Duunari tajusi vihdoin että PS on oikeistoa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3def668-8409-4956-87d1-d3f69f0ed…
Karuja madonlukuja persuille. Työväen kannatus valui demareille.
Pitkään ehdinkin ihmetellä, miksi duunari äänestää persuja, jotka ovat vielä kokoomuksestakin enemmän oikealla. Pitkät oli piuhat ja ras ismi houkutti. Persut yrittää edelleen viritellä kulttuurisotaa ja saada äänestäjät takaisin wokella houkuttelemalla. Mutta nyt taitaa duunarilla olla isompiakin ongelmia kuin wokekorkki pullossa tai drag queen kirjastossa.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat poliittisen kartan mukaan lähinnä keskustaa.
Äärioikeistoa. Kaikkein kauimpana oikealla.
Sinimusta Liike on vasemmistolainen puolue [1]. Se voi olla vähä tolkullisempi ja maltillisempi vaihtoehto jos on kyllästynyt äärioikeistopersuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työntekijä ja haluan että työttömyysturvaani leikataan ja että minut saa potkia pihalle helpommin. Haluan myös palkattoman ensimmäisen sairauslomapäivän ja sen että ammattiliiton maksusta poistetaan verovähennysoikeus.
Siksi aina Persut. Ja nyt kaljalle...
Satonen on kokoomuksen kansanedustaja...
Ja kokoomus määrää mitä persut saa olla mieltä.
Valitettavasti rahat on tiukalla, silloin ei voi sooloilla
No nyt ois aika vtun hyvä aika sitten lopettaa se sooloilu ja tehdä OIKEASTI jotain muutakin talouden eteen kun sabotoida sitä, EIKÖ NIIN?
: ]
Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta. Suomen ns. oikeisto sitä että ei ole ihan yhtä äärivasemmalla kuin muut.
Suomen kokoomusta pidettäisiin melkein kommunisteina jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työväenluokkaan kuuluva ja en minä kyllä kannata demareita,vasemmistoliittoa enkä myöskään vihreitä.
Kyseiset puolueet haluaa korottaa verotustani ja kyseiset puolueet ajaa ilmastohömppää, "tasa-arvoa" ja sukupuolihömppää.
Siksi ytk ja olen puolueeton tai jos pakko on on jotain kannattaa niin se on persut. En ole kuin kerran vaaleissa äänestänyt.
M34
Sinä olet tolvana.
Kuinka niin olen tolvana? Vasemmistopuolueet ja vihreät ovat minulle surkea vaihtoehto, he riistävät minulta rahaa eikä he anna minulle mitään.
Ammattiliittoja minä vastustan, ne olivat hyviä joskus vuosikymmeniä sitten mutta miten ne nykypäivänä ajaa duunarin asioita? Miksi duunarit ei saa reiluja palkankorotuksia jotta palkalla tulee toimeen? Niin ja minä olen myös omall
Perskokkareelle iskee kyselyiän uusinto aina kun se ei enää pärjää normaalille keskustelulle.
Kuhan kokoomuksen äänestäjät tajuaisivat että hallitus ei tee teidän etujen eteen yhtään mitään vain tuhoaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimusta Liike on vasemmistolainen puolue [1]. Se voi olla vähä tolkullisempi ja maltillisempi vaihtoehto jos on kyllästynyt äärioikeistopersuihin.
Kyllä. Itse vasemmistokonservatiivina allekirjoitin sinimustien kannattajakortin. Sopiva puolue meille, jotka ollaan kyllästytty kommunistien ja kapitalistien ikuiseen vääntämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työväenluokkaan kuuluva ja en minä kyllä kannata demareita,vasemmistoliittoa enkä myöskään vihreitä.
Kyseiset puolueet haluaa korottaa verotustani ja kyseiset puolueet ajaa ilmastohömppää, "tasa-arvoa" ja sukupuolihömppää.
Siksi ytk ja olen puolueeton tai jos pakko on on jotain kannattaa niin se on persut. En ole kuin kerran vaaleissa äänestänyt.
M34
Sinä olet tolvana.
Kuinka niin olen tolvana? Vasemmistopuolueet ja vihreät ovat minulle surkea vaihtoehto, he riistävät minulta rahaa eikä he anna minulle mitään.
