Naisystävä varasti isäni
Olen onnellinen isän puolesta jos hän tuntee olevansa parisuhteessa oikein naisen kanssa. Mutta samalla ikävöin häntä. Meidän 40 vuotta kestänyt isä-tytär suhde on kuin pyyhitty pois. Kaikessa mitä isä nykyään kanssani puhuu, paistaa naisystävän kommentit ja mielipiteet. Ihan ihmeellisiä juttuja, en enää tunne isää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt luin edelliset viestit. Sama katkera, luultavasti mt -potilas kirjoittanut kaikki ihminen. Hoida oma lääkityksesi kuntoon.
Hoida ihmeessä omasi. Eikö ole vieläKÄÄN kosittu?
Onko napanuora katkeamatta jos haluaa olla tekemisissä isänsä kanssa? Jutella ja viettää aikaa kuten ennenkin? Missä iässä ei enää saa olla vanhempien seurassa? Ja sekö muuttuu sitten kun isä on siinä kunnossa että tarvitsee arkeensa apua? Onhan mulla oma elämä ja saa isälläkin olla. Ennen vaan siihen mahtui se että sujuvasti voidaan olla yhteyksissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko napanuora katkeamatta jos haluaa olla tekemisissä isänsä kanssa? Jutella ja viettää aikaa kuten ennenkin? Missä iässä ei enää saa olla vanhempien seurassa? Ja sekö muuttuu sitten kun isä on siinä kunnossa että tarvitsee arkeensa apua? Onhan mulla oma elämä ja saa isälläkin olla. Ennen vaan siihen mahtui se että sujuvasti voidaan olla yhteyksissä. Ap
Projisoivat omaa rahanhimoaan sinuun. Sen huomaa kommenteissa, joissa kuvittelevat satuttavansa sinua leuhkimalla tavaralla ja matkoilla. Joidenkin voi olla vaikea kuvitella, että ihmissuhteen voivat tehdä merkityksellisen muutkin asiat kuin materiaalinen hyöty.
Minkä ikäinen isäsi naisystävä on?
Outoa, että nelikymppinen on vieläkin kateellinen isänsä huomiosta. Totta kai ihminen jonka kanssa vietetään paljon aikaa ja jonka kanssa keskustellaan kaikesta esim. ajankohtaista asioista, vaikuttaa monesti suurestikin mielipiteisiin ja asenteisiin puolin ja toisin. Pariskuntana keskustelevat näkemyksistään ja varmaan päätyvät niiden keskustelujen pohjalta johonkin lopputulemaan. Naisystävä on tuonut keskustelujen kautta isäsi elämään uusia näkökulmia.
Kivitettävä tuollaiset irstailijat! Isänsä on häpäissyt tyttärensä ja se nainen on myös häpäissyt ystävänsä. Viekää kaupungin muurien ulkopuolelle ja kivittäkää ne!
Poistakaa paha keskuudestanne.
Kuten jo aiemmin sanoin, pidän miehestä joka tapauksessa mutta hän itse haluaa hemmotella minua. En ole vailla mitään. Toki otan vastaan lahjat jotka hän on selvästi ajatuksella hankkinut. Miehellä on hyvä eläke, meillä 20 V ikäeroa. Jos kosii niin suostun. Tuossahan hän sohvalla istuu vieressäni nytkin..
Luulisi että suhdetta omaan lapseen haluaa vaalia jos sen on onnistunut hyvänä säilyttämään läpi vuosikymmenten. Olen töissä kotihoidossa ja niin paljon näen yksinäisiä vanhuksia joiden omat lapset ei ole heidän auttamisestaan kiinnostuneita. Aina mietin mitä siellä on taustalla, etenkin tämän "hylätyn" puolelta.
Ei minua haittaa vaikka isä käyttäisi rahaa naiseensa. En kyllä ole huomannut että käyttäisi, ei käy oikein missään eikä osaa ostella. Isän muuttunut käytös on se mikä huolettaa. Aivan kuin puhuisin aina sen naisen kanssa vaan isän kautta. Isää ei enää esim juurikaan kiinnosta nähdä lapsenlapsiaan. Ei tullut nuorimmaiseni ristiäisiinkään kun oli tärkeää olla tämän naisen kanssa. Ap