Duunari tajusi vihdoin että PS on oikeistoa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a3def668-8409-4956-87d1-d3f69f0ed…
Karuja madonlukuja persuille. Työväen kannatus valui demareille.
Pitkään ehdinkin ihmetellä, miksi duunari äänestää persuja, jotka ovat vielä kokoomuksestakin enemmän oikealla. Pitkät oli piuhat ja ras ismi houkutti. Persut yrittää edelleen viritellä kulttuurisotaa ja saada äänestäjät takaisin wokella houkuttelemalla. Mutta nyt taitaa duunarilla olla isompiakin ongelmia kuin wokekorkki pullossa tai drag queen kirjastossa.
Kommentit (165)
Eikös persuilla ollut vaaleissa yhä 7,7% kannatus, vielä tämän kaiken paskan jälkeen? Uskomatonta! No, joidenkin puolueuskollisuus se ei vaan horju, vaikka politiikassa mitä tapahtuisi. Fiksut vaihtaa puolta, jos näkevät, että tällä puolella pysyminen ei ole meidän etumme mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.
Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.
Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.
Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.
: ]
Joo, ihan varmasti.
Olenko minä ikinä valehdellut teille maanpettureille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut osaltani sabotoimaan jokaista omassa elämässäni vaikuttavaa rikasta jonka hyväksi meidän tarvii kärsiä.
Suosittelen muita alkamaan samaan, hymyilkää heille päin naamaa, pitäkää korvat auki, etsikää tilaisuuksia vetää matto heidän elämän alta.
Minä olen tuhonnut 4 avioliittoa kun minulle on kerrottu pettämisestä, 3 uraa on jäissä kun olen välittänyt mielipiteitä eteenpäin joita minulle on jaettu ja yhtään kukaan ei epäile mitään, minulle itkee samat ihmiset tämän kaiken epäreiluutta ja minä sen kun jatkan haudan kaivamista syvemmäksi.
Tämä syöttöporsas "eliitti" on 100% riippuvainen meistä tavallisista ihmisistä, meillä on valta viedä heiltä kaikki, käyttäkää sitä valtaa vielä kun voitte.
Tämä tämä tämä tuhat kertaa tämä!
Nyt käydään luokkasotaa johon tavikset ei vielä ol
Hyvä, tämänkaltaisilla kommenteilla varmistat Kokoomuksen vaalivoiton, mitään punikkien vallankumousyritystä ei Suomeen enää toistamiseen tule.
Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös persuilla ollut vaaleissa yhä 7,7% kannatus, vielä tämän kaiken paskan jälkeen? Uskomatonta! No, joidenkin puolueuskollisuus se ei vaan horju, vaikka politiikassa mitä tapahtuisi. Fiksut vaihtaa puolta, jos näkevät, että tällä puolella pysyminen ei ole meidän etumme mukaista.
Justhan tässäki topicissa on toitotettu ettei aina pidä äänestää omien etujen mukaisesti vaan niiden asioiden puolesta jota pitää tärkeinä. Mä ihmettelen miks kukaan mies on äänestäny SDP:tä
"Hyvä, tämänkaltaisilla kommenteilla varmistat Kokoomuksen vaalivoiton, mitään punikkien vallankumousyritystä ei Suomeen enää toistamiseen tule. "
Et sitten ymmärtänyt lukemaasi ollenkaan, kiitos kun alleviivasit kaikille omaa heikkouttasi. <3
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman että Suomessa rakennellaan kahta eri puolta ihmisille ja laitetaan heidät riitelemään. En ymmärrä tätä ajatusta miksi.
Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.
ihmettelen että nämä oman elämän supersankarit, nämä noin 40v miehet äänestää persuja, ilman yhteiskunnan tukia....
"Hyvä, tämänkaltaisilla kommenteilla varmistat Kokoomuksen vaalivoiton, mitään punikkien vallankumousyritystä ei Suomeen enää toistamiseen tule. "
Eihän tuossa puhuttu punikeista eikä vallankumouksesta mitään, mikä sinua noin pelotaa petturi?
Vierailija kirjoitti:
ihmettelen että nämä oman elämän supersankarit, nämä noin 40v miehet äänestää persuja, ilman yhteiskunnan tukia....
No ei kai sitä yhteiskunnan tukia tarvita jopa äänestämiseen? Kykenetkö käymään edes paskalla ilman tukia?
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden lopulla Yle kirjoitti nettiin pitkän jutun kommari Bex Tapanaisesta joka hekumoinihan suoraan väkivaltaisella vassarien vallankumouksella eikä hän ole ainoa vassari joka tämänkaltaista puhetta netissä pitää. Ylen tarina sai niin paljon vihaista palautetta että he joutuivat jälkikäteen muuttamaan Tapanaisen lausuntoja maltillisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voit tiedustella Silakkaliikkeen johtajalta Johannes Koskelta että miksi hän usuttaa Silakkaparvensa tänne ulisemaan aamusta iltaan.
Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perskokkare, silakkaliikekkö sinulle tästä maanpetostelusta maksaa?
Aha, se on taas itse Persuhullu ketjussa. Mikä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei äänestäneet, ja nyt oli kunta, ja aluevaalit, niin äänestettiin ehdokkaita joilla on paikallistasolla päätäntävaltaa, ja myös osaamista, persuilla ei kuntatasolla ole vielä vastaavaa osaamista, eduskuntavaaleissa taas äänestetään persuja.
Äänestysprosentti ei todellakaan laskenut niin paljon, että voisi sanoa persujen nukkuneen. Merkittävä osa siirtyi demareiden puolelle.
Ja jos ei persuilla vieläkään ole kuntatason osaamista, niin ei ole tulossakaan. Monennetko kuntavaalit nämä olivat teille?
Eduskuntavaaleissa tulee turpaan niin rajusti, että mahtaako koko puoluetta olla sen jälkeen olemassa. Tuskin enää tällaisenaan. Purralaisten ja halla-aholaisten luoman tuhon raunioilta ehkä punnertaa uusi populistinen liike.
Äänestysprosentti oli 50, eli paljon persuja jäi kotiin, ja vassut lähtivät äänestämään, jos äänestyprosentti olisi ollut edes 60 niin silloin olisi voinut sanoa siirtymistä tapahtuneen, eikä monessa kunnassa se persujen äänestys ole mitään auttanut, muutamalla paikalla ovat altavastaajina, on se jo niin moneen kertaan nähty.
Tämä on niin väsynyttä lässytystä typerine iskulauseineen että ei teitä jaksa edes nolata enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et sinä niihin maksajiin kuulu vaikka työmarkkinatueasta joudut osan veroina takaisin maksamaan."
Tienaan noin 5000 kuussa ja maksan verot siitä. Enkä todellakaan ole äänestämässä kokkareita tao persuja ikinä.
Joo, ihan varmasti tienaat.
Onko sinusta jollain tavalla vaikea uskoa, että sen verran voi ihminen tienata vai mikä on ongelmasi?
Persujen ongelma on se, että heidän äänestäjissä on olleet ne työttömät ja ne tonnin pari kuussa tienaavat, jotka tarvitsevat sen asumistuen vuokran maksuun. He ovat vihdoin tulleet järkiinsä.
%C3%A4%3FVierailija kirjoitti:
PS=Z
Siis SDP = Z
Äänestäjä ei kuitenkaan tajunnut, että maah anmuuttajat riistävät kaikki sosiaalituet itselleen, jotka oli tarkoitettu vähävaraiselle kantasuomalaiselle - duunarin kukkarosta
Joo, ihan varmasti tienaat.