilannetajua.

Vierailija
8/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkussa kuseminen on moukkamaista epäsiuatiä  käytöstä ja kohta haisee koko suihku. 

Jos on muovimatto, voi alkaakin haista. Klikkerilattia ei ole huok oinen, eikä lattiakaivon ritiläkansi.

Vierailija
9/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helv... omituista, jos mitään sanomatta teit noin, ei taida hissi nousta ihan ylös asti?

Vierailija
10/24 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin kiihottavaa katsella, kun nainen pissaa! Vielä kiihottavampaa, jos olis itse ollu alla!

M42

Minustakin oli erityisen kaunista katsella, kun vaimoni jo aikuinen kummityttö mökillä näytti TIETOISESTI suloista vittuaan minuun päin kääntyneenä käydessään kyykkypisulla ennen saunaa. Ei sillä, että pissaaminen sinänsä olisi jotakin erityistä, vaan sillä, että hän sai parhaalla tavalla herttailtua näyttämällä aivan avoimen ihanan vittunsa. Ja erityisen voimakkaalta se tuntui, koska hän aina teki sen hitaasti ja YSTÄVÄLLISYYTTÄÄN ilahduttaakseen minua.

Vierailija
11/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Minustakin oli erityisen kaunista katsella, kun vaimoni jo aikuinen kummityttö mökillä näytti TIETOISESTI suloista vittuaan minuun päin kääntyneenä käydessään kyykkypisulla ennen saunaa. Ei sillä, että pissaaminen sinänsä olisi jotakin erityistä, vaan sillä, että hän sai parhaalla tavalla herttailtua näyttämällä aivan avoimen ihanan vittunsa. Ja erityisen voimakkaalta se tuntui, koska hän aina teki sen hitaasti ja YSTÄVÄLLISYYTTÄÄN ilahduttaakseen minua.

Te olette eläimiä!

Vierailija
12/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitpä aika sikamaisen tempun sivistyneelle miehelle. Ymmärrätkö edes hävetä, kun näin vielä julkaiset törkeytesi kaikelle kansalle.

Vierailija
13/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vielä paskan vääntänyt siihen kaivonkannelle, ehkä se kalu ois siitä ponnahtanut pystyyn.

Vierailija
14/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Pyydä häntä lannoittamaan mökin nurmikkoa. Joka kerta vain eri paikkaan, ettei tule liian voimakas typpilannoitus. 

Vierailija
15/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo temppu kiihottava katsella luonnossa, mutta vain siellä. Sisätiloissa jää kyllä niin takuu varmasti muutamastakin kerrasta haju leijumaan. Eikä auta kaakelilattiat ei mitkään muutkaan asiat.

Vierailija
16/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäks vähä kiihotta mua.  

Vierailija
17/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Te olette eläimiä!

Kaiken lisäksi kummityttö vielä sai itsekin vittuaan näyttäessään olla ihailun kohteena. Naisen voimakas perustarve. Sievää, pökerryttävän suloista.

Luin muuten netistä miehen ihmettelyn, kun Kanarialla muuan suomalainen tyttö esitteli vittuaan häntä lähellä toiselle tytölle sillä varjolla, että sheivatessa oli jäänyt muutamia karvoja. Veti esittelyä varten bikininsäkin syrjään. Eihän tyttö todellisuudessa pyrkinyt esittelemään vajaasti onnistunutta sheivaustaan toiselle tytölle, vaan sen VARJOLLA suloista vittuaan vieraalle miehelle, ja nautti ihailtuna olosta. Ex-Kynis.mies

Vierailija
18/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tiedoksi, että jos menee ensissäkin kusemaan tai paskantamaan miehen edessä, niin osoittaa olevansa alemman tason nainen. Sitten jos tekee vielä jotain niin moukkamaista, että kusee suihkussa, niin sellaista naista ei kunnon mies pysty enää edes panemaan. Jos panee, niin sitten mieskin on joku alempiarvoinen moukka ja olette ansainneet toisenne.

Todellista white trash rakkautta.

Vierailija
19/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusen aina suihkussa, olin sitten kotona, kylässä tai hotellissa.

Vierailija
20/24 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sä olet tämä joka karannut jostain laitoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi