Duunari tajusi vihdoin että PS on oikeistoa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3def668-8409-4956-87d1-d3f69f0ed…
Karuja madonlukuja persuille. Työväen kannatus valui demareille.
Pitkään ehdinkin ihmetellä, miksi duunari äänestää persuja, jotka ovat vielä kokoomuksestakin enemmän oikealla. Pitkät oli piuhat ja ras ismi houkutti. Persut yrittää edelleen viritellä kulttuurisotaa ja saada äänestäjät takaisin wokella houkuttelemalla. Mutta nyt taitaa duunarilla olla isompiakin ongelmia kuin wokekorkki pullossa tai drag queen kirjastossa.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta. Suomen ns. oikeisto sitä että ei ole ihan yhtä äärivasemmalla kuin muut.
Suomen kokoomusta pidettäisiin melkein kommunisteina jenkeissä.
Avoin natsîsmi ja kansalaisten leimaaminen loisiks ultrakapitalististen haaveiluiden nimissä ja köyhiltä varastelu rikkaille ei ole tarpeeks äärioikeisto sulle?
Se ei ole oikeasto joka huutaa parhaillaan Suomessakin tuhoa joelta merelle. Antisemitismi nousee toiselta laidalta. Myös eräs AH oli kansallissosialisti, eikä oikeistoa.
Vasemmisto tukee islamia avoimesti.
Kans sosialistit ja Vasemmisto, molemmat vihaavat juutalaisia
Hehheh...äärioikeiston ainoa peliliike mitä heillä on jäljellä on piiloutua keskiluokanselän taakse köyhien täysin ansaitulta raivolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen työntekijä ja haluan että työttömyysturvaani leikataan ja että minut saa potkia pihalle helpommin. Haluan myös palkattoman ensimmäisen sairauslomapäivän ja sen että ammattiliiton maksusta poistetaan verovähennysoikeus.
Siksi aina Persut. Ja nyt kaljalle..
Itse en näe mahdollisuudeksi kaupan alan henkilöstöyrityksen työntekijänä äänestää persuja tai AY liikkeen leikkausta.
Mulla saattaa olla vain se yksi sairaslomapäivä koska henkilästövuokraus varmistaa vuoroni edeltävänä päivänä ja jos kuulee että sairastun, peruu ne ja jättää puille paljaille. Kerran oli ollut viime vuorosta liikaa aikaa ja maksoivat puolet siitä yhdestä sairaslomapäivästä. Sitä on kuule joidenkin todellisuus. Mulla irtisanominen on sitä kun ei vain kysytä enää nollasopimuksella töihin. Tämämäkin henkilöstövuokrauspaska
Mullemulle. Minä oon niin korvaamaton. Minä en sairastu. Minulle ei käy epäonnea. Minä oon niin fiksu ettei mulle käy mitään koskaan eikä milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta. Suomen ns. oikeisto sitä että ei ole ihan yhtä äärivasemmalla kuin muut.
Avoin natsîsmi ja kansalaisten leimaaminen loisiks ultrakapitalististen haaveiluiden nimissä ja köyhiltä varastelu rikkaille ei ole tarpeeks äärioikeisto sulle?
Se ei ole oikeasto joka huutaa parhaillaan Suomessakin tuhoa joelta merelle. Antisemitismi nousee toiselta laidalta. Myös eräs AH oli kansallissosialisti, eikä oikeistoa.
Natséja, me vihataan natséja, juutalaiset ei ole immuuneja fàsismille.
Se on jännä tämä duunari-harha; ei persujen kannatus pudonnut duunarien vaihtaessa demareihin vaan koska köyhälistö ja vähäosaiset jättivät kokonaan äänestämättä. Suurin osa persujen kannatukseta viime eduskuntavaaleissa tuli vähäosaisilta. Purra leikkasin heidän sosiaali- ja työkkärituet, seuraukset näkyivät nyt kunta- ja aluevaaleissa.
Punavihreän blokin politiikka on erittäin haitallista duunareille korkeiden verojen takia. Punavihreän blokin politiikan seurauksena maah anmuuttajat elelevät ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla, vaikka isänmaalliset veronmaksajat haluaisivat ohjata veronsa köyhien kantasuomalaisten tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei ole varastettu yhtään mitään,heille on vain annettu vähemmän muiden rahoja.
Mhm... niin minäkin olen maksanut siihen yhteiseen pottiin koko ikäni veroja turvaverkkoja varten mihin ei voi enää luottaa.
Se ei ole porvarin omaa jota sopii ottaa, ei vaikka kuinka pyörittelis sanoja m
No tervemenoa yhteiskuntaan jossa joku ryöstelee sua jatkossa. Moni on niin tiukilla ettei ole mistä ottaa ja vielä pitäisi lyödä karenssilla lisää rahaa pois ja asumistuet monilta leikattu. Mm kaupassa näpistykset on lisääntynyt. Tiedän sen itsekin kun olen kaupan työntekijä. Kyllä ne ihmiset kuule hirveällä raipalla raipataan töihin vaikka työkyvyttömästä tilasta tai vaikkei kukaan niitä iän vuoksi ota. Katsos kun niitäkin on työkkäritukea saavissa.
Vierailija kirjoitti:
Punavihreän blokin politiikka on erittäin haitallista duunareille korkeiden verojen takia. Punavihreän blokin politiikan seurauksena maah anmuuttajat elelevät ilmaiseksi veronmaksajien rahoilla, vaikka isänmaalliset veronmaksajat haluaisivat ohjata veronsa köyhien kantasuomalaisten tukemiseen.
Valehtele nyt vielä lisää, kaiva maanpetturi omaa kuoppaasi, minä lyön tahtia!
: ]
Vierailija kirjoitti:
Noh, mikseivät persut ole ohjanneet? Ihan mahis on ollut? Pitääkö jakaa puolue vielä siihen osaan kellä kiinnostaa duunarin asema ja ne kotimaiset köyhätkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natséja, me vihataan natséja
Vierailija
Vihaatte juutalaisia ja rakastettu mus limeja
En edelleenkään hyväksy wokea cancelkulttuureineen. Mutta vastaavasti en hyväksy vähäosaisten kyykytystä.
Puolueiden on tajuttava, etteivät voi myydä ideologiaansa paketteina! Jokaisesta kysymyksestä päätetään erikseen ja kaikkien on kunnioitettava ihmisarvoa, jota ei sidota ihmisen tuottavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse edusta talouspoliittiselta ajattelumaailmaltani vasemmistoa. Ja en vihaa juutalaisia. En arvosta niin Netan jahun hallinnon kuten en myöskään Hama sin toimintaa. Arvostelen jokaisen toimintaa toiminnan perusteella enkä tuomitse rodun tai kansallisuuden perusteella. Älä laita sanoja suuhuni.
Vassut ja antisemitismi kulkee käsi kädessä
"From the river to the sea" hoilasi Veronika Honkasalo palojen kanssa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vassut ja antisemitismi kulkee käsi kädessä
"From the river to the sea" hoilasi Veronika Honkasalo palojen kanssa 🤮
Siis palejen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, mikseivät persut ole ohjanneet? Ihan mahis on ollut? Pitääkö jakaa puolue vielä siihen osaan kellä kiinnostaa duunarin asema ja ne kotimaiset köyhätkin?
Olen vasemmistokonservatiivi, en persu. Eduskunnassa ei ole tällä hetkellä minulle sopivaa puoluetta, joten en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuutta siihen, jos aikoo olla hallituksessa ajamassa persujen pääasiallista tavoitetta eli humanitaarisen maahanmuuton haittojen vähentämistä. SDP, Vasemmistoliitto ja Vihreät ovat linjanneet, etteivät edes keskustele hallitusyhteistyöstä persujen kanssa, joten he pelaavat näin linjatessaan suoraan Kokoomuksen pussiin.
Persuilla osaamista valtakunnan politiikassa, mistähän se on tullut? Vauhtia otetaan aina ensin alemmalta tasolta sitten hivuttaudutaan ylemmäs. Persut yritti toisinpäin. Ei toimi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuslaki, mikä takaa jokaiselle tänne tulevalle ja täällä laillisesti olevalle toimeentulon. Ei nämä tulijat pyhällä hengellä elä, vaan jakavat samaa kakkua kotimaisten kanssa. Vaikea yhden puolueen on ajaa muutosta perustuslakiin.
-Oikeus sosiaaliturvaan
Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon.-
Alunperin tämäkin laki laadittiin suomalaisia silmällä pitäen, mutta avoimet rajat ja kv-sopimukset takaavat muillekin toimeentulon tulla ja olla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Persuilla osaamista valtakunnan politiikassa, mistähän se on tullut? Vauhtia otetaan aina ensin alemmalta tasolta sitten hivuttaudutaan ylemmäs. Persut yritti toisinpäin. Ei toimi ei.
Hyvin toimii, sosialistit huutaa.