Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele vatsaystävällistä rautavalmistetta

Vierailija
19.04.2025 |

Kerätään tähän suosituksia hyvin siedetyistä rautavalmisteista. Ostin tänään Life:sta Ferrolin c:tä missä kasvipohjaista rautaa ja otin juuri ekan annoksen. Toistaiseksi hyvältä tuntuu.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te oikeasti saaneet pelkällä ravinnolla raudan nousemaan _todistetusti_? Sen pitäisi nimittäin olla todella vaikeaa. Eihän näitä valmisteita muuten tarvittaisikaan.

Olen. Aloin syömään nautaa, verilettuja (itse tehtyjä gluteenittomaan jauhoon), maksaa, kasviksia, marjoja, sitruksia. Jätin imeytymistä häiritsevät maitotuotteet, kofeiinin ja gluteenin pois rauta-aterioilta. 

Vierailija
62/64 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikierukka. Voi saada ilmeiseksikin jos runsaat kuukautiset ja alhainen hemoglobiini.

Säästää myös kuukautissuojissa kun ei enää tarvitse ja elämän laatu paranee 100%.

Mulla tää sai aikaan loppumattomat menkat. Vuosin puolisen vuotta koko ajan kunnes eräänä viikkona tuli niin hirveä vuoto, että kierukka tuli ison hyytymän mukana pois. Että ei tämä kierukkakaan kaikkia auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonikierukka. Voi saada ilmeiseksikin jos runsaat kuukautiset ja alhainen hemoglobiini.

Säästää myös kuukautissuojissa kun ei enää tarvitse ja elämän laatu paranee 100%.

Tuo kierukka on sen verran ongelmallinen monille että ei kiitos. Olisi muutenkin kiva jos naistensairauksiin tulisi vihdoinkin muitakin vaihtoehtoja kun kropalle rankat hormonivalmisteet tai leikkaus.  

Vierailija
64/64 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla imeydy tuo ruoasta saatu rauta. Siinäpä sitten ollaan. Onneksi on olemassa infuusiokin, jonka avulla nousee kaikilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi