Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kypsä nainen

Vierailija
19.04.2025 |

Kyllä se vaan niin on että kypsä eli kokenut nainen on paras seksissä. Tai yleensä kokenut nainen. Ihan näin miehen suusta. Osaa supistaa, jännittää. Saada. Näin se on.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa saada?

Vierailija
2/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa saada?

Tarkoittanee ettei ole niin kokematon ja estynyt ettei osaa saada kumppanin kanssa orgasmia? Tosin mielestäni tämä ei ole kokemusasia. Opin itse saamaan orgasmin heti kun minulla oli turvallinen suhde ja kärsivällinen, hyväksyvä ja nautinnostani kiinnostunut mies. Sitä aiemmassa suhteessa olin vain poikaystävän panopuu eikä hän ikinä edes halunnut koskea minuun sormilla saati nuolla minua..

Luulin etten voi saada seksissä mutta saan nykyään yhdyntäorgasmeja ja yleensäkin pelkällä penetraatiolla. Ja toki en tyydy enää ikinä sellaiseen huonoon seksiin kun paremmasta tiedän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aloittajaa. Seksin laatu ja määrä on ihan jotain muuta, kuin jollain 20 v kiivipimpillä.

Vierailija
4/84 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raaka nainen on kaikista kovin!

Vierailija
5/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri näin. Ja huomiointi sivussa myös miehelle 😋

Vierailija
6/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se 40+ nainen on paras sängyssä. Itsevarma, estoton nautiskelija, joka tietää mistä pitää ja osaa myös sen tehdä selväksi. Tällaisen naisen kanss seksi on huikeaa, ja yhteinen matka kohti orgastisia taivaita on pelkkää juhlaa. Panisin.

Milfhunter 95

Vierailija
7/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Parikymppinen ajattelee seksiä. 40+ nautintoa, ja seksiä saa miettimättäkin sellaisen kanssa. 

Vierailija
8/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lun löytyisikin kypsää seuraa Pohjanmaalta 🙂

Vierailija
9/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se 40+ nainen on paras sängyssä. Itsevarma, estoton nautiskelija, joka tietää mistä pitää ja osaa myös sen tehdä selväksi. Tällaisen naisen kanss seksi on huikeaa, ja yhteinen matka kohti orgastisia taivaita on pelkkää juhlaa. Panisin.

Milfhunter 95

Täällä mä oon. 

Milf 72. 

Vierailija
10/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Milf 72 kunka tarjolla ihan vaan normi hunterille?

T. Hunter71

Vierailija
11/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsä nainen, kypsälle miehelle...salaisesti...turku

Vierailija
12/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin kovasti seksistä ja haluan sitä. En makaa lahnana, osaan supistella jne. Olen kuitenkin teidän mielestä virheellinen kun en saa orgasmia helposti miesten kanssa. 

N45

Vierailija
13/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin kovasti seksistä ja haluan sitä. En makaa lahnana, osaan supistella jne. Olen kuitenkin teidän mielestä virheellinen kun en saa orgasmia helposti miesten kanssa. 

N45

Eihän sen helppoa tarvii olla ja jos sulle on mielekkäämpää olla naisen kanssa, niin sehän on sitten sulle oikea valinta.

Olen kyllä sitä mieltä että on ankaran kuulosta kutsua sua virheelliseksi. Alkaa haaste kiinnostaa🤔 t. M53

Vierailija
14/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Hunter71

Mulla on jo yksi normihunter sitä vuosikertaa...

Vierailija
15/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Eihän sen helppoa tarvii olla ja jos sulle on mielekkäämpää olla naisen kanssa, niin sehän on sitten sulle oikea valinta.

Olen kyllä sitä mieltä että on ankaran kuulosta kutsua sua virheelliseksi. Alkaa haaste kiinnostaa🤔 t. M53

Miksi hel vetissä sä kuvittelet mun olevan lesbo tai bi??? Mä olen kyllä ihan hetero!! Kristus soikoon! Mä en tuollaiselta mieheltä huoli yhtään mitään joka luulee mun pitävän naisista.

N45

Vierailija
16/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

kuulostat kivalta ja määrätietoiselta.

M55+ tku

Vierailija
17/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hunter71

Kerää koko sarja😉 t. Hunter71

Vierailija
18/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Hunter71

Kerää koko sarja😉 t. Hunter71

Sittenhän voisi hyvin sanoa, että sain sen munasta.

Vierailija
19/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kypsä ja kypsynyt moniin asioihin.

Vierailija
20/84 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paras oli 20 vuotias nainen, täysin posliini ja liti märkä, antoi panna vielä molempiin reikiin ja uskomattoman tiukka.

T. Markku

Menikö Markulla monta sinistä pilleriä? Vai heräsit vanhan vaimon vierestä ja olit pissinyt housuun.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan