Mitä tuliaisia toivoisit Ranskasta?
Tulee mieleen jonkun muotitalon hajuvesi esim. Hermes tai joku muu ranskalainen. Tai juustohilloja, jokin lajitelmakin ok. Mitä muuta?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma hukkuu materiaan eli en mitään toivoisi. Olen jo aikuinen. N33
Aina pitää jotain syödä kuitenkin, onko sen pakko olla ruisleipää ja maksalaatikkoa 🤔
Ei tarvitse olla aina samaa ja siinä mielessä ruokatuliainen onkin hyvä :) En vaan aikuisena ihmisenä osaisi enkä haluaisi pyytää ketään tuomaan tuliaisia, ne on mun mielestä enemmän lasten juttuja. Jos joku tuo jotain niin ilahdun, mutta en laittaisi ketään kantamaan omia tuliaisjuttuja varsinkin kun tietää kuinka isot rajoitukset matkatavaroissa nykyään on. Ja aloituksessa oikein pyydetään vinkkejä mitä aikuiselle voisi tuoda...
N33
Klamydian sain vaimolta kun se kävi Ranskassa.
Siellä on hyvälaatuisia ihonhoitotuotteita, niitä voisi tuoda. Viimeksi, kun itse kävin eräässä Pariisin Pharmacie:ssa, itselläni oli valinnan vaikeuksia. Sekä tietysti pullon aitoa kuplivaa Champagnen alueelta.
Vierailija kirjoitti:
Jotain syötävää mitä ei Suomesta saa.
Tai saa mutta paljon kalliimmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jonkun kuuman adoniksen, sen nimi vois olla Philippe, joka tuo aamukahvin sänkyyn joka aamu🤭
Joo, mut ei mikään Pierre tai Dartagnan ku ne olis vaikea lausua 🤔
Riittää, kun niille sanoo mon chou.
Mä sulle monsut näytän, housuissani.
Rivo-Riitta
Olen käynyt Pariisissa monta kertaa, se on lempipaikkani. Huiveja olen ostanut, ja siinä vahakabinetin lähellä on oikein mukava karkkikauppa, jossa on nättejä rasioita.
Balmain in Musta sifonkileninki käsin ommelluin paljetein ja helmin somistettuna
omalle koolle muokattuna ja 20 cm pidemmällä helmalla.
Vierailija kirjoitti:
ei mitään hajuvesiä vaan sieltä joku haute couture -leninki
Tollaset leningit Ranskasta vaan eivät mahdu suominaisen päälle edes.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mitään tuliaisia Ranskasta, kun ajattelen, miten saastainen maa se on.
Pigalle, Pigalle - sä haiset silakalle, yössä Pariisin..
En keksinyt mitään, niin sanoin ukolle, että en tarvitse mitään, korkeintaan jotain pientä.
Sain satiaiset.
Suolakaramelliä, erikoishilloja, kuviollisen pöytäliinan, rosè-viiniä ja laventelituotteita Provencesta, oliiviöljysaippuaa, cailletier oliiveja