Ammattiliittoja minä vastustan, ne olivat hyviä joskus vuosikymmeniä sitten mutta miten ne nykypäivänä ajaa duunarin asioita? Miksi duunarit ei saa reiluja palkankorotuksia jotta palkalla tulee toimeen? Niin ja minä olen myös omall
3 epäreilun yleistävää kysymystä ja jokainen väittämä on ad hominem ilman ensimmäistäkään perustelua.
Miten sinä muka et ole tolvana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen duunari ja oikeistoa.
Suomi on vapaa maa ja omaan lahkeeseen saa kusta, jos haluaa.
Ei sinun silti kannata kuseksia lahkeisiisi, vessa on paljon parempi siihen tarkoitukseen.
Minähän kusen, kun haluan, vaikka kumpaankin lahkeeseen. Silmään jo kusivat, niin ihan sama.
Tai vahingosta viisastuneena osaan ensi kerralla äänestää fiksusti.
Kannattaa puhua tavallisille ihmisille politiikasta, joita et ole tavannut poliittisen toiminnan yhyeydessä. Suurin osa äänestäjistä riippumatta puoluekannasta ei ymmärrä mitä heidän tukemansa puolue tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.
Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.
Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.
Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.
: ]
Tämä tämä tämä tuhat kertaa tämä!
Nyt käydään luokkasotaa johon tavikset ei vielä ol
Tax the rich.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta. Suomen ns. oikeisto sitä että ei ole ihan yhtä äärivasemmalla kuin muut.
Avoin natsîsmi ja kansalaisten leimaaminen loisiks ultrakapitalististen haaveiluiden nimissä ja köyhiltä varastelu rikkaille ei ole tarpeeks äärioikeisto sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimustat on kansallissosialistinen puolue suoraan Aatun jäljillä. En ikinä äänestä sosialismia, vaikka vastustan nykyistä löysää mm politiikkaa.
Pääasia että läskisebu Tynkkynen saa mustaa jöötiä persuuksiin pääsiäisenäkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoin natsîsmi ja kansalaisten leimaaminen loisiks ultrakapitalististen haaveiluiden nimissä ja köyhiltä varastelu rikkaille ei ole tarpeeks äärioikeisto sulle?
Ihanaa! Haluan nyt maan täyteen muslimiukkoja!
Vierailija kirjoitti:
Enimmät persujen äänet tulee menemään Sinimustalle Liikkeelle tulevaisuudessa, koska se on maahammuuttovastainen kuten persut, paitsi että se on myös vasemmistolainen.
Sosialistinen talous ja kansallismielisyys. Hyvä vaihtoehto niille, jotka eivät halua olla punikkien tai euroglobalistien kelkassa, kuten kaikki korruptoituneet eduskuntapuolueet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Sinä olet tolvana.
Tämä. Jos on duunari/yksinyrittäjä ja oma osa on vain maksaa eikä vastineeksi saa muuta kuin heikompaa ostovoimaa, on aika järjetöntä äänestää sosialisteja.
Saamapuolelle pääsee eläkkeellä seitsemänkymppisenä. Ai niin, ei olekaan enää eläkkeen maksajia, kun maa on vedetty konkkaan ja uusia suomalaisia ei kiinnosta alkaa maksella kantisten eläkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Totta, maailman suurimpia veroja korottava oikeistopuolue ei ole oikeistoa. Puolueet on täällä enemmän tai vähemmän vasemmalla.
Tyhmempikin tosiaan ymmärtää siinä vaiheessa kun kusi on jo sukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naźìsmi ja kapitalismi eivät sovi samaan lauseeseen. Ovat kaukana toisistaan.
Ammattiliittoja minä vastustan, ne olivat hyviä joskus vuosikymmeniä sitten mutta miten ne nykypäivänä ajaa duunarin asioita? Miksi duunarit ei saa reiluja palkankorotuksia jotta palkalla tulee toimeen? Niin ja minä olen myös omalla työurallani nähnyt millaisia työntekijöitä ne ay aktiivit ovat ja se on jopa säälittävää miten he töitä tekee, aikuiset ihmiset kehtaa olla kuin pikkupentuja työpaikalla.
M34