Suosittele vatsaystävällistä rautavalmistetta
Kerätään tähän suosituksia hyvin siedetyistä rautavalmisteista. Ostin tänään Life:sta Ferrolin c:tä missä kasvipohjaista rautaa ja otin juuri ekan annoksen. Toistaiseksi hyvältä tuntuu.
Kommentit (64)
Ferrodan ja hintakin on kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sideral Folic. On kallis, mutta nostanut rauta-arvoja ainakin minulla hyvin ja useamman kerran. Vatsani on valmiiksi yksi umpisolmu, eikä tämä valmiste ole tuntunut missään. Useita muita valmisteita kokeilleena tätä suosittelen. Voi ottaa mihin aikaan tahansa tai ruoan/juoman kanssa.
Ei tehnyt mulla mitään. Ainoa millä sain ferritiinin ylös oli rautainfuusio.
Kokeilemalla löytää sopivan, edes ne parhaiten suositellut ei toimi kaikilla.
Suosittelen facen raudanpuutteiset - ryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Siis Raudanpuute ryhmä.
Söin jossakin vaiheessa myös maksakapseleita luonnollisuuden nimissä. Muuten hyvä, mutta ferritiiniin ei ollut vaikutusta. Ainoastaan rautavalmisteilla olen saanut arvot nousemaan. -ap
Naudanliha, maksa, veriohukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Raudanpuute ryhmä.
Anteeksi Kullinpuute.
Olen fb:n englanninkielisessä the Iron protocol -ryhmässä. Ainakin aiemmin sieltä sai hyviä vinkkejä mutta en ole viime aikoina seurannut -ap
Lopetin veganismin ja kaikki arvot nousi ihanteellisiksi.
Oletteko te oikeasti saaneet pelkällä ravinnolla raudan nousemaan _todistetusti_? Sen pitäisi nimittäin olla todella vaikeaa. Eihän näitä valmisteita muuten tarvittaisikaan.
Mango Haze on täyttä rautaa, 100% vegaaninen tuote.
Sideral! Ainoa, joka minulla nostanut arvoja, ja tästä ei mitään vaivoja. Työssäni kohtaan raskaana olevia, ja olen hieman kysellyt mielenkiinnosta, jos tämä valmiste ollut käytössä. Kenelläkään ei sivuvaikutuksia, ei mitään vatsavaivoja. Kallis on, mutta toimii. Kannattaa googlata, on uusi valmiste ja imeytyy myöhemmin kuin muut valmisteet, jotka ärsyttävät mahasuolikanavaa.
mulle on sopinut sideral. hitaasti arvot noussut itsellä, mutta koko ajan parempaan päin. ferritiini ehkä 5 yksikköä kuussa kohentunut, nyt jo siis useamman kuukauden verran eli yhteensä enemmän toki. lähtöarvot oli tosi matalat.
Nestemäinen, suomalainen ja edullinen!
Ferroforte 50 mg
Olen kokeillut sata eri tuotetta. Tuosta ei tule vatsa yhtään kipeäksi, toisin kuin kaikista muista.
Jos tota ottaa tuplat, niin saa 100 mg päivässä, mikä usein on suositus. Toi on siitäkin kiva, että jonain päivänä voi ottaa 50 mg, jonain 75 mg ja jonain 100 mg, fiiliksen mukaan.
Ferritiini oli 9 kun aloitin kuurin.
Myös englantilainen Spatone on hyvä mutta tilattava netistä.
Hormonikierukka. Voi saada ilmeiseksikin jos runsaat kuukautiset ja alhainen hemoglobiini.
Säästää myös kuukautissuojissa kun ei enää tarvitse ja elämän laatu paranee 100%.
Sideral forte ei ole aiheuttanut mahaongelmia mutta on ihan hemmetin kallis (yli euron per kapseli) joten jää itselläni jatkossa kauppaan.
Sideral ja puhdistamon triplarauta