Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on pettynyt lapsensa sukupuoleen... Ottaa päähän, sillä itselleni ei ole yhtään lasta suotu.

Vierailija
19.04.2025 |

Miksi yrittää saada lapsia, jos ei kestä sitä ajatusta, että sieltä voi tulla kumpi vain... 

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kaverillas, ap. Poikia ja tyttö. Ei yhtään muunsukupuolista tms strutsia. 

Vierailija
22/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle halaus. Toivottavasti hoidot tuottavat tulosta. 

Kiitos! Toivotaan! Ap

Halaus multakin aplle, kaverillasi ei nyt oikein leikkaa. Minusta voisit ihan rauhallisesti sanoa hänelle, miltä tuntuu kuulla tuollaista täysin tahditonta juttua. 

Ja tietysti: toivottavasti hoidot tepsivät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tabu, mutta tietenkin äiti haluaa tytön. Ei röyhelöiden takia, vaan välttyäkseen epämiellyttävältä käytökseltä. Vain poikia saaneista naisista kasvaa katkeria. 

Tiedän monia naisia joilla on vain poikia, eivätkä he minusta ole yhtään katkerampia kuin muutkaan.

Mun äidillä on vain tyttöjä, ja sitä katkeruuden määrää! Kun ei nimittäin olla tarpeeksi tyttömäisiä hänen makuunsa. Ja hänen makunsa olisi just se vaaleanpunainen vaahtokarkkiballerina.

Että työnnäpä se streotypiasi jonnekin syvälle, että varmasti pysyy siellä.( tämä siis ilmainen tutustumisnäyte epänaisellisuudestani vain teille, ei palautusoikeutta!)

Vierailija
24/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että kärsit lapsettomuudesta, mutta myös ystävälläsi on oikeus tunteisiinsa. 

On kyllä joo, mutta pitääkö ne tunteensa kailottaa ihmiselle, jonka mielen tietää pahoittavansa? Harkintaa saa käyttää.

Vierailija
25/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näyttää pettymyksensä?

Ensin hehkutti että pian sukupuoli on tiedossa ja sen jälkeen vaikeni koko asiasta. Myöhemmin kun toinen ystäväni kysyi, että kumpi on tulossa, ystäväni totesi, että sukupuolella ei ole mitään väliä. Tänään itki minulle puhelimessa, että ei saa ehkä koskaan olla tytön äiti ja pukea tyttöä röyhelöihin. 

Niin. Kyseinen ystäväni tietää lapsettomuudestani ja lapsettomuushoidoistani. Ottaisin riemusta kiljuen vastaan niin pojan kuin tytönkin. Ap

Eli muka aikuinen ihminen haluaa leikkiä nukkeleikkejä röyhelöineen. Tässä nähdään taas, että vanhemmuus ei tarkoita, että ihminen olisi aikuinen.

Olen pienen tyttövauvan äiti ja rakastan pukea lastani nätteihin vaatteisiin. Myöh

Mua nolottaisi olla tämmönen äiti. Nukkeleikit jääneet kesken?

Vierailija
26/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmat sitten osaa olla sieluttomia k*sipäitä! Yksi haluaa, että lapsensa palvoo häntä, toinen haluaa leikkiä lapsellaan nukkeleikkejä. 

Vierailija
27/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tabu, mutta tietenkin äiti haluaa tytön. Ei röyhelöiden takia, vaan välttyäkseen epämiellyttävältä käytökseltä. Vain poikia saaneista naisista kasvaa katkeria. 

Tiedän monia naisia joilla on vain poikia, eivätkä he minusta ole yhtään katkerampia kuin muutkaan.

Mun äidillä on vain tyttöjä, ja sitä katkeruuden määrää! Kun ei nimittäin olla tarpeeksi tyttömäisiä hänen makuunsa. Ja hänen makunsa olisi just se vaaleanpunainen vaahtokarkkiballerina.

Että työnnäpä se streotypiasi jonnekin syvälle, että varmasti pysyy siellä.( tämä siis ilmainen tutustumisnäyte epänaisellisuudestani vain teille, ei palautusoikeutta!)

Minä en toivonut tyttöä minkään nukkeleikin takia, vaan jonkin hankalammin määriteltävän tarpeen takia. Esikoisen kohdalla ei ollut väliä, kumpaa sukupuolta on, toisen kohdalla toivoin eri merkkiä kuin ensimmäinen. Sain lapsia kumpaakin sukupuolta, joten nyt tuntuu, että kaikki on niinkuin pitääkin. Se, mistä itse kukin lapsi pitää, on toissijaista. Tyttäreni ei juurikaan ole leikkinyt nukeilla, eikä se ole minua haitannut. Eipä hän ole röyhelöistäkään välittänyt, joskin vaaleanpunainen on kelvannut sekä hänelle että jonkin verran myös veljilleen.

Enemmän tytön toivomisessa on kyse jonkinlaisesta sukupolvien jatkumosta. Sama juttu miehillä poikien suhteen.

Vierailija
28/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuuden pimeät puolet tulevat tässä näkyväksi. 

Vierailija
29/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vanhemmat sitten osaa olla sieluttomia k*sipäitä! Yksi haluaa, että lapsensa palvoo häntä, toinen haluaa leikkiä lapsellaan nukkeleikkejä. 

Ei hän halunnut lapsensa palvovan häntä, vaan totesi poikalasten palvovan äitejään. Oma kokemukseni tosin on, että myös pienet tytöt "palvovat" äitejään siinä missä pojatkin. Omat vanhemmat ovat lapsille yleensä maailman tärkeimpiä ihmisiä ja he myös näyttävät sen avoimesti.

Vierailija
30/72 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annaskun arvaan ystäväsi on avoimen feministi ja toivoi tyttöä mutta pettyi verisesti kun sai pojan?

Vierailija
31/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annaskun arvaan ystäväsi on avoimen feministi ja toivoi tyttöä mutta pettyi verisesti kun sai pojan?

Tuo ei ole lainkaan feminististä käytöstä. Et ymmärrä sanaa.

Vierailija
32/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet pojat on parasta mitä äidille voi tapahtua <3 kukaan ei palvo äitiä yhtä paljon kuin oma poika 

Just näin!

Vierailija
33/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettajana koulussa ja ehdoton enemmistö villeistä viikareista, joiden kasvattamisesta syntyy harmaita hiuksia on poikia.

Jos tyttö on todella vaikea niin tuppaa tulemaan todella haastavasta perheestä.

Oman kokemukseni perusteella minäkin toivon tyttöä ja sellainen on ilmeisesti tulossa. Toki poikakin otetaan kiitollisuudella vastaan, tärkeintä on terveys. 

Vierailija
34/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettajana koulussa ja ehdoton enemmistö villeistä viikareista, joiden kasvattamisesta syntyy harmaita hiuksia on poikia.

Oman kokemukseni perusteella minäkin toivon tyttöä ja sellainen on ilmeisesti tulossa. Toki poikakin otetaan kiitollisuudella vastaan, tärkeintä on terveys. 

Entä jos saatkin sairaan poikalapsen?

Vierailija
35/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sekä pojan että tytön. Tyttö kuoli.

Vierailija
36/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on tökerö kun sulle avautuu tästä.

Mutta yleensä kaikki kyllä haluaa tyttöjä.

Tyttösikiöitä abortoidaan eniten maailmassa. Suuri osa ei halua tyttöjä. 

Vierailija
37/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyttö. Ja tietysti ekoihin juhliin (n.2v) ostin ihanan pinkin röyhelömekon. Lopputulema oli, että tyttö heitti huutaen päältä pois ja veti housut jalkaan. Möin mekon sittemmin kirpparilla käyttämättömänä pois. 

Vierailija
38/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Enemmän on merkitystä kasvatuksella ja yksilöllisillä tekijöillä kuin sukupuolella ja ihan yhtä työllistäviä on molempien sukupuolten haasteet. Kouluissa ei edes pidä sukupuolittaa lapsia vaan kaikkia tulee kohdella tasa-arvoisesti.

Vierailija
39/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajuus tulisi olla pahin rikos.

Vierailija
40/72 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä siitä käytöksestä, mutta halusin nähdä itseni siinä lapsessa. Se oli mulle yksi tärkeä syy haluta lapsia, että ne on kuten minä mutta parempia. Omat geenit eteenpäin.

Onneksi tuli tyttö ja vieläpä minun näköiseni ja fiksukin kuin mikä. Poikaa olisin toki rakastanut yhtä lailla, mutta tyttöä toivoin ja tytön sain. Isä toivoi poikaa.