Kypsä nainen
Kyllä se vaan niin on että kypsä eli kokenut nainen on paras seksissä. Tai yleensä kokenut nainen. Ihan näin miehen suusta. Osaa supistaa, jännittää. Saada. Näin se on.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saalistan heti aamusta milfiä.
Keskustelu on auki kilpailevassa palvelimessa.
Olisin valmis kertomaan mitä mahdolliselle saaliille tekisin.
On hyvä että ei ole helppo saalis, mutta huono jos on mahdoton.
T. Hunter 71
Milf on nyt kovasti kiireinen, hyvä kun ehtii tämän kirjoittaa.
Katsotaan, ehtiikö illemmalla mitään.
T. Eilinen Milf.
Eilinen milf ehtisi ehkä kuitenkin, kiireessään miettimään mitä haluaisi tapahtuvan, jos jäisi metsästäjän saaliiksi?
Voisi maistella haluja illemalla😋
T. Hunter 71
Eilinen milf.
Mulla on tässä päivän mittaan tullut mieleen moniakin vaihtoetoisia suunnitelmia saaliin käsittelyyn. On pitkää kypsytystä, nopeempia kuumememmalla kypsyviä ja liuta eksoottisia vaihtoehtoja.
Monelta ois ilta vanhassa pääkaupungissa?
T. Hunter71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter 71
T. Eilinen Milf.
Eilinen milf ehtisi ehkä kuitenkin, kiireessään miettimään mitä haluaisi tapahtuvan, jos jäisi metsästäjän saaliiksi?
T. Hunter 71
Eilinen milf.
Mulla on tässä päivän mittaan tullut mieleen moniakin vaihtoetoisia suunnitelmia saaliin käsittelyyn. On pitkää kypsytystä,
Voi kun Milf-parka on nyt ihan raakakypsä, riiputettu, tuskanhiellä marinoitu ja hermosto grillattu. On ollut sellainen päivä, että.
Eräs lempeän lihanuijan käyttäjä on huomenna tulossa kylään. Ehkä hän saa tämän stressilihan pehmenemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter 71
T. Eilinen Milf.
T. Hunter 71
Eilinen milf.
Mulla on tässä päivän mittaan tullut mieleen moniakin vaihtoetoisia suunnite
Paras suunnitelma stressin ja jännityksen poistoon !!
Kaikkien koettelemuksien jälkeen mulfillä on vielä pää terävä.
Oisko myöhemmin illaala mahdollista vaihtaa ajatuksia rouka mieltymyksistä ym. ?
Tietysti keskittyen metsästys/riista teemaan?
T. Hunter 71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter 71
T. Eilinen Milf.
T. Hunter 71
Eilinen milf.
Mulla on tässä päivän mi
Jospa toisen kerran... ei nyt nälätä.
Selvä. Jos vielä herää mielihaluja, niin kurkin onko tähän keskusteluun tullu viestiä milfiltä.
Jos joskus myöhemmin oikein hätä iskee, niin avaan metsästys aiheisen keskustelun, johon voit vastata halutessas.
T. Hunter 71 (oon oikeesti pasifisti kasvissyöjä 😳)
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Jos vielä herää mielihaluja, niin kurkin onko tähän keskusteluun tullu viestiä milfiltä.
Jos joskus myöhemmin oikein hätä iskee, niin avaan metsästys aiheisen keskustelun, johon voit vastata halutessas.
T. Hunter 71 (oon oikeesti pasifisti kasvissyöjä 😳)
Kiitos herkullisesta tarjouksesta. Eiköhän se (ruoka)halukin vielä iske ja yllätä.
I can only hope.
Itselläni on junnu vuosien laulun mukaisesti aina nälkä ja koko ajan jano.
Vierailija kirjoitti:
I can only hope.
T. Hunter71
Olen 46v nainen, ja kyllä seksi on parempaa vanhempien miesten kanssa. Keskinäinen nautinto, ilman mitään kiirettä, on jotain mikä ei oikein nuorempien kanssa onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v nainen, ja kyllä seksi on parempaa vanhempien miesten kanssa. Keskinäinen nautinto, ilman mitään kiirettä, on jotain mikä ei oikein nuorempien kanssa onnistu.
Ja estot on vähentynyt+mielikuvitus kehittynyt.
T. Hunter71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I can only hope.
T. Hunter71
Eli lihanhimo on puhtaasti psyykkistä, jos se ei maistu fyysisessä muodossa... Eihän silloin tule ikinä täyteen, mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I can only hope.
T. Hunter71
Eli lihanhimo on puhtaasti psyykkistä, jos se ei maistu fyysisessä muodossa... Eihän silloin tule ikinä täyteen, mikään ei riitä.
Psyykkinen lihan himo onkin mulla kyltymätön.
Mutta haluan nauttia lihani elävänä ja että annos nauttii vähintään yhtä paljon kuin minä.
T. Hunter 71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter71
Juuri näin- ja turhat tunteet epävarmuudesta ja omasta vartalosta ovat vuosien varrella kadonneet. Naiseudesta saa ja pitää nauttia, ja mikäs sen mukavampaa kun on seurana leikkikaveri. N46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter71
Juuri näin- ja turhat tunteet epävarmuudesta ja omasta vartalosta ovat vuosien varrella kadonneet. Naiseudesta saa ja pitää nauttia, ja mikäs sen mukavampaa kun on seurana leikkikaveri. N46v
Kunpa löytyisikin itsevarma, halukas himokas leikkikaveri, kaikkeen uuteen ja tuttuun touhuun.
Ikä ei ainakaan syö kiimaa.
T. Hunter71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hunter71
Mitä n.46v:llä mielessä pyörii?
T. Hunter71
Näinkö on kypsillä naisilla jo tullut nukkumaan meno?
Voisi vielä hoitaa virkkeitä uniin viestien kautta. Viimeisimmästä unissa laukamisesta on jo liian kauan.
T. Hunter71
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on kypsillä naisilla jo tullut nukkumaan meno?
Voisi vielä hoitaa virkkeitä uniin viestien kautta. Viimeisimmästä unissa laukamisesta on jo liian kauan.
T. Hunter71
Tämä kypsä nainen kävi iltakävelyllä, venyttelemäsdä ja suihkussa; on tärkeää tässä iässä pitää huolta itsestään, liikkua paljon ja syödä sekä hyvin että nautinnolla. Mennä puhtaana nukkumaan. Herätä virkeänä.
Voi kun nuo nuoremmat tietäisivät, mitä ihanuuksia ikääntyminen tuo tullessaan.
N46v
Huomenta kypsät naiset. Onko herätty virkeänä?
Itselläni on yleensä ainakin yksi kohta virkeä kun herään. Valmiina varmaan jotokuta, joka ois kanssa virkeenä. Joka aamu maistuisi liikunta, ennen kuin nousee sängystä.
T. Hunter 71
Mitens ne milfit ja muut kypsät naiset tykkää saada nautintonsa? Onko ehdottomia ei hommia?
T. Hunter71
T. Hunter 71