Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kannattaa myydä kirjoja?

Vierailija
19.04.2025 |

Olen muuttamassa ulkomaille työn vuoksi elokuun lopulla, ja omaisuutta täytyy karsia, joten minne kannattaisi laittaa kirjat myyntiin? Osa melko harvinaisia.

Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divariin tai Rosebudille

Vierailija
2/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaisin johonkin antikvariaattiin tai divariin, jos oikeasti on harvinaisia kappaleita ja painoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millaisia kirjat ovat. Ammattikirjallisuus voi mennä netissä kaupaksi nopeastikin, esim. Huuto-palvelussa. Keräilyyn liittyvässä kirjallisuudessa samoin. Jos kyseessä on tutkimuskirjallisuus, löytyisikö yliopistolta jokin kauppapaikka.

Mutta jos elokuuhun mennessä täytyy olla hyllyt tyhjänä, voi tulla kiire. Divari ei maksa kirjoista sinulle juuri mitään, mutta se on nopein keino.

Vierailija
4/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Divariin tai Rosebudille

Täh. Ostaako Rosebuksin käytettyjä kirjoja? - Myykö niitä myös. - Kaveri vinkkasi, että kun kesällä on suunnitteilla käydä Helsingissä niin tuo olisi akateemsien kirjakaupan lisäksi paikka missä kannattaisi minun bibliofilin käydä ja luulin sen myyvän vain uusia kirjoja...

Vierailija
5/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Divariin tai Rosebudille

Täh. Ostaako Rosebuksin käytettyjä kirjoja? - Myykö niitä myös. - Kaveri vinkkasi, että kun kesällä on suunnitteilla käydä Helsingissä niin tuo olisi akateemsien kirjakaupan lisäksi paikka missä kannattaisi minun bibliofilin käydä ja luulin sen myyvän vain uusia kirjoja...

Rosebud ei ole divari eli uusia kirjoja siellä vain myydään.

Vierailija
6/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ammattitaitoinen divari.

Vierailija
7/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Divariin tai Rosebudille

Rosebud ei ole divari eli uusia kirjoja siellä vain myydään.

Täytynee itse ottaa selvää siitä tarkemmin.....Vaikea uskoa, että se ostaisi käytettyjä kirjoja mutta ei myisi niitä.

Vierailija
8/8 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut käytettyjä kirjoja torista ja Vinted sovelluksesta.