Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Duunari tajusi vihdoin että PS on oikeistoa

Vierailija
19.04.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3def668-8409-4956-87d1-d3f69f0ed…

Karuja madonlukuja persuille. Työväen kannatus valui demareille.

Pitkään ehdinkin ihmetellä, miksi duunari äänestää persuja, jotka ovat vielä kokoomuksestakin enemmän oikealla. Pitkät oli piuhat ja ras ismi houkutti. Persut yrittää edelleen viritellä kulttuurisotaa ja saada äänestäjät takaisin wokella houkuttelemalla. Mutta nyt taitaa duunarilla olla isompiakin ongelmia kuin wokekorkki pullossa tai drag queen kirjastossa.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ei äänestäneet, ja nyt oli kunta, ja aluevaalit, niin äänestettiin ehdokkaita joilla on paikallistasolla päätäntävaltaa, ja myös osaamista, persuilla ei kuntatasolla ole vielä vastaavaa osaamista, eduskuntavaaleissa taas äänestetään persuja.

Persuilla on kestänyt jo 30 vuotta kotoutuminen suomalaiseen kulttuuriin, mutta ei vaan onnistu.

Vierailija
62/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et sinä niihin maksajiin kuulu vaikka työmarkkinatueasta joudut osan veroina takaisin maksamaan."

Tienaan noin 5000 kuussa ja maksan verot siitä. Enkä todellakaan ole äänestämässä kokkareita tao persuja ikinä. 

Joo, ihan varmasti tienaat.

Onko sinusta jollain tavalla vaikea uskoa, että sen verran voi ihminen tienata vai mikä on ongelmasi?

Persujen ongelma on se, että heidän äänestäjissä on olleet ne työttömät ja ne tonnin pari kuussa tienaavat, jotka tarvitsevat sen asumistuen vuokran maksuun. He ovat vihdoin tulleet järkiinsä. 

Minun on vaikea uskoa että palstalla aamusta iltaan partioiva Silakka tienaisi yhteiskunnan tuilla tuollaisia summia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.

Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.

Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?

: ]

Aha, se on taas itse Persuhullu ketjussa. Mikä yllätys.

Ai MINÄ olen persuhullu?

Olen pitkään miettiny ketä sillä tarkoitat kun tunnut leimaavan sivullisia suurimman osan ajasta.

Jos se yhtään lohduttaa niin en minä persuja niinkään vihaa, minä vihaan valehtelijoita, natséja ja maanpettureita, sinä vain satut olemaan kaikkea kolmea plus persu.

Vierailija
64/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo perinteinen oikeisto-vasemmisto-jako ei ole oikein validi enää. Yhteiskunta jakaantuu maksajiin ja saajiin. Teollisuusduunari on maksaja siinä kuin yrittäjä tai pörssiyhtiön toimarikin. Saajia ovat tuillaeläjät, apurahataitelijat ja hömppätieteilijät. Saajat äänestävät vassareita saadakseen lisää rahaa ilman mainittavia ponnisteluja, maksajat äänestävät oikeistoa, että jäisi omasta työstä jotakin itsellekin.

"Jäisi omasta työstä jotain itsellekkin ".

Öööh miten ovat hoitaneet sinun työläisen asiaa tähän mennessä ?

Vierailija
65/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.

Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.

Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?

Aha, se on taas itse Persuhullu ketjussa. Mikä yllätys.

Ai MINÄ olen persuhullu?

Olen pitkään miettiny ketä sillä tarkoitat kun tunnut leimaavan sivullisia suurimman osan ajasta.

Jos se yhtään lohduttaa niin en minä persuja niinkään vihaa, minä vihaan valehtelijoita, natséja ja m

Jokainen joka viljelee palstalle perskokkaretta tai persua jatkuvasti aamusta iltaan on Persuhullu. Teitä voi olla muutama syrjäytynyt täällä partioimassa mutta noista avainsanoista teidät tunnistaa.

Vierailija
66/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo perinteinen oikeisto-vasemmisto-jako ei ole oikein validi enää. Yhteiskunta jakaantuu maksajiin ja saajiin. Teollisuusduunari on maksaja siinä kuin yrittäjä tai pörssiyhtiön toimarikin. Saajia ovat tuillaeläjät, apurahataitelijat ja hömppätieteilijät. Saajat äänestävät vassareita saadakseen lisää rahaa ilman mainittavia ponnisteluja, maksajat äänestävät oikeistoa, että jäisi omasta työstä jotakin itsellekin.

Noh esim heikentämällä irtisanomis suojaani. Leikkaamalla ansiosidonnaista. Rajoittamalla lakko oikeuttani. Ja niin edelleen. 

Vierailija
67/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harvinaisen tyhmiä suurinosa Perussuomalaisten äänestäjistä, kun eivät aikaisemmin ymmärtäneet heidän kuuluvan oikeistoon. Itse olen aina äänestänyt Kokoomusta tai Perussuomalaisia.

Vierailija
68/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rasismi houkutti"

Kaikkihan sen näkee ettei muslimit sopeudu suomeen 

Vierailija
69/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai MINÄ olen persuhullu?

Jos se yhtään lohduttaa niin en minä persuja niinkään vihaa, minä vihaan valehtelijoita, natséja ja maanpettureita, sinä vain satut olemaan kaikkea kolmea plus persu.

: ]"

Ja tässä taas malliesimerkki palstahullusta joka palstailee aamusta iltaan ja kuvittelee anonyymien viestittelijöiden olevan yksi ja sama peikko jota vastaan taistelee. Ihan kuin täällä ei olisi useita ihmisiä kommentoimassa.

Vierailija
70/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh esim heikentämällä irtisanomis suojaani. Leikkaamalla ansiosidonnaista. Rajoittamalla lakko oikeuttani. Ja niin edelleen. 

Jos sä haluat lakkoilla ja et sun irtisanominen on mahdollisimman vaikeaa niin oot aika huono työntekijä kyl.

Vierailija
71/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäjä ei kuitenkaan tajunnut, että maah anmuuttajat riistävät kaikki sosiaalituet itselleen, jotka oli tarkoitettu vähävaraiselle kantasuomalaiselle - duunarin kukkarosta 

Juuri näin. 

Vierailija
72/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarilla ei paljon järki kanna,Tuppuraiset ja muut.

Vierailija
73/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen joka viljelee palstalle perskokkaretta tai persua jatkuvasti aamusta iltaan on Persuhullu. Teitä voi olla muutama syrjäytynyt täällä partioimassa mutta noista avainsanoista teidät tunnistaa."

Ai, harmi, minä luulin olevani spessu mutta olenkin taas vain yks sun harhaista mielikuvitusvihollisista.

Mahtaa olla rankkaa elää noin tahalteen, varsinkin kun minä aion tehdä kaikkeni siitä vielä raskaampaa, minä en ole mielikuvitusvihollinen, minä olen ihan oikea vihollinen, johon sinä ja sun luotatte todella kovaa tämän palstan ulkopuolella.

Vain rys-sä hylkää omansa hankeen ja sinun suonissa virtaa rys-sän kurainen veri. <3

Vierailija
74/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastohullut  huuhaa demarit.

Vierailija
75/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS=Z 

T: NaZima RaZmyar, Kremlin myyrä, SDP 

Vierailija
76/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta."

Juuri tällaiset ihmiset mahdollistivat esimerkiksi Ddr:n ja neuvostojärjestelmän olemassaolon ja lähes koko Neuvostoliiton älymystön tuhoamisen vankileireillä, ihmisisluonteista nuo kaikkein alhaisimmat. 

Vierailija
77/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös persuilla ollut vaaleissa yhä 7,7% kannatus, vielä tämän kaiken paskan jälkeen? Uskomatonta! No, joidenkin puolueuskollisuus se ei vaan horju, vaikka politiikassa mitä tapahtuisi. Fiksut vaihtaa puolta, jos näkevät, että tällä puolella pysyminen ei ole meidän etumme mukaista. 

Nämä oli kunta- ja aluevaalit. Harvassa kunnassa/alueella persut ole tähänkään asti olleet suurimpia puolueita, joten katse sinne oman kunnan/alueen päättäjiin, mitä saavat/ovat saaneet aikaan. 

Vierailija
78/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkka kehtaa olla demari ja samalla vihreä hörhö.

Vierailija
79/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai MINÄ olen persuhullu?

: ]"

Ja tässä taas malliesimerkki palstahullusta joka palstailee aamusta iltaan ja kuvittelee anonyymien viestittelijöiden olevan yksi ja sama peikko jota vastaan taistelee. Ihan kuin täällä ei olisi useita ihmisiä kommentoimassa.

Haha, en minä mitään luule, te saatatte olla eri kehoissa mutta tuo teidän kulttimainen hivemind takaa sen että yksilöitä te ette ole.

Kaikki mitä minä sanon pätee teistä jokaiseen, kukaan teistä ei ole toistaiseksi sanonut mitään itse ajateltua tai perusteltua, ei kertaakaan viimeisen 3 vuoden aikana mitä täälä olen vaikuttanut.

Sinä olet harhainen jos kuvittelet vielä olevasi yksilö.

Vierailija
80/165 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä haluat lakkoilla ja et sun irtisanominen on mahdolli

Kyllä. Tarvittaessa tähän on oltava oikeus. En ole kauhean tyytyväinen ansiosidonnaisen 7 päivän karenssiin tai 20% leikkaukseenkaan.