Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruotsin kuningatar Silvialla leikattu vaivaisenluu! Muilla vastaavasta kokemuksia, tapahtuuko leikkaus koskaan ilman nukutusta?

Vierailija
20.04.2025 |

Saa kertoa kokemuksia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta kyllä tuo on paikallispuudutuksessa tehtävä operaatio, ei vaadi nukutusta.

Vierailija
2/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattu ja menee vaan pahemmaksi. Kipeä ja isompi ! Harvoin onnistuu nämä leikkaukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kahdeksankymppisenä alkaisi leikkaukseen. 

Vierailija
4/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä leikattiin viime vuonna, puudutuksessa tehtiin. Äiti on yli 80v. Lievää liikerajoitusta jäi, mutta kivut lähti ja nyt mahtuu kengätkin jalkaan. Helpotti paljon.

Vierailija
5/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä leikattiin viime vuonna, puudutuksessa tehtiin. Äiti on yli 80v. Lievää liikerajoitusta jäi, mutta kivut lähti ja nyt mahtuu kengätkin jalkaan. Helpotti paljon.

Kiitos positiivisesta vastauksesta! Olen itse 50v ja kärsinyt jo pitkään, et sinne leikkaukseen pitäis päästä. t.ap

Vierailija
6/6 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos positiivisesta vastauksesta! Olen itse 50v ja kärsinyt jo pitkään, et sinne leikkaukseen pitäis päästä. t.ap

Toipumisaika oli pitkä, taisi olla 8 viikkoa kepeillä ja vain kevyellä varauksella kengän kera, mutta nopeasti se aika kuitenkin kuulemma meni. Ja nyt parempi kuin ennen leikkausta, joten kannatti.