Duunari tajusi vihdoin että PS on oikeistoa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3def668-8409-4956-87d1-d3f69f0ed…
Karuja madonlukuja persuille. Työväen kannatus valui demareille.
Pitkään ehdinkin ihmetellä, miksi duunari äänestää persuja, jotka ovat vielä kokoomuksestakin enemmän oikealla. Pitkät oli piuhat ja ras ismi houkutti. Persut yrittää edelleen viritellä kulttuurisotaa ja saada äänestäjät takaisin wokella houkuttelemalla. Mutta nyt taitaa duunarilla olla isompiakin ongelmia kuin wokekorkki pullossa tai drag queen kirjastossa.
Kommentit (165)
Olen työväenluokkaan kuuluva ja en minä kyllä kannata demareita,vasemmistoliittoa enkä myöskään vihreitä.
Kyseiset puolueet haluaa korottaa verotustani ja kyseiset puolueet ajaa ilmastohömppää, "tasa-arvoa" ja sukupuolihömppää.
Siksi ytk ja olen puolueeton tai jos pakko on on jotain kannattaa niin se on persut. En ole kuin kerran vaaleissa äänestänyt.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.
Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.
Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?
: ]
Aha, se on taas itse Persuhullu ketjussa. Mikä yllätys.
Ai MINÄ olen persuhullu?
Olen pitkään miettiny ketä sillä tarkoitat kun tunnut leimaavan sivullisia suurimman osan ajasta.
Jos se yhtään lohduttaa niin en minä persuja niinkään vihaa, minä vihaan valehtelijoita, natséja ja m
No mutta sinähän olet kommunisti ja valehtelija, eli oikea rotu- ja maanpetturi.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen joka viljelee palstalle perskokkaretta tai persua jatkuvasti aamusta iltaan on Persuhullu. Teitä voi olla muutama syrjäytynyt täällä partioimassa mutta noista avainsanoista teidät tunnistaa."
Ai, harmi, minä luulin olevani spessu mutta olenkin taas vain yks sun harhaista mielikuvitusvihollisista.
Mahtaa olla rankkaa elää noin tahalteen, varsinkin kun minä aion tehdä kaikkeni siitä vielä raskaampaa, minä en ole mielikuvitusvihollinen, minä olen ihan oikea vihollinen, johon sinä ja sun luotatte todella kovaa tämän palstan ulkopuolella.
Vain rys-sä hylkää omansa hankeen ja sinun suonissa virtaa rys-sän kurainen veri. <3
Katso äiti! Minä osaan jo nimitellä ja matkia toisten kommentteja!
Olen työntekijä ja haluan että työttömyysturvaani leikataan ja että minut saa potkia pihalle helpommin. Haluan myös palkattoman ensimmäisen sairauslomapäivän ja sen että ammattiliiton maksusta poistetaan verovähennysoikeus.
Siksi aina Persut. Ja nyt kaljalle...
Vierailija kirjoitti:
Olen työväenluokkaan kuuluva ja en minä kyllä kannata demareita,vasemmistoliittoa enkä myöskään vihreitä.
Kyseiset puolueet haluaa korottaa verotustani ja kyseiset puolueet ajaa ilmastohömppää, "tasa-arvoa" ja sukupuolihömppää.
Siksi ytk ja olen puolueeton tai jos pakko on on jotain kannattaa niin se on persut. En ole kuin kerran vaaleissa äänestänyt.
M34
Niin, sen lisäksi haluavat korottaa työttömyysvakuutusmaksua koska ajavat ihmisiä kortistoon ansiosidonnaiselle.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen joka viljelee palstalle perskokkaretta tai persua jatkuvasti aamusta iltaan on Persuhullu. Teitä voi olla muutama syrjäytynyt täällä partioimassa mutta noista avainsanoista teidät tunnistaa."
Ai, harmi, minä luulin olevani spessu mutta olenkin taas vain yks sun harhaista mielikuvitusvihollisista.
Mahtaa olla rankkaa elää noin tahalteen, varsinkin kun minä aion tehdä kaikkeni siitä vielä raskaampaa, minä en ole mielikuvitusvihollinen, minä olen ihan oikea vihollinen, johon sinä ja sun luotatte todella kovaa tämän palstan ulkopuolella.
Vain rys-sä hylkää omansa hankeen ja sinun suonissa virtaa rys-sän kurainen veri. <3
Menehän nyt siitä Kiljusen helmoihin itkemään. : [
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo perinteinen oikeisto-vasemmisto-jako ei ole oikein validi enää. Yhteiskunta jakaantuu maksajiin ja saajiin. Teollisuusduunari on maksaja siinä kuin yrittäjä tai pörssiyhtiön toimarikin. Saajia ovat tuillaeläjät, apurahataitelijat ja hömppätieteilijät. Saajat äänestävät vassareita saadakseen lisää rahaa ilman mainittavia ponnisteluja, maksajat äänestävät oikeistoa, että jäisi omasta työstä jotakin itsellekin.
"Jäisi omasta työstä jotain itsellekkin ".
Öööh miten ovat hoitaneet sinun työläisen asiaa tähän mennessä ?
Noh esim heikentämällä irtisanomis suojaani. Leikkaamalla ansiosidonnaista. Rajoittamalla lakko oikeuttani. Ja niin edelleen.
Jos sä haluat lakkoilla ja et sun irtisanominen on mahdolli
Olen erinomainen työntekijä. Firmamme kantavia voimia. Ei hyvän työntekijän tarvitse olla tyhmä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat poliittisen kartan mukaan lähinnä keskustaa.
Äärioikeistoa. Kaikkein kauimpana oikealla.
Vierailija kirjoitti:
M34
Sinä olet tolvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.
Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.
Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?
Aha, se on taas itse Persuhullu ketjussa. Mikä yllätys.
Ai MINÄ olen persuhullu?
Olen pitkään miettiny ketä sillä tarkoitat kun tunnut leimaavan sivullisia suurimman osan ajasta.
Jos se yhtään lohduttaa niin en minä persuja niinkään vihaa, minä vihaan valehtelijoita, natséja ja m
Näitä on hurja lukea kun minä olen vanhan koulun persu ja minä olen sinun puolella enkä tän "perskokkareen".
Persut on kaapattu venäjämyönteisten narsistien toimesta jotka osaa vain pyllistää kokoomukselle ja amerikalle , heillä ei ole enää edes viitteellisesti mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa.
"No mutta sinähän olet kommunisti ja valehtelija, eli oikea rotu- ja maanpetturi. "
Tuon hymiötyypin uskottavuus ja pelottavuus perustuu ihan täysin siihen että se ei ole ikinä valehdellut.
Kun taasen sinä et osaa edes vastata hänelle tukeutumatta 100% ad hominem pohjaiseen valehteluun.
Vierailija kirjoitti:
Olen työntekijä ja haluan että työttömyysturvaani leikataan ja että minut saa potkia pihalle helpommin. Haluan myös palkattoman ensimmäisen sairauslomapäivän ja sen että ammattiliiton maksusta poistetaan verovähennysoikeus.
Satonen on kokoomuksen kansanedustaja...
Enimmät persujen äänet tulee menemään Sinimustalle Liikkeelle tulevaisuudessa, koska se on maahammuuttovastainen kuten persut, paitsi että se on myös vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso äiti! Minä osaan jo nimitellä ja matkia toisten kommentteja!
No hyvä pasi, mutta älä nyt pelkästään kopioi vassareita joita väität inhoavasi, sillä tavalla syntyy aika hauras itsetunto ja narsismi. <3
Joo muutama maahanmuuttaja ja Pirkko-Petteri vessassa ja naisten painikisoissa ei olekaan kovin vakava asia tällä hetkellä joillekin
Olen nainen ja äänestän perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kokoomus määrää mitä persut saa olla mieltä.
Vierailija kirjoitti:
"No mutta sinähän olet kommunisti ja valehtelija, eli oikea rotu- ja maanpetturi. "
Tuon hymiötyypin uskottavuus ja pelottavuus perustuu ihan täysin siihen että se ei ole ikinä valehdellut.
Kun taasen sinä et osaa edes vastata hänelle tukeutumatta 100% ad hominem pohjaiseen valehteluun.
Minä luotan siihen että totuus ei pala tulessa. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kokoomus määrää mitä persut saa olla mieltä.
Valitettavasti rahat on tiukalla, silloin ei voi sooloilla
Kiitos, se että sinä pelkäät ja myönnät sen tuottaa minulle smeksuaalista mielihyvää. <3