Ei ole minullakaan älypuhelinta eikä tule olemaan
Minulla on lisäksi ikivanha, mekaaninen kirjoituskone.Omistan toki kannettavan tietokoneen.Kannettavalla vaan ei ole asennettuna mintään tekstinkäsittelyohjelmaa.Naputtelen tekstit erittäin mielelläni tuolla vanhalla mekaanisella kirjoituskoneella.Onnistuin hankkimaan siihen uusia värinauhojakin.
Kommentit (80)
Minulla on Nokia 206 ja hyvin ajaa asiansa. Voin soittaa ja ottaa vastaan puheluita. Tekstarinkin sillä voi laittaa.
- n69v -
Vierailija kirjoitti:
Maailma pysyy teille kiinni!
Ei näköjään.
Täälläkin hän häärii, sanassa kuin me muutkin.
Sillä rahalla mikä menee paperisten laskujen tilaamisen lisämaksuihin ja laskujen maksupalveluun viemiseen vuodessa, ostaisi jo älypuhelimen.
Te, jotka ilkuytte heitä, joilla ei ole älypuhelimia eikä muita viimeisintä teknologiaa olevia laitteita. Tuotatte itse järkyttävät määrät ongelmajätettä, kun pitää joka vuosi hankkia uusi kännykkämalli jne. Eikö kestävä kulutus ole juuri sitä, että käytetään jo olemassa olevat laitteet loppuun, sitten hankitaan uusi? Mutta tätähän juuri teknojätit haluavat - luodaan turhia tarpeita ihmisille, koska kuluttaminen on kaiken keskiössä. Siinä ei ympäristötekijät paljoa paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään.
Täälläkin hän häärii, sanassa kuin me muutkin.
Jospa sillä on joku vanha tietokone, putkinäytöllä tietenkin.
Tunnuslukutaulukoista luovutaan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Sillä rahalla mikä menee paperisten laskujen tilaamisen lisämaksuihin ja laskujen maksupalveluun viemiseen vuodessa, ostaisi jo älypuhelimen.
Tietokoneellahan nuo hommat voi hoitaa myös.
Miks et muuta maahan jossa voi ottaa lankapuhelimen?
Vierailija kirjoitti:
Miten tänne kommentoitte?.
Tätä sivustoa voi käyttää tietokoneella ja sellainenhan aloittajalla on.
Onko Nokian 3210 uudistettu versio hyvä ja helppokäyttöinen? Peruspuhelin hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka maksan laskut tietokoneella (enkä puhelimella) saan ne sähköisinä esim. OmaPostiin, sähköpostiin tai palveluntarjoajan palveluun (mistään ei mene laskutustavan lisämaksua), en muista koska olisin viimeksi saanut paperilaskun.
Minulla on älypuhelin muttei minkäänlaista tietokonetta. En ole kirjautunut millekään somealustoille ja maksan laskut maksupalvelun kautta. Nykyinen puhelimeni on viisi vuotta vanha ja hyvin toimii. Ja kun tietoni kuitenkin kiinnostavat sinua lukija niin kerron vielä, ettei minulla ole televisiota. Tuttavani sanovat, että minulla on eritt. hyvät yleistiedot. Luen netistä uutisia eri maiden lähteistä. Suomeksi, ruotsiksi, saksaksi ranskaksi ja englanniksi. Tässä tulee esille älypuhelimen hyvä puoli.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jääräpää tekee omalla tavallaan oman elämänsä ja vain oman elämänsä hankalaksi.
Huonosti ja kiireellä suunnitellut laitteet jääräyttävät sen pään.
Vierailija kirjoitti:
se, että nettiä voi selata kotikoneen ison näytön sijasta pieneltä ruudulta, on "maailma"?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tietokoneella voi näitä? Kumma, itse oon tehnyt jo vuosia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen jääräpää tekee omalla tavallaan oman elämänsä ja vain oman elämänsä hankalaksi.
Huonosti ja kiireellä suunnitellut laitteet jääräyttävät sen pään.
Sen takia Apple